پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
۰ نفر

«علی محمدیاری» پرتابگر دیسک ساکن محله نعمت‌آباد منطقه19، این روزها در انتظار شروع تمرینات حرفه‌ای خود است.

نبرد

همشهری آنلاین: وی که تاکنون رتبه‌های جهانی زیادی کسب کرده، توانسته سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد. اگرچه این مسابقات به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده و قرار است ۲شهریور سال آینده برگزار شود، اما این تأخیر در برگزاری رقابت‌ها را فرصتی برای آماده‌سازی بهتر خود می‌داند.

محمدیاری که بر بیماری کرونا غلبه کرده و نبرد سختی با این ویروس داشته، می‌گوید: «به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، مدتی در خانه قرنطینه بودم. حس بویایی‌ام را از دست داده بودم و بدن درد شدیدی داشتم، به گونه‌ای که قادر به انجام هیچ تمرینی نبودم. الان شرایط خوبی دارم و تمریناتم را در خانه شروع کرده‌ام، چون از زمانی که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده، تمرینات بدنسازی خودم را در منزل پیگیری می‌کنم.»

وی در ادامه به یکی از دغدغه‌های مهم خود اشاره و عنوان می‌کند: «رشته من پرتاب دیسک است و نیاز به وسایل بدنسازی دارم. متأسفانه نمی‌توانم تمرینات حرفه‌ای و سنگینی در خانه داشته باشم و تمریناتم درحد آماتور است. چند ماهی است که هیچ پرتابی نداشته‌ام و همین مسئله سبب افت رکوردم شده است. این بیماری باعث شد تا نتوانم تمرینات حرفه‌ای خودم را آن‌طور که می‌خواستم ادامه دهم.» اوامیدوار است هرچه زودتر این وضعیت به پایان رسیده و با تمرینات بیشتر، مثل گذشــته برای کشـــــــورمان افتخارآفرینی کند. 

کد خبر 539200

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha