بانوی اول سابق آمریکا قرنطینه ناشی از ویروس کرونا، تنش‌های نژادی به دنبال مرگ جورج فلوید و ریاکاری دولت کنونی را دلایل افسردگی کنونی‌ خود دانست.

میشل اوباما

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از اسپوتنیک نوشت: میشل اوباما بانوی اول سابق آمریکا اعلام کرد که در حال حاضر از افسردگی رنج می‌برد.

وی گفت: می‌دانم که در حال حاضر دچار افسردگی شده‌ام. نه‌تنها به خاطر قرنطینه ناشی از ویروس کرونا بلکه به خاطر تنش‌های نژادی و دیدن دورویی و ریاکاری دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا مدتی است که روزها خسته‌کننده و افسرده‌کننده هستند.

میشل اوبامای ۵۶ ساله افزود: من با فعالیت‌های روزانه و خواب مشکل دارم. به خاطر اضطراب و نگرانی نیمه‌های شب از خواب بیدار می‌شوم و فشاری را تجربه می‌کنم که هرگز در زندگی‌ام تجربه نکرده‌ام.

وی تاکید کرد: از خواب بیدار می‌شوم و فکر می‌کنم که این دولت چطور می‌خواهد پاسخگو باشد، بیدار می‌شوم و نگران شنیدن داستان دیگری درباره یک مرد یا یک شخص سیاهپوست هستم که به نوعی تحقیر، زخمی یا کشته می‌شود یا به غلط به جرمی متهم می‌شود. همه اینها خسته‌کننده و طاقت‌فرسا هستند.

بانوی اول سابق آمریکا تاکید کرد که تلاش کرده تا ورزش‌های روزانه‌اش را حفظ کند و هنگامی که دوستان و خانواده‌اش اطرافش هستند دلخوش می‌شود.  

کد خبر 537966

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha