آخرین مهلت بهره‌مندی از جوایز خوش‌حسابی پرداخت عوارض کسب و پیشه، عوارض خودرو، عوارض نوسازی و بهای خدمات مدیریت پسماند شهرداری تهران ۳۱ مرداد ماه اعلام شد.

عوارض

به گزارش همشهری آنلاین، ۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت بهره‌مندی از جوایز خوش‌حسابی پرداخت عوارض کسب و پیشه، عوارض خودرو، عوارض نوسازی و بهای خدمات مدیریت پسماند شهرداری تهران در قالب مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا است.

وحید عرب مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در این باره گفت: چنانچه مودیان خوش‌حساب تا ۳۱ مرداد ماه ۹۹ نسبت به پرداخت عوارض کسب و پیشه ملک خود اقدام کنند، برای عوارض سال جاری مشمول ۱۸ درصد و برای بدهی معوقه سال‌های قبل مشمول ۱۰ درصد بخشودگی خواهند شد.

وی با بیان اینکه تا پیش از تصویب این مصوبه، بدهی معوقه عوارض کسب و پیشه مشمول تخفیف و بخشودگی نمی‌شد، افزود: در صورتی که مودیان نسبت به پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند مسکونی و یا غیرمسکونی ملک خود نیز در این فرصت باقی‌مانده اقدام کنند، مشمول ۲۴ درصد جایزه خوش‌حسابی خواهند شد.

عرب ادامه داد: چنانچه مودیان خوش‌حساب تا پایان مرداد ماه نسبت به پرداخت عوارض کسب و پیشه، عوارض نوسازی، عوارض خودرو و بهای خدمات مدیریت پسماند خود اقدام کنند علاوه بر جوایز مقرر شده در قانون و مصوبه بسته محرک اقتصادی شهرداری تهران، می‌توانند در قرعه‌کشی هزاران جایزه خوش‌حسابی شرکت کنند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق یکی از روش‌های پرداخت غیر حضوری، عوارض و بهای خدمات ملک خود را پرداخت کنند که این روش‌ها شامل درگاه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی tax.tehran.ir، سامانه تلفنی ۱۳۷ و همچنین کد دستوری #۱۳۷* می‌شود.

شهروندان برای اطلاع از میزان بدهی و وضعیت ملک خود می‌توانند کد شناسایی ۱۵ رقمی ملک یا آپارتمان و یا ۱۲ رقمی غیرمسکونی را به سامانه ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰ پیامک کنند و اگر شماره شناسایی ملک خود را نمی‌دانند، می‌توانند این کد را از نشانی my.tehran.ir/melk و از طریق نقشه که در این سامانه تعبیه شده است، به دست آورند.

کد خبر 537642
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha