دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۵:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: عکس‌های دوران جوانی تا ارتحال امام خمینی با عنوان "امام دل‌ها" در فرهنگسرای روح‌الله ارائه خواهد شد.

بسته فرهنگی «امام دل‌ها» با موضوع امام راحل در فرهنگسرای روح‌الله واقع در ضلع شمال شرقی صحن یادگار امام به زائران اهداء می‌شود.

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،‌ بسته «امام دل‌ها» متشکل از آلبوم عکس دوران جوانی تا رحلت حضرت امام است که 113 قطعه عکس توسط کارشناسان جمع‌آوری شده است.

برخی از این عکس‌ها تا به حال به صورت عمومی چاپ و توزیع نشده است. یک قطعه لوح فشرده با طراحی و گرافیک ، افکار و اندیشه‌های امام را از نگرشی اسطوره شناسانه معرفی می‌کند. تمهیدات به کار گرفته شده در این اثر موسیقی و فیلم با استفاده از سیستم پانوراما است که می‌توان با ابزارهای  گرافیکی و رایانه ای خاصی از جماران دیدن کرد.

مدیران و مسؤولان رسانه‌ای، هنرمندان حوزه عکس و عموم شهروندان مخاطبانی هستند که برای «امام دل‌ها» در نظر گرفته شده‌اند.

در کنار این محصول 18 بسته فرهنگی دیگر تولید و طراحی شده که به مخاطبان کودک و نوجوان، خانواده‌ها و ... اهدا می‌شود.

همچنین پازل مکعبی 6 تصویر از امام، پازل حجمی از مرقد مطهر امام، توزیع نشریه روشنا (معرفی کتاب‌های مرتبط با امام) و کتاب‌های «شهادت تا ولادت بانوی مهر» و «او یک امام بود» از دیگر محصولاتی است که در ایام 13، 14 و 15 خرداد ماه به صورت رایگان در فرهنگسرای روح‌ا.. توزیع می‌شود.

توزیع نشریه‌ ویژه نابینایان نیز از دیگر محصولات قابل ارئه در فرهنگسرای روح الله است همچنین نمایشگاه تایپوگرافی از بیانات حضرت امام، کتاب معرفی فرهنگسراها، نشریه غدیر و ... از سایر محصولات و خدمات فرهنگی این فرهنگسراست.

کد خبر 53926

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز