حزب الله به ملت شریف لبنان و خانواده‌های شهداء و مجروحان انفجار بیروت، عمیقاً تسلیت گرفته و اندوه عمیق خود را به دلیل این فاجعه ملی که به لبنان و لبنانی‌ها در شرایط دشوار کنونی کشور عزیز لبنان آسیب زده، ابراز کرد.

حزب‌الله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، المنار گزارش داد که حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: این فاجعه دردناک و آن تخریب و ویرانی بی‌سابقه و عواقب خطرناکی که در سطوح مختلف انسانی، درمانی، اجتماعی و اقتصادی برجای گذاشته است، از تمامی لبنانی‌ها و تمامی گروه‌های سیاسی و ملی می‌طلبد که همبستگی، وحدت و همکاری مشترک جهت پشت سرگذاشتن پیامدهای این فاجعه شدید و ایستادگی قاطعانه مجدد برای رویارویی با دشواری‌ها و چالش‌های جدید داشته باشند.

حزب الله به تمامی کادرهای پزشکی، درمانی، هیات‌های امدادرسانی، نیروهای دفاع مدنی و آتش‌نشانان شجاع به دلیل تلاش‌های بسیارشان درود فرستاد.

حزب الله ادامه داد: از خداوند مسألت داریم که شهدای این رخداد را مورد رحمت و مغفرت خود قرار داده و به خانواده‌هایشان صبر دهد و مجروحان را شفای عاجل عنایت کند و به ملت عزیز ما صبر و پایداری عنایت فرماید و کشور ما را در پشت سرگذاشتن دشواری‌ها توفیق دهد.

کد خبر 537485

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha