رئیس هلال احمر شاهین‌دژ گفت: جسد جوان ۳۰ ساله‌ای که در زرینه‌رود این شهرستان غرق شده بود، پس از ۲ روز جست‌وجو پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

غرق‌شدگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد اصلانی افزود: امدادگران هلال احمر در قالب ۲ اکیپ از روز یکشنبه عملیات جست و جو برای یافتن جسد این جوان را آغاز کرده بودند که بالاخره امروز توانستند در عمق سه متری در داخل رودخانه کشف کنند.

وی افزود: این فرد به همراه سه نفر از دوستان خود برای تفریح به حاشیه این رودخانه در محدوده روستای  هولاسو رفته بود که هنگام ورود به داخل آب رودخانه به‌علت آشنا نبودن به فنون شنا ناگهان در میان جریان آب ناپدید شد.

رییس هلال احمر شاهین‌دژ در آذربایجان غربی اظهار داشت: در فصل تابستان بسیاری از مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به تفریح و شنا در رودخانه‌ها و سدها روی می‌آورند که در برخی از موارد با حوادث جبران‌ناپذیری مواجه می‌شوند.

اصلانی تاکید کرد: شهروندان تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کنند و خطر غرق شدن در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

وی از خانواده‌ها نیز درخواست کرد تا با توجه به وقوع حوادث متعدد غرق‌شدگی در فصل تابستان، فرزندان خود را از شناکردن در رودخانه‌ها با عمق زیاد و کانال‌های آب منع کنند.

کد خبر 537343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha