معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: عملیات بهسازی مسیر پیاده‌رو و احداث مسیر دوچرخه ۷۰ معبر پایتخت به طول ۸۰ کیلومتر در دست اقدام است.

مسیر دوچرخه

به گزارش همشهری آنلاین، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در نشست با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، درباره طرح ۵۰۰ کیلومتری بهسازی معابر پیاده‌رو و احداث مسیرهای دوچرخه در پایتخت، گفت: طرح ۵۰۰ کیلومتری بهسازی معابر پیاده‌رو و احداث مسیرهای دوچرخه، اقدامی در جهت ارجحیت بخشیدن به مفهوم انسان محوری در مقابل خودرومحوری است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش برای تغییر سبک زندگی شهروندان و جلوگیری از غلبه بیشتر خودرو بر فضاهای شهری پایتخت نیازمند هم‌اندیشی و همکاری نزدیک تمام نهادهای ذیربط است، یادآور شد: هم اکنون ۷۰ معبر به طول ۸۰ کیلومتر در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران در حال بهسازی مسیر پیاده‌رو و احداث مسیر دوچرخه است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مرداد ماه امسال ۶۰ کیلومتر مسیر پیاده‌رو بهسازی شده به همراه مسیر دوچرخه تحویل شهروندان شود.

وی همچنین با اشاره به آغاز طرح بهسازی معابر شهر تهران از فروردین ماه سال جاری، از هدف‌گذاری اجرای یک میلیون تن آسفالت در سطح معابر شهر تهران تا پایان امسال خبر داد و گفت: طرح بهسازی معابر در سال ۱۳۹۹ با اطمینان بیشتر در مورد دستیابی به اهداف کمی، ارتقای دوام و کیفیت آسفالت را نیز مدنظر قرار داده است.

کد خبر 539227
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha