همزمان با پافشاری دانلد ترامپ بر بازگشایی تمام مدارس در موعد مقرر، مدرسه‌ای که پسر رئیس جمهوری آمریکا در آن درس می‌خواند اعلام کرد به دلیل شیوع کرونا همچنان به شیوه آموزش از راه دور ادامه می‌دهد.

خانواده ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تایم، بارون ترامپ پنجمین و کوچک‌ترین فرزند دانلد و ملانیا ترامپ در مدرسه‌ای خصوصی در مریلند درس می‌خواند و با وجود تهدیدهای ترامپ مبنی بر قطع کردن بودجه فدرال، مسئولان این مدرسه اعلام کردند دست‌کم تا نخستین روز ماه اکتبر درها را به روی دانش‌آموزان باز نمی‌کنند.

دکتر تراویس گایلز، مامور ارشد بهداشت منطقه مونتگمری گفته است مدرسه‌ها باید تا ارزیابی دوباره در اول اکتبر بسته بمانند و به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در مریلند، واشنگتن دی‌سی و ویرجینیا به ویژه بین گروه‌های سنی جوان‌تر، نمی‌توان خطر باز شدن مدارس و آموزش حضوری را به جان خرید. به این ترتیب، بارون ترامپ هم تا زمان اعلام دوباره مسئولان بهداشتی ناچار است از خانه پای درس بنشیند.

تصویری که این روزها زیاد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی آمریکا دیده می‌شود، ردیف ماسک‌های بهداشتی است که بین کیف‌ها و کوله‌های مدرسه چیده شده است. به این معنی که حتی اگر مدرسه‌ها هم باز شود، بچه‌ها باید با ماسک و رعایت کردن فاصله از یکدیگر سر کلاس بنشینند و مراقب انتقال ویروس کرونا باشند. آمریکا بیشترین تعداد بیمار کووید-۱۹ و بیشترین کشته‌های کرونا را در جهان دارد.

کد خبر 536828

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha