محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال در بخشی از برنامه امشب به صورت ناگهانی مونولوگی را مقابل دوربین اجرا کرد.

میثاقی

به گزارش همشهری آنلاین محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر بالاخره بعد از یک سال و چند ماه اجرای این برنامه که به نوعی جایگزین برنامه نود و مجری محبوبش عادل فردوسی پور شده، دیشب فرصت را مغتنم دید و  نسبت به آنچه تخریب علیه خودش و برنامه فوتبال برتر بود واکنش نشان داد. 

میثاقی که دل پری از آنچه در این مدت بر او گذشته داشت ادر مورد حواشی این مدت اینطور گفت: «آن بخشی از فضای مجازی را بچه ها بیشتر رصد می کنند که نظرات و کامنت های محترمانه و فنی را دارد. کلا در بخش های مجازی فوتبالی خیلی از مواقع اتفاقات سطح پایینی رخ می دهد. در این بخش ها دائما تخریب و توهین و از این دست کامنت ها می بینیم که البته بچه های فوتبال برتر به آن عادت کرده اند!

در این یک سال بعضی ها هر کار نکرده ای را انجام دادند برای اینکه بخواهند برنامه ما را تخریب کنند، فضا را به هم بریزند و غرض ورزی کنند، اما یک درصد هم برای ما اهمیت ندارد. بچه ها سعی می کنند محکم، با خلاقیت زیاد، صداقت و به دور از هر گونه بی ادبی، بی احترامی، غرض ورزی و البته جوسازی و عوام فریبی کار خودشان را به بهترین نحو انجام دهند و فقط بر پایه احترام و کیفیت کار بتوانند کارشان را در فوتبال برتر جلو ببرند.

خدا را شکر الان هم برنامه آنجایی که باید می ایستاده، ایستاده؛ البته به کمک شما و تلاش شبانه روزی بچه ها. این ها را برای آن دوستان پست گذار، استوری گذار و ویدیوگذار گفتم که معمولا سر برنامه فعال می شوند، کارشان را ادامه دهند چون ما بچه های فوتبال برتر وارد بازی شان نمی شویم. ما مافیا بلد نیستیم و تنیس فوتبال بازی می کنیم!

کد خبر 537127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سس IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    9 0
    حتی یک درصد هم چهره محبوبی نداره و اصلاً مناسب اجرا نیست.
  • سعید IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    9 0
    بعد از حذف برنامه نود من که تا حالا شبکه سه رو نگاه نکردم