نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در جامعه جنگ فقر و غنا است، خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی؛ صدای مجلس را در عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهاد شده بشنوید، امروز یک جلسه کوچک استیضاح شما در مجلس رقم خورد و عملکرد شما به قضاوت گذاشته شد و گوشه ای از ندای مردم در قالب نمایندگان مجلس تجلی پیدا کرد.

محمد علی نقدعلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محمدعلی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۲ مرداد ) مجلس در  تذکر شفاهی خود  با اشاره به مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا درخصوص طرح گشایش اقتصادی اظهار کرد: رئیس جمهور چرا  مذاکرات مقدماتی سران سه قوه را به عنوان مصوبه صددرصدی رسانه ای می کند؟ نتیجه تصویب طرح گشایش اقتصادی که هنوز مشخص نیست، بنابراین رئیس جمهور با چه مجوزی این مطلب را به عنوان مصوبه قطعی رسانه ای می کند؟

وی با بیان اینکه امروز در جامعه جنگ فقر و غنا است، خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی؛ صدای مجلس را در عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهاد شده بشنوید، امروز یک جلسه کوچک استیضاح شما در مجلس رقم خورد و عملکرد شما به قضاوت گذاشته شد و گوشه ای از ندای مردم در قالب نمایندگان مجلس تجلی پیدا کرد.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رأی قاطع عدم اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی وزارت صمت گفت: این اتفاق موجب شد صدای محرومیت مردم به گوش مسئولان اجرایی برسد. از این رو تقاضا می کنم نمایندگان با همین روش مانع لابی گری دولت در مجلس شوند، چرا که در روزهای اخیر برای اخذ رأی از نمایندگان در راهروهای مجلس اتفاقاتی رخ داده است.

وی اضافه کرد: از توصیه ستاد ملی کرونا به آقای روحانی درخصوص عدم شرکت در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت در مجلس شورای اسلامی تعجب نمی کنم! بلکه از این تعجب می کنم که متن آیین نامه داخلی مجلس را با یک دستور اجرایی تخصیص می‌زنند. هیات رئیسه نسبت به این موضوع چه پاسخی دارد؟  

نقدعلی نماینده مجلس گفت: ستاد ملی کرونا با چه مجوزی بدون تصویب مجلس مراسم عزاداری ماه محرم را محدود کرده است؟ با توجه به اصل ۷۹ قانون اساسی اعمال هرگونه محدودیت باید با تصمیم مجلس صورت گیرد، از این رو هرگونه اعمال محدودیت در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم خلاف قانون اساسی است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد مهاجری فعال رسانه‌ای اصولگرا امروز در واکنش به عدم رای اعتماد مجلس یازدهم به حسین مدرس خیابانی، وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت صمت در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشته بود : «تندروهای مجلس یازدهم، عطش آرزوی دست نایافته اش برای عزل روحانی را (که با اظهارنظر صریح مقام معظم رهبری بر باد رفت) با رای منفی به  مدرس خیابانی برای وزارت صمت التیام دادند! تجربه نشان داده مجبورند به فردی به مراتب ضعیف‌تر رای بدهند. هرکه گریزد ز خراجات شهر/ بارکش غول بیابان شود.»

در همین زمینه: 

کد خبر 539713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جانباز IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 1
    روحانی لا اقل برای احترام وزیر پیشنهادی هم که شده بود باید در مجلس حاضر میشد. نوعی بی اعتنائی به جایگاه آقای خیابانی بود. والبته آحاد مردم....
  • مهرداد سربندی IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    1 1
    امروز نه تنها روحانی صدای مجلس را شنید بلکه مقام معظم رهبری هم شنید. همان رهبری که چون شما را می شناخت فرمود این دولت باید تا آخر به کارش ادامه دهد. مردم هم صدای مجلس را هنگام دور زدن فرموده رهبر انقلاب را شنیدند. به نظرم مردم بعد از شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه، باید کم کم شعار مرگ بر دور زنندگان ولایت فقیه را هم بیاموزند.