۲ لژیونر فوتبال کشورمان در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی را مطرح کردند.

طارمی

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ سردار آزمون و مهدی طارمی ۲ لژیونر فوتبال کشورمان طی تماس تصویری با یکی از برنامه های تلویزیونی صحبت هایی را مطرح کردند.

سردار آزمون در مورد اینکه آیا حاضر است به لیگ برتر فوتبال ایران منتقل شود یا خیر، اظهار داشت: با تمام احترامی که برای تیم های ایرانی قائل هستم، در شرایط فعلی بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی را ترجیح می‌دهم. مدیران ایرانی هم از این موضوع استقبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: برخی مدافعان لیگ پرتغال به من پیام می‌دهند که به همبازی ات در تیم ملی (طارمی) بگو که اینقدر از ما پنالتی نگیرد. پنالتی گرفتن یکی از سخت‌ترین کارهای فوتبال است.

سپس مهدی طارمی در این مورد بیان کرد: هر بازیکنی یک استعداد خاص دارد. من بیشتر مواقع از مدافعان مقابلم پنالتی می‌گیرم. وقتی یک نوک پا به توپ می‌زنم بازیکن حریف به احتمال زیاد با من برخورد می‌کند. همه می‌دانند که چگونه پنالتی می‌گیرم، اما برایشان فایده‌ای ندارد.

طارمی ادامه داد: تا الان هیچ تیمی با من تماس نگرفته است. از بنفیکا، پورتو، اسپورتینگ لیسبون، براگا، اسپانیول، کادیز و استون ویلا پیشنهاد دارم. به دنبال پیشرفت هستم و بهترین تیم را انتخاب می‌کنم. در این زمینه با بعضی از اسطوره‌ها مشورت کرده ام.

سپس نوبت به آزمون رسید و او بیان کرد: خیلی دوست دارم که در آینده با طارمی همبازی شوم. او بهترین زوج من در دوران فوتبالی ام بوده است، زیرا به خوبی همدیگر را درک می‌کنیم.

مهاجم زنیت در مورد شرایطش در فصل آینده، گفت: اکنون هیچ چیزی مشخص نیست. فعلا هیچ پیشنهادی برای من نیامده است. اگر راهی میلان شوم برای حضور در ترکیب ثابت با زلاتان می‌جنگم. در حال حاضر با زنیت قرارداد دارم.

آزمون در مورد جریمه شدنش در کشور روسیه، گفت:، چون دولت روسیه اعلام کرده بود، قرنطینه تمام شده است، به رستوران رفتم. بعدا متوجه شدم که اشتباه کرده ام و از باشگاه عذرخواهی کردم. عجیب‌ترین شایعه‌ای که در مورد خودم شنیدم مربوط به این بود که با پول به تیم ملی آمده ام. دلیل اینکه آقای گل شدم تعداد پنالتی‌های کمترم نسبت به زیوبا بود. او بازیکن خوبی است و هر ۲ در این مدت به هم کمک کرده ایم.

او افزود: بازی با ۲ مهاجم را ترجیح می‌دهم، زیرا راحت‌تر بازی می‌کنم. در این مورد کادر فنی نظر می‌دهند، ولی قبلا در تیم ملی تک فروارد بازی می‌کردم و شرایط سختی داشتم. با این وجود با هر وضعیتی که بازی کنم، تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

آزمون ادامه داد: در این فصل لیگ قهرمانان اروپا قبل از بازی با بنفیکا شانس خوبی برای صعود به دور بعد داشتیم، اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در بازی آخر ناموفق بودیم. علی دایی و زلاتان ابراهیمویچ الگوهای داخلی و خارجی من در فوتبال هستند. پوستر علی دایی و رونالدوی برزیلی را به اتاقم چسبانده بودم. بعد از پایان کرونا ازدواج می‌کنم.

مهاجم زنیت درباره شرایط تیم ملی کشورمان، عنوان کرد: زمان ویلموتس یک تیم متحد نبودیم و دچار مشکل شدیم. امیدوارم با حضور اسکوچیچ که شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد، شرایط خوبی داشته باشیم.

سپس  طارمی در مورد صعود ریوآوه به لیگ اروپا اظهار داشت: اینکه می‌گویند یک تنه این کار را انجام دادم، درست نیست. رکورد بیشترین امتیاز باشگاه ریوآوه در تاریخ لیگ پرتغال، طی این فصل به ثبت رسید.

او افزود: علی دایی و رونالدوی برزیلی الگوهای فوتبالی من بوده اند. هیچ وقت پوستر کسی را در اتاقم نصب نکردم و از اول دوست داشتم که در آینده مهدی طارمی شوم. حدود یکی، ۲ سالی می‌شود که در فکر ازدواج هستم، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

طارمی درباره شرایط تیم ملی، عنوان کرد: مهم نیست چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، بلکه باید به حمایت از او بپردازیم. در خصوص علی دایی هم می‌گفتند که رزومه مربیگری ندارد و این مسائل مهم نیست.

کد خبر 535924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سس IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
    5 11
    خنده داره حتی بخوای اسم زلاتان رو بیاری
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      2 0
      سلطان یدونس خنده میخواد چیکار