دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب گفت: بر اثر انفجار سیلندر ۵ کیلویی گاز مایع (پیک‌نیک) در یک منزل مسکونی در روستای آرپاچایی بخش تخت‌سلیمان، یک خانواده دچار سوختگی و مصدومیت و به بیمارستان شهدای این شهرستان اعزام شدند.

تخریب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب الله شیوخی اظهارکرد: این حادثه شب گذشته ۱۱ مرداد در حالی در این روستای سختگذر و دورافتاده در ۵۵ کیلومتری تکاب رخ داد که نشت گاز مایع از سیلندر پنج کیلویی هنگام روشن کردن این وسیله گرمازا با استفاده از کبریت، موجب انفجار آن شده و آتش ناشی از آن این خانه روستایی را فراگرفته بود.

وی بیان کرد: پدر، مادر و ۳ فرزند خردسال این خانواده دامدار روستایی به علت مصدومیت و سوختگی شدید ناشی از این انفجار با تلاش نیروهای ایمنی و بهداشت (HSE) کارخانه طلای زرشوران و مرکز فوریت‌های پزشکی تکاب به بیمارستان شهدای این شهرستان در استان آذربایجان غربی اعزام شدند و تحت درمان اورژانسی قرار گرفتند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب اظهار داشت: اعضای این خانواده به علت سوختگی و جراحت‌های شدید برای مداوا و درمان‌های تکمیلی به بخش سوانح سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند.

کد خبر 536553

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha