مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

پیشرفت عملیات احداث ساختمان فروشگاه شهروند در خیابان شهید علی‌اکبری واقع در منطقه ۷ شهرداری تهران به ۶۰ درصد رسید.

عمليات شعبه جديد شهروند

به گزارش همشهری آنلاین، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: با اتمام عملیات سفت کاری پروژه احداث ساختمان فروشگاه شهروند در خیابان شهید علی اکبری، پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه به مرز ۶۰ درصد رسید.

غمخوار افزود: در ادامه عملیات تکمیل ساختمان فروشگاه شهروند خیابان شهید علی اکبری توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، اجرای عملیات بتن‌ریزی کف پارکینگ به اتمام رسیده و در حال حاضر تاسیسات برقی، لوله‌کشی و سیم‌کشی در حال نصب و تاسیسات مکانیکی نیز در دست خرید و نصب است.

وی با بیان آنکه عملیات تکمیل این پروژه از آبان ماه سال گذشته به سازمان عمرانی مناطق سپرده شده است، یادآور شد: این پروژه در موعد مقرر آماده و برای بهره‌برداری شهروندان تحویل بهره‌بردار می‌شود.

ساختمان فروشگاه شهروند شهید علی اکبری در زمینی به متراژ ۱۴۰۰ مترمربع و زیربنای حدود ۴۶۰۰ مترمربع در منطقه ۷ شهرداری تهران در دست احداث است.

فروشگاه شهروند دارای شعبه‌های فعال در بیهقی، بهاران، بهرود، بوستان، آزادی، آل احمد، صادقیه، آزادگان، المپیک، حکیمیه، شهر ری، مترو صادقیه، لواسان، چیذر، کاشانک، خانی‌آباد، ترکمنستان، نبرد، لویزان، تهران نو، مجیدیه، ایران زمین، دارآباد، طیب، نفت، هفت حوض، طلاییه، والفجر، مبعث، شهریور، برج میلاد، جنت‌آباد، عدل، پرند، تهرانسر، نارسیس، دروس، مهرشهر کرج و شمیران سنتر است.

بر این اساس، ساختمان فروشگاه شهروند در خیابان شهید علی‌اکبری تهران به عنوان چهلمین شعبه شهروند به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 536508
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha