مجموع نظرات: ۵
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا اعلام کرد: فردی که به اتهام خیانت در امانت به مبلغ ۳ میلیارد ریال به یکی از کشورهای منطقه متواری شده بود هنگام ورود در یکی از مرزهای کشور بازداشت شد.

سردار هادی شیرزاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفت: در پی اعلام اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب، فردی به اتهام جعل سند و خیانت در امانت به مبلغ ۳ میلیارد ریال مبنی بر شکایت یکی از شهروندان، موضوع تعقیب وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل ناجا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه، مشخص شد وی پس از ارتکاب جرم به یکی از کشورهای منطقه متواری شده است از این رو اعلان قرمز و تعقیب وی در سطح بین‌الملل پس از هماهنگی با سازمان اینترپل صادر شد.

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با اشاره به تلاش مأموران اینترپل تهران در ردیابی این متهم و همچنین همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه افزود: متهم هنگام ورود در یکی از مرزهای کشور بازداشت شد.

سردار شیرزاد اظهار کرد: متهم برای رسیدگی به پرونده به مرجع قضایی مربوطه تحویل شد.
 

کد خبر 536928

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بینام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 0
    زحمت کشیدید!!!! یارو 3هزار میلیارد رو 12 ساله برداشته رفته نگرفتنش!!! بد بختی که 300 میلیون تومن را خورده گرفتن. داماد ن و بقیه همین طبری و منصوری و ... که آقا زاده ها!!!! که میلیون یورویی میبرند را جلویشان را بگیرید نه اینکه رفتند شما هم های های کنید که رفتند!!!!
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 0
    پول یک خودروی دنا پلاسه. زیاد چیزی نیست!!!
  • اسماعیل نوغانچی صالح IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 0
    آقا ولش کنید سه ملیلیارد ریال عددی هست کمتر هزارویا دو هزار سه هزار میلیارد را فراری به خارج کوچک ها به داخل چه کاریه.....
  • US ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    همشهری جان٬ این قدر از رانت خواری های چند میلیارد یورویی نوشتی که این رقم به نظرم مهم نیامد. ولی به هر حال خوشحالم که با هوشیاری ماموران مال از دست رفته ی کسی به دستش برگشته.