رییس مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها درباره گشایش اقتصادی در جامعه سوالاتی مطرح است. همانطور که در روز پنجشنبه در بازدید سرزده از واحدهای خبری صدا وسیما گفتم، ما تحقق آینده‌ ای خوب را از مسیری سخت ممکن می‌دانیم ولی همانطور که آن روز هم تصریح کردم نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت بلکه اثر اقدامات در «فصل های پیش رو» دیده خواهد شد.

قالیباف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی صبح امروز یکشنبه ۱۹ مرداد در نطق آغازین خود با تبریک عید سعید غدیر به همه مسلمانان، حق‌جویان و عدالت‌خواهان جهان اظهار کرد: آنچه دشمنان را از مومنین نا امید می‌کند، مسیر ولایت در اسلام است؛ چرا که عیار تشخیص اسلام ناب از اسلام اموی، آمریکایی، صهیونیستی و تکفیری فقط و فقط پیروی از خط ولایت است. به همین جهت است که این روز را عیدالله الاکبر نامیده‌اند و در نزد مسلمین عیدی بزرگتر از عید کامل شدن دین و جدا شدن ابدی مسیر حق از باطل وجود ندارد.

وی افزود: این روزها درباره گشایش اقتصادی در جامعه سوالاتی مطرح است. همانطور که در روز پنجشنبه در بازدید سرزده از واحدهای خبری صدا وسیما گفتم، ما تحقق آینده‌ ای خوب را از مسیری سخت ممکن می‌دانیم ولی همانطور که آن روز هم تصریح کردم نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت بلکه اثر اقدامات در «فصل های پیش رو» دیده خواهد شد.

قالیباف گفت: طرح  مهمی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا در حال بررسی است که می تواند بر اقتصاد تاثیر ملموسی بگذارد اما باید تصریح کرد که این طرح  فقط در صورتی که در جزئیات آن،  نظرات کارشناسی برای حفظ منافع مردم مدنظر قرار گیرد،  می تواند به اهداف خود برسد. در این زمینه اختلاف نظرهای کارشناسی وجود دارد و هنوز هیچ طرحی قطعی نشده است لذا باید صبر کرد و اجازه داد این بحث ها در فضای کارشناسی بررسی شده و به نتیجه نهایی برسد.

رییس مجلس افزود: مردم عزیز اطمینان داشته باشند که مجلس با ترکیبی از نمایندگان توانمند در عرصه اقتصاد و کارشناسان مرکز پژوهش ها، با رعایت نظرات کارشناسی، منافع مردم را تامین خواهد کرد. همانطور که در بسته اقتصاد مردمی توضیح داده شد، مجلس مبنای عمل خود را مردمی کردن اقتصاد به نفع طبقه متوسط و محروم قرار داده است و معتقد است بدون قوی شدن تک تک مردم، نه ایران قوی می شود و نه دولت قوی خواهد شد.  

کد خبر 538528

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    2 1
    مثلا در پنجاه سال آینده .
  • ناشناس IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    2 0
    وعده وحید های الکی دیگه گوش مردم از اینها پر است آقای قالیباف مجلس شما هم ادامه دهنده راه بقیه است
  • سیدزاده FR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    6 0
    هماهنگی خوبی داشتن همه مسئولین قوا. زمانی که دلار نزدیک 24000 تومن بود همه بصورت همصدا با قاطعیت اعلام کردن که هفته دیگه گشایش اقتصادی داریم. مردم با این خبر هماهنگ ریختن ودلاراشونو زیر قیمت فروختن حالا که دلارای مردم رو جمع کردن زدن زیر حرفشون. دلار تا چند روز دیگه دوباره میره بالا چون خبر گشایش اقتصادی یک بازی بود و این بازی با مردم همیشه در صحنه و بازیچه ادامه داره
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    1 0
    وعده های بدون پشتوانه وتوخالی،لطفاچاپ کنید!!