مهدی طارمی با پیشنهادات خوبی از ۴ تیم لیگ پرتغال روبه‌رو شده و همین موضوع باعث شده تا ریوآوه برای فروش او مبلغ ۱۰ میلیون یورو را در نظر بگیرد.

مهدی طارمی

به گزارش همشهری آنلاین مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه که این فصل موفق شد عنوان آقای گلی مشترک لیگ پرتغال را به دست بیاورد مورد توجه چند تیم مطرح فوتبال این کشور قرار گرفته است. دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه طارمی اعلام کرده بود در صورتی که پیشنهادی از براگا به او ارائه شود آن را خواهد پذیرفت اما به نظر می‌رسد پورتو به عنوان مطرح ترین باشگاه فوتبال این کشور به راحتی اجازه این انتقال را نخواهد داد. ریوآوه برای فروش طارمی مبلغ ۱۰ میلیون یورو را در نظر گرفته است.

روزنامه رکورد پرتغال امروز با روی جلد بردن عکس مهدی طارمی خبر یک خود را به ملی‌پوش ایرانی و هم‌تیمی او سانتوس اختصاص داده است. در گزارش رکورد آمده است که اگر چه چند باشگاه پرتغالی مانند بنفیکا،براگا،و اسپورتینگ  خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی هستند اما رییس باشگاه پورتو به این سادگی اجازه انتقال ستاره ایرانی به تیم‌های دیگر را نخواهد داد و او برای به دست آورده الماس ایرانی هر اقدامی خواهد کرد.

طبق ادعای رکورد، «پینتو داکاستا» رئیس باشگاه پورتو می‌خواهد به هر ترتیب در رقابت با سایر تیم های مدعی برای جذب طارمی و سانتوس پیروز شود؛ دو بازیکنی که با عملکرد خوب خود در فصل گذشته در تیم ریوآوه بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار دادند.

طارمی پیش از این و در گفت و گوی زنده تلویزیونی اعلام کرده بود که به جز باشگاه‌های پرتغالی از دو باشگاه اسپانیایی کادیز و اسپانیول اسپانیا  هم پیشنهاد دارد و صحبتهایی در خصوص استون‌ویلای انگلیس هم شده است. اما به نظر می‌رسد باید فصل آینده طارمی را دوباره در لیگ پرتغال دید.

کد خبر 536869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha