مستند «بوی خون» که روایتی است از متن و حاشیه سریال «آقازاده» به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر به زودی منتشر می‌شود.

سریال آقازاده

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از روابط عمومی این برنامه نوشت: مستند «بوی خون» که روایتی است از متن و حاشیه سریال «آقازاده» به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به زودی منتشر می‌شود. در این مستند با طیف‌ها و جریان‌های مختلف و متخصصان عرصه‌های گوناگون و صاحب نظران و مطلعان پرونده‌های مفاسد اقتصادی درباره پدیده آقازادگی، ریشه‌های شکل‌گیری و عواقب آن گفتگو شده است. تاکنون چهره‌های سیاسی اقتصادی و قضایی مقابل دوربین مستند «بوی خون» قرار گرفته‌اند.

همچنین با دیگر چهره‌های شاخص سیاسی و برخی فرزندان آنها هم گفتگو خواهد شد. گفتگو با بازیگران «آقازاده» دیگر بخش مستند «بوی خون» است. امیر آقایی، مهدی سلطانی، سینا مهراد، جمشید هاشم پور، امین حیایی، نیکی کریمی، لعیا زنگنه، امین تارخ، کامبیز دیرباز و محمد حسین لطیفی از جمله بازیگرانی هستند که با آنها درباره سریال و نیز مفهوم آقازاده گفتگو شده است.

عواملی که در ساخت مستند «بوی خون» همکاری داشته‌اند عبارتند از کارگردان: وحید سعیدی، تهیه‌کننده: افشین قلی‌پور، نویسنده: احمد رنجبر، کارگردان تلویزیونی و تدوین: محمدحسین گل‌فشان، میزبان گفتگوها: محمدصادق شایسته و مینو فلاحی، موسیقی: یحیی سپهری شکیب، جلوه‌های ویژه بصری و طراحی تیتراژ: حمید شماخی، طراح نامواره و پلاتو: مجید اسماعیلی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان، گزارشگر: آزاده باقری.

کد خبر 538379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha