سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

جسد بی‌جان یک نوجوان ۱۵ ساله پس از گذشت حدود هشت ساعت جست‌وجو در بند خاکی روستای خیرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان تایباد به همت غواصان این مرکز کشف شد.

غرق‌شدگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری تایباد، سه‌شنبه ۲۱ مرداد گفت: روز گذشته در پی تماس تلفنی با ۱۲۵ مبنی بر گزارش غرق شدن یک نوجوان ۱۵ ساله در بند خاکی مذکور یک اکیپ از آتش‌نشانی شهرداری تایباد بلافاصله به محل حادثه اعزام و عملیات جست‌وجو تا ساعت ۲۰ ادامه داشت و با تاریک شدن هوا عملیات به امروز موکول شد.

آتشیار علی حسینی اظهار کرد: ماموران آتش‌نشانی از ساعت ۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه ۲۱ مرداد) عملیات جست‌وجو را پیگیر شدند و بالاخره پس از چند ساعت عملیات غواصی جسد متوفی را از عمق ۱۳ متری بالا کشیده و تحویل خانواده‌اش دادند.

حسینی علت این حادثه را بی‌توجهی به هشدارهای موجود در خصوص بندهای خاکی ذکر کرد و افزود: بندهای خاکی مناطق شنا ممنوع است اما با این وجود عده‌ای به هشدارها هیچ توجهی نکرده و چنین حوادث ناگواری را رقم می‌زنند.

حدود هفت بند خاکی بزرگ در شهرستان تایباد موجود است که شنا کردن در تمام آنها ممنوع اعلام شده و از خانواده‌ها توقع داریم در این مورد هشدارهای لازم را به فرزندان خود آموزش دهند.

کد خبر 539307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha