استقلال موفق شد در بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی سپاهان را با دو گل شکست دهد.

استقلال سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در غیاب فرشید اسماعیلی ،شیخ دیاباته وامیر ارسلان مطهری  ۳ بازیکن تاثیر گذار خود به مصاف سپاهان رفت.در آن سوی میدان قلعه نویی برای اینکه تنش بازی به پایین ترین حد خود برسد بازوبند کاپیتانی تیمش را به امید نور افکن داده بود تا برخلاف بازی لیگ این بازیکن با خونسردی بیشتری تمرکز خود را روی کار گروهی  بگذارد.

در نیمه اول استقلال دردقایق تلف شده بازی با خطای شایان مصلح روی مهدی قایدی صاحب ضربه پنالتی شد. اعتراض سرمربی سپاهان رو ی این خطای پنالتی باعث تا تا داور به او کارت قرمز نشان دهد.وریا غفوری کاپیتان استقلال پشت این توپ قرار گرفت و با فریب پیام نیازمند دروازه حریف را بازکرد.

در نیمه دوم مجتبی حسینی به جای شایان مصلح به بازی آمد تا آهنگ تهاجمی سپاهان تند تر شود.

در نیمه دوم بازهم استقلال در دقیقه ۶۱ رو اصرار مهدی قایدی بر سر تصاحب توپ با عث شد تا بازیکن سپاهان توپ را لو دهد و میلیچ از راه رسید و توپ را با یک پاس عرضی درون محوطه جریمه برای علی کریمی هافبک پیش تاخته استقلال رساند و او هم با ضربه ای محکم گل دوم را درون دروازه سپاهان جای داد.

در ادامه بازی علی قربانی هم به جای امید نورافکن به بازی آمد تا قدرت تهاجمی سپاهان افزایش یابد اما استقلال بخوبی بازی را کنترل کرد تا در نهایت بازی با همان نتیجه به پایان برسد.

بااین شکست بدون شک به نظر می رسد کار امیرقلعه نویی با سپاهان به بن بست برسد.باید در روز های آینده منتظر خبرهای مهمی از این باشگاه باشیم. قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا  با حضور نمایندگان استقلال ،تراکتور سازی ، نفت مسجد سلیمان  و پرسپولیس در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می شود.

کد خبر 539121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha