نماینده مردم اصفهان می‌گوید: کالابرگی برای کالاهای اساسی طراحی می‌شود تا دولت در خصوص کالاهای اساسی، حمایتی را از اقشار آسیب‌پذیر جامعه داشته باشد.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسین میرزایی با اشاره به طرح‌های مجلس شورای اسلامی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه اظهار داشت: در دو هفته قبل طرح‌ کالابرگی برای کالاهای اساسی مخصوص دهک‌های پایین جامعه از جهت ظرفیت‌های اقتصادی تنظیم شده است.

وی افزود: در راستای این طرح کالابرگی برای کالاهای اساسی طراحی می‌شود تا دولت در خصوص کالاهای اساسی، حمایتی را از اقشار آسیب‌پذیر جامعه داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جامعه هدف این طرح عنوان کرد: دهک‌ها و اقشار آسیب‌پذیر کشور آمار و ارقام مشخصی دارند و جامعه هدف این طرح هستند.

وی در ارتباط با چگونگی تأمین منابع مالی مورد نیاز این طرح بیان کرد: کشور ذخایری از برنج و امکانات دیگر دارد که ممکن است از آن طریق تأمین شود یا مجلس تکلیفی به‌عهده دولت قرار دهد تا این مسئله را حل کند.

در همین زمینه:

کد خبر 536971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    28 3
    پیشنهاد بنده این است که به همان شکل کاغذی قدیم کالابرگ صادر شود. هر مدل کارت اعتباری مساوی است با فسادی دیگر.
    • محمد IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      10 1
      عزیز من همان موقع اجناس کوپنی در کلانشهر اهواز در دسترس نبود و سهمیه هم به اندازه ماهیانه خانوار نبود ومابقی را باید آزاد می گرفتیم ولی قیمت آزاد با این دلار دیگه در توان هیچ خانواده ای نیست لطفا اعتباری شارژ کنید و کوپن را حذف کنید6
  • حسنزاده IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    7 4
    این برگشت کوپن شاید کمترین کار در جهت جبران رها کردن افسار بازار از سوی دولت باشد اما ۱۰،۱۵سال پیش همه خانوارها کوپن می گرفتند اونایی که لازم نداشتند کوپنشونو به افراد مستحق که بخاطر نیازشون حوصله ایستادن در صف توزیع رو داشتن میدادن. اگه نظام بخواد رشد جمعیت ‌بحالت اول برگرده در صورت تهیه نیازهای اولیه خورد و خوراک از طریق کوپن طی ۱۰،۱۵سال آینده رشد جمعیت عالی خواهد شد.. اگه واقعا میخواهید به نگرانی آقا در این باره اهمیت بدید بسم ا.. این راه و خلاف آن چاه
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    22 2
    قربون شما ، حالا که زحمت می کشید کاملش کنید دفترچه بسیج و پیکان جوانان احیا کنید و قیمتها را هم برگردونید به همون موقع یه ذره با خاطراتش حال کنیم ! حال که به سمت جلو نمی تونیم بریم و مشکلات حل کنیم ، دنده عقب و پس رفت را درست بریم ، از قدیم گفتن ، کار رو کی کرد اون که تموم کرددددد !!!
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      9 0
      سلام دوست عزیز شما به افزایش جمعیت فکر میکنی ماشاالله به روحیه ات!تو این گرونی به خاطر دو تا کوپن چه کسی دنبال افزایش جمعیته!آینده و شغل اینا را چه کسی تامین میکنه؟ کوپن قند وشکر!!!!!
  • امراله مهماندوست IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    9 1
    اعضای خانواده ام با گرفتن کالای کپنی مشکل دارند چه کنم؟
  • ذهن علیل IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 0
    افزایش جمعیت چه صیغه ای است؟!؟! درعالم برهوت سیر میکنی.
  • همصدا با مردم ایران IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 1
    کوپن راه چاره نیست چون ورود کالا با ارز سوبسیدی انجام میشود و سپس بخشی از آن وارد بازار آزاد میشود و مثل سابق مردم باید بدوند تا کالا خود را تهیه کنند ولی اگر یارانه را افزایش بدهند و کالا را به قیمت روز در اختیار مردم قرار گیرد علاوه بر اینکه رانت کالا از بین میرود رانت ارز دولتی هم از بین میرود
  • IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    1 0
    این نتیجه همان تدبیر و امید است