وزیر ارتباطات پس از مدت‌ها غیبت در فضای مجازی، با انتشار یک پست اینستاگرامی و دعوت از دو اسطوره فوتبالی کشورمان برای پیوستن به پویش همدلی، به این فضا بازگشت.

آذری جهرمی

به گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار یک پست اینستاگرامی پس از مدتی طولانی به فضای مجازی بازگشت.

وی در این پست، ضمن تبریک عید غدیر نوشت: «دیروز سالگرد ازدواجمون بود. تصمیم داشتم مثل هر سال، هدیه‌ کوچکی برای همسرم به‌ خاطر تشکر و قدردانی از او تهیه کنم. با هم تصمیم گرفتیم به نیابت از امیرالمومنین علی علیه‌السلام مبلغ این هدیه رو به نیازمندانی که این روزها شرایط زندگیشون بسیار دشوار شده اختصاص بدیم.

ما با تقدیم اون مبلغ، به پویش #ایران_همدل پیوستیم. این پویش بناست به کمک نیازمندان بیاد تا با مواسات و همدلی، کسی برای کمک از قلم نیفتد. شما هم با واریز هر مبلغی که براتون امکان پذیر بود، به شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ و یا با شماره‌گیری ستاره ۱۴ مربع می‌تونید به این پویش بپیوندید.

از سلطان علی پروین و ژنرال امیر قلعه‌نوعی هم دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندند تا این کار خیر به واسطه اونها هم ادامه پیدا کنه.»

این پست اینستاگرامی دو پی‌نوشت نیز داشت:

«پ.ن۱: عکس مربوط به مرداد دو سال قبله و گرنه الان ماسک می‌زنیم. ضمنا از همه شما که در طول مدت این بیماری سخت، به هر طریقی ابراز محبت کردید، ممنونم. دعاهاتون پشتوانه‌ی بسیار قوی برای بهبود من بود. 

پ.ن۲. روز خبرنگار رو هم خدمت همه‌ی اهالی خبر و رسانه تبریک میگم، دستور رییس محترم جمهور برای تقدیم هدیه محضر این عزیزان هم در حال پیگیری است و از امشب توزیع این هدایا انجام خواهد شد.»

کد خبر 538343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha