باشگاه پرسپولیس فقط 2 روز دیگر فرصت دارد تا 38 میلیارد تومان بدهی خود را بابت طلب برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش را پرداخت کند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین ،حالا درصورت تهیه این مبلغ سنگین که نمونه نا کار آمدی مدیران غیرورزشی در این باشگاه پرطرفدار است ، انتقال این پول به حساب برانکو با توجه به تحریم های ظالمانه این وضعیت را پیچیده تر می کند.عبدالصمد ابراهیمی وکیل ورزشی امروز با حضور در برنامه صبحگاهی در انتهای الوند در باره این پرونده گفت :من نمی‌دانم 16 مرداد تاریخ شروع یک ماهه پرسپولیس برای پرداخت پول برانکو است یا پایان آن.

وی افزود:اینکه رسول پناه  مدیرعامل پرسپولیس گفته "نهایتا در پرونده برانکو جریمه می‌دهیم"، فوتبال ما خاطره خوشی از این جمله ندارد.

ابراهیمی تاکید کرد:وضعیت پرونده‌های پرسپولیس در دنیا بی‌نظیر است؛ سوال اینجاست اگر بابت برانکو پنجره بسته شد، بابت بودیمیر چه اتفاقی می‌افتد؟ فکر می‌کنم این مورد برای خود فیفا هم قفل باشد!

وی درپایان گفت:دوست دارم در پرونده برانکو خوش‌بین باشم اما سخت است.

لیست کامل بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو ودستیارانش به شرح ذیل است: برانکو ایوانکوویچ (۲۶ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان)، زلاتکو ایوانکوویچ (۵ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان)، ایگور پانادیچ (۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان)، مارکو استیلینوویچ (۲ میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان) پرسپولیس در صورت عدم پرداخت این بدهی، با ابلاغ حکم محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد و سپس احکام کسر امتیاز، حذف از لیگ قهرمانان و سقوط به لیگ یک در بازه زمانی سه ماهه انتظار این باشگاه را خواهد کشید اما حتی در صورت پرداخت بدهی نیز کار تمام نخواهد شد و پرونده های بودیمیر، کالدرون و... در انتظار رسول پناه و هیئت مدیره پرسپولیس خواهند بود.


کد خبر 537208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha