همشهری آنلاین: سیدحسن خمینی در جمع میهمانان خارجی مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امروز جهان اسلام در نقطه ای ایستاده است که می تواند گامهای بلندی را بردارد.

به گزارش مهر، فرزند یادگار امام (ره) در این دیدار که یکشنبه شب (12 خرداد) انجام شد تاکید کر: مفتخرم بگویم که ایران کشور و وطن دوم همه آزادیخواهان جهان است، دوستان حتما می توانند ایران را به عنوان کانون آزادیخواهان جهان وطن خود بدانند.

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی با اشاره به شرایط مسلمانان در جهان کنونی گفت: امروز دنیای ما با شرایط پیچیده‌ای روبرو شده است به عنوان مثال عراق شرایط سختی را می گذراند، پیام امام برای امروز همان تاکید ایشان بر وحدت، همدلی و اتحاد است.

وی ادامه داد: ما سالهای طولانی و سختی را پشت سر گذاشته‌ایم ولی امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که باید آماده باشیم تا گامهای بلندی برداریم و آینده از آن ما است.

سیدحسن خمینی خاطرنشان ساخت : شرط موفقیت این است که دستانمان در دست همدیگر و دلهایمان همراه هم باشد تا با ایمان راسخ به خدا و وحدت کلمه و اندیشه بتوانیم مسیرهای سختتر از گذشته را پشت سر بگذاریم.

وی در پایان گفت: مسلمانان هر جا که باشند باید پیام آور وحدت، همدلی و صمیمیت باشند، دشمنان تنها در صورتی می‌توانند بر ما چیره شوند که ما با هم نباشیم.

کد خبر 53966

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز