رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنظر می رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک به مدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد.

قالیباف مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: این عید سعید به معنای واقعی کلمه، عید امتحان الهی است. هر گاه بتوانیم با ایمان کامل به وعده‌ها و سنت‌های خداوند از این دشواری‌ها عبور کنیم، ایمان و قدرت جدیدی به دست خواهیم آورد. ملت ما پس از ابتلائات منجر به وقوع اسلامی، قدرت شگفتی پیدا کرد تا از انقلاب محافظت کند و پس از عبور از فتنه‌های سال‌های اول انقلاب، توان پیدا کرد تا در دفاع مقدس دلیرانه مقاومت کنیم.

وی افزود: با ایستادگی مردم در برابر انواع فتنه‌های داخلی دهه‌های دوم و سوم انقلاب، در مدت زمانی کوتاه به چنان قدرتی دست یافتیم که پیچیده ترین نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم و نظم جدیدی را در منطقه غرب آسیا برقرار کنیم. در زمان فعلی هم دشمنان مردم ایران برای آسیب اقتصادی به مردم طراحی پیچیده‌ای انجام داده اند. از همین رو اکنون در معرض امتحان بزرگ کارآمدی و حل مشکلات معیشتی جامعه قرار داریم. آموزه عید قربان به همه‌ی ما مسئولان کشور این است که اگر به وعده های تخلف ناپذیر خداوند اعتماد کنیم، بدون نیرنگ و ظاهرسازی و به معنای واقعی کلمه ارادۀ الهی را محقق کنیم و به جای خودمحوری و خودأیی، فداکاری و ایثار را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهیم و خود را یکسره وقف خدمت به مردم، یعنی وظیفۀ شرعی خود کنیم، پیروزی ما حتمی است و با عبور از این مرحله، ان‌شاءالله مردم ایران قدرتی مضاعف خواهند یافت و از مشکلات کشور کاسته می شود.

رییس مجلس ادامه داد: نقش مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شریف مردم عزیز ایران برای عبور از این مرحلۀ دشوار، اساسی و حیاتی است. اگر مجلس را متحول کنیم و پیگیر مشکلات معیشتی مردم باشیم، موتور تحول و مدیریت مشکلات در کشور به حرکت در می آید و اگر مجلسی ضعیف داشته باشیم، موتور پیشرفت کشور متوقف خواهد شد. از همین رو تحول مجلس و شکل گرفتن مجلس قوی و فعال شرط لازم برای تحول اقتصاد کشور است.

قالیباف گفت: خدا را شاکریم که نظارت مردم بر تمامی رفتارها و تصمیم‌های مجلس بسیار بیشتر از دوره‌های گذشته است و این را نعمت الهی می‌دانیم. نظارت مردمی را گامی اساسی در راستای پیشرفت کشور قلمداد می‌کنیم. وقتی انتظار از یک فرد زیاد است و به اقدامات او امید دارید، در برابر او سختگیرانه عمل می‌کنید؛ توجه مردم به تمامی تصمیمات این دوره از مجلس نشان دهندۀ همین امید و انتظار عمومی است و همۀ ما نمایندگان در قبال این انتظار وظیفۀ شرعی داریم.

وی با بیان اینکه از همین رو مطالبات مردم را سرمایۀ واقعی این مجلس می‌دانیم، گفت: قدردان دقت نظرها، مطالبات، نگرانی‌ها و فریادهای از سر دلسوزی مردم هستیم و از تمامی مردم عزیز تقاضا می‌کنیم تا در ادامه نیز همین طور
مطالبه گرانه بر مجلس نظارت کنند و به کوچکترین نکاتی حساس باشند و آن را با صدای بلند و رسا مطالبه کنند تا قطار مجلس با کمک خود مردم، درجه ای از ریل اصلی و قانونی خود زاویه پیدا نکند.

قالیباف تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز عید قربان نکات بسیار مهمی در خصوص دو جریان موازی تحریم و تحریف اشاره کردند. این دو جریان دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند و کشور را به فروپاشی اقتصادی برسانند. مسیر تحریم به دنبال قفل کردن اقتصاد کشور و رساندن دولت به وضعیت ورشکستگی کامل بوده است که به فضل خداوند موفق نشده و موفق نخواهند شد. برای به سرانجام رساندن جریان تحریم، جریان تحریف را آغاز کردند تا مطالبات مردم را بربایند و با وارونه نمایی و بازنمایی رسانه‌ای، خواسته‌های مردم را آن طور که مورد پسند دشمنان ملت ایران است نمایش دهند و با تحریف واقعیات، کتمان قدرت کم نظیر ایران اسلامی و القای حس نا امیدی و کرختی، مردم را از ایجاد تحول نا امید کنند. آنها به خوبی می‌دانند که تا جوان‌های کشور به ایجاد تحول امیدوارند و نشاط دارند، هر توطئه‌ای را خنثی خواهند کرد. مشکلات هست، دشمنی‌ها هست، جریان‌های نفوذی به شدت مشغول خرابکاری هستند ولی بدانیم که تحول قریب الوقوع است. امید به آینده افراد سست عنصر و ناکارآمد و ناامید و یکجانشین را از صحنۀ مدیریت کشور در عرصه‌های گوناگون کنار خواهد گذاشت و نیروی جوان با استعداد خلاق و امیدوار و انقلابی را روی کار خواهد آورد. ناتوان ها کنار خواهند رفت و افراد توانمند چرخ تحول قریب الوقوع به نفع مردم را حرکت در خواهند آورد. جریان سومی وجود دارد که دو جریان تحریم و تحریف را تکمیل می‌کند و آن هم جریان ناکارآمدی است. جریانی که مسئولیت‌ها را تصرف می‌کند ولی اولویت‌های کشور را پشت گوش می‌اندازد و باعث می شود که تحریم ها اثر کنند و تحریف‌ها، واقعی جلوه کنند و کشور را سمت فروپاشی ذهنی سوق می دهند. ناکارآمد ها می‌دانند که سوت حرکت قطار گام دوم انقلاب اسلامی به حرکت درآمده است و دیگر جوان های کارآمد و انقلابی نخواهند گذاشت آنها حرکت این قطار پرشتاب را کند کنند و ستون پنجم دشمن خبیث ملت ایران باشند.

رییس مجلس گفت: دورۀ کار و تلاش و پیگیری مشکلات اقتصادی مردم آغاز شده است. کاملا طبیعی است که در این مسیر اشکالات و ضعف هایی وجود داشته باشد اما بی تردید حرکت کلی که پیش روی ما درجهت قوی کردن مردم و در نتیجه ایجاد ایران قوی خواهد بود و ایران قوی که با قوی شدن تک تک مردم ایران بدست خواهد آمد، باعث پیروزی ما در جنگ اراده ها و شکست خوردن دو جریان تحریف و تحریم خواهد شد.

رییس مجلس گفت:  رهبر معظم انقلاب همچون گذشته در سخنرانی روز عید قربان به طور صریح و شفاف اولویت‌های کشور در حوزۀ مسائل اقتصادی را بیان کردند. همۀ نمایندگان مجلس و بدنۀ کارشناسی و تخصصی توانمند این مجموعه، خود را موظف و مکلف می‌دانند که این اولویت ها را در راس مسائل مورد توجه و پیگیری خود قرار دهند و از تمامی ظرفیت ها، تکرار می‌کنم تمامی ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد آنها استفاده کنند.

قالیباف گفت: بستۀ اقتصاد مردمی برای پیگیری همین اولویت‌های اقتصادی در دستور کار مجلس قرار دارد و پیشبرد گام به گام آن چه با توجه به ظرفیت های قانون مجلس در تقنین و نظارت و چه با استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی اقتصاد، تحولاتی اساسی در وضعیت اقتصادی کشور به خصوص به نفع محرومان و مستضعفان رقم خواهد زد؛ و ما خود را متعهد می دانیم این ریل گذاری را با دقت انجام دهیم و با جدیت بر اجرایی شدن آن نظارت کنیم.

وی تصریح کرد: انجام تغییر اساسی نیازمند اراده‌های استوار است و مجلس یازدهم چنین اراده‌ای دارد و تحول را رقم خواهد زد. در بعد نظارتی نیز، به طور شفاف و دقیق و به روز بر تمامی جزئیات نظارت خواهیم کرد و مطالبه گر اصلی توجه به اولویت‌های فوری اقتصاد خواهیم بود.

قالیباف افزود:  از طرف دیگر رهبر معظم انقلاب تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع جهش تولید را از سران سه قوه مطالبه کردند که اعلام می‌کنم به زودی این کارگروه با حضور جمعی از متخصصین با تجربه و کارشناسان جوان تشکیل خواهد شد و روند فعالیت‌های آنان که به تصمیم‌گیری های کلان جهت خواهد داد، به طور شفاف به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

رییس مجلس گفت: در پایان لازم است اشاره کنم که نگران رعایت نشدن پروتکل های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری هستیم. متاسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد و بی‌توجهی‌های تاسف آوری در برگزاری آن کنکور وجود داشت که خود نیازمند بررسی دقیق‌تر و پیگیری است. این کوتاهی‌ها، نگرانی مردم در خصوص برگزاری کنکور سراسری را بیشتر کرده است و بسیاری از نمایندگان شنونده نگرانی های والدین در خصوص سلامت فرزندان خود بوده اند. بنظر می رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک بمدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد. سلامت دانش آموزان عزیز ما، خط قرمز مجلس است و کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس وظیفه دارند تا اطمینان از رعایت بهترین تصمیم در این خصوص، مطالبات مردم را از مسئولین ذی‌ربط پیگیری کنند.

کد خبر 536499

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 330
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    فقط سراسری اگه واقعا نگرانی قالیباف ازمون ارشد روهم باید تعویق انداخت نه فقط سراسری
    • ناشناس IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      ارشد بدتره... سفر داره...هر وقت باشه..
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      فکری به حال ارشدی هاهم بکنیدوکنکورشان رابه تعویق اندازید تحمل ماسک دراین گرمای هواسخته سختومخصوصاکه درپیک کروناییم
    • ناشناس IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      دقیقا بعدم فکر مناطق جنوبی با وضعیت قرمز گرمای بالای ۵۰ درجه باشیدخواهشا
    • جواد IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      80 5
      سلام. بقیه دوستان به یه چیز دیگه توجه نکردن و اون اینه که اجازه روشن کردن کولر هم وجود نداره چون جریان هوا به وجود میاد و ویروس پخش میشه. الان توی بانکها کولر هارو خاموش کردن. حالا فکرشو بکنین یه نفر که تو جنوب زندگی میکنه باید توی دمای ۴۰ درجه و بدون کولر و با ماسک و اون همه استرس خود ازمون بشینه کنکور بده. مگه میشهه؟؟؟؟ به ۲۰ دقیقه نمیشه ادم از حال میره
    • علی FR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      1 2
      قالیباف مجلس رو اداره کنه !!
  • داوطلب کنکور ارشد IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    لطفاً داوطلبین کنکور ارشد رو هم در نظر داشته باشید تعدادشان کم نیست و ما هم خانواده داریم در خانوادیمان افراد مسن و کودک خردسال داریم ماهم باتوجه به پیک دوم کرونا خواستار تعویق کنکور ارشد هستیم
  • GB ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    الهی خیر ببینید بلاخره یکی از مسئولین با قاطعیت حرف مردم رو زد تروخدا به حرف هاتون عمل کنید نذارید جون جوان های مردم بازیچه دست مافیا کنکور بشه
    • یزدان IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      درود بر شما دقیقا همینطوره کنکور ارشد کم متقاضی نداره ما هم سلامتی خودمون و خانواده هامون برامون از همه چی مهمتره
    • saba IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      104 8
      اره واقعا من از اقای قالیباف خیلی ممنونم بلاخره یکی پیداشد حرف دل منو گفت یک هفته ب تمام مسئولین دارم پیام میدم ک بزارین ی وقتی هوا سرد بشه حداقل ماسک رو تحمل کنیم
  • فاطمه IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    به هیچ عنوان کنکور نباید لغو بشه چون ما تلاش کردیم و میخواهیم حتما کنکور بدیم ولی با تعویق ان تا شهریور موافقیم که حداقل هوا بهتر شه
    • گمنام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      درسته البته آقای قالیباف خودش یه پا مافیاست
    • محسن IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      هر تجمعی باید لغو بشه. هم کنکور باید لغو بشه هم مدارس و دانشگاه ها باید تعطیل بشن تا وقتی که وزارت آموزش و علوم امکان آموزش کاملن مجازی و غیر حضوری رو فراهم کنن. دهها میلیون از مردم، کسب و کار و درآمدشون شون به ورطه نابودی افتاده و خونواده ها ماهها ست که تو خونه حبس شدن بیناری بسیاری از مردم کشته و داغدار کرده و شما این وسط به فور چند ماه تلاشت هستی؟! اگر شما تلاشی کردی پس باید مطالب درسی رو یاد گرفته باشی و اگه سه سال بعد هم کنکور برگزار بشه باید دو سه ماه مرور آماده آزمون میشی.
    • نرگس IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      چی میگی حالت خوبه؟ هر کی میگه بگیرین همونایی هستن ک میخوان تقلب کنن چون اصن امسال وضعیت مناسبی برا کنکوور نیس تقلب گرما مث اینکه شما امتحان نهایی ندادین ما با این ک حوزمون کولر داشت داشتیم تلف میشدیم چ برسه ب اینکه وسط اوج گرما الاان بخوایم کنکور بدیم با این جمعیت تر خدا علکی حرف نزنین شما ها اگ تلاش کردین ما هم کردیم در‌ ضمن من ۳ ساله دارم میخونم ن ۱ سال و ۷ ماهه جز امتحان نهایی اصن بیرون نیومدممم تر خدا واقع گرا باشیم
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      نباید لغو شه فقط هوا باید خنک تر شه بشه ماسکو تحمل کرد
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      به نظر من هم تعویق کنکور کاملاااا لازم و ضروریه و واجبه .اما نباید در کل لغو بشه
  • یه کنکوری IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    احتمال تعویق کمتر از ۱۰٪ هست....
    • داوطلب IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      کنکور باید لغو بشه مسئولین بهتر میدونن یا تو
    • باران IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      ماهم تلاش کردیم ولی باید زنده بمونیم تا بتونیم موفق باشیم
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      مجلسی های عزیز وقتی حرف حذف سهمیه ها پیش اومد گفتن توی این ده ماه نمیشه تصمیم گرفت و وقت نمیشه.حالا هم که بچه های زرنگ و درس خون آماده امتحان شدن می خوان کنکور رو عقب بندازن تا به جای اونها افراد سهمیه ای ها بالا بیان. بس کنید این مسخره بازی ها رو. اون جوانهایی که اعتراض دارن الان توی پارک و کافی شاپ هستن
  • آیلار IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    چرا هر کسی ی حرفی میزنه؟؟؟ همه چیز کاملا واضحه. انقد نیاز ب فک کردن نداره. تعووووویق تا برقراری شرایط مناسب.
    • CA ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      1 3
      حق با دوستمونه، آنهاییکه مخالف کنکور دادن هستن درس خون نیستن الان تو پارکها و کافی شاپ مشغول تفریحن
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    اگر واقعا دلسوز این مردم هستید باید کل کشور و دو هفته تعطیل کنید مردم به راحتی در خیابون ها تردد میکنند مراسم عزاداری محرم هم سر جاشه فقط این وسط کنکوره که باعث شیوع ویروس میشه؟؟ اگر قصدتون مبارزه با مافیای کنکورم باشه الان وقتش نیست شما دارزد کرونا سواری میکنید نه جون مردم براتون مهمه ونه روحیه بچه های ما پس لطفا دروغ نگید!!!
    • فاطمه IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      اصلا هم تعویقی وجود نداره..اخبار اعلام کرد همون موقع برگزار میشه..شماک نخوندیم مشکل خودته
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      وضعیت کرونا تو ماه مرداد رو با ماه تیر مقایسه کنید تا بفهمید با تعویق کنکور تا ماه شهریور اوضاع بهتر نمیشه که هیچ بدتر هم میشه این کنکور لعنتی رو بدید و خودتونو خلاص کنید
    • محمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      33 98
      با این وضعیت کشور شرایط مناسب سه سال آینده
    • کنکوری IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      نه اصلا اگه به تعویق بیافته لغو میشه
    • نفس IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      فعلا که به جز آقای قالیباف بزرگوار بقیه زحمت فکر کردن به خودشون نمی‌دن
    • TW ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      35 4
      عزیز اونو نمیشه بابت شرایط اقتصادی کشور ولی اینو میشه
  • Maedh IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    افرینننننننن چ عجب بالاخره یکی ب فکر ماست
    • جبلاقی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      فقط کسانی به فکر تعویق کنکور هستند که نخوندن به هیچ عنوان نباید کنکور به تعویق بیفته خالیباف هم حرف از روی معده میزنه نه از روی عقل
  • پری US ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    سلام.اقای قالیباف خداخیرت بده کنکورویه زمان مناسب برگذارکنیدلطفا.من کنکوری هستم والان هم کرونا گرفتم چطورمن بااین حالم تمرکزکنم کنکوربدم اخه .سرفه های مداوم خودش جلوی تمرکز منومیگیره .لطفا بفکرباشید من مردم ازاسترس .
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      چرا حرفهایی میزنین که پراز ادعاهای خودخواهانه ست هرکسی خونده هیچ اتفاقی براش نمیوفته نگرانم نباشین شمایی که انقد خوندی و ادعات میشه یه دانش اموز به قول خودتون نخونده بهتون نمیرسه که رتبه تونو جابه جاکنه شرایط واسه همه یکسانه همه خستن ولی باید همه شرایطو در نظر گرفت اولا مکان هایی که واقعا باعث شیوع میشن باید تعطیل بشه شرایط واسه برگزاری کامل باپروتکل بهداشتی مهیا باشه سوما باید همه شرایطو واسه همه استانها درنظر گرفت انسانیت یعنی به فکر همه باشیم نه فقط خودمون خیلیا شاید شرایطشون خیلی سخت باشه که واقعا نشه این حرفم که بمون واسه ساله بعد یه حرف بی پایه و اساسه همه هدف دارن و راجب فشارروحی همه دانش اموزا و خانواده ها زیر فشار روحین تفاوتی نداره شرایطو سختترنکنیم من نه خواستار لغوم نه تعویق ولی اگه لازم باشه ترجیح میدم تعویق بشه که با دوستامون رقابت کنیم تو شرایط بهترو سالمتر موفق باشید
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    فقط بزاریتش یه روز خنک خواهش
    • VV IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      شما بیخود میکنی مریضی میخوای کنکور بدی
    • ریی IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      17 92
      ان هایی کهدمریصن بمونن برای سال بعد کنکور صدرصد با فاصله گذاری انجام میشه
    • عسل NL ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      بهیچ عنوان زمان برگذاری کنکور مناسب نیست
  • زنجانی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    درصد مرگ کرونا برای نوجوانان پنج درصد هستش یعنی برای مثال اگر در کنکور خدایی نکرده صد نفر کرونا بگیرن پنج نفر از دنیامیره که خوب خیلی بده خدا میدونه این پنج نفر چه کسی هستش تعویق کنکور خیلی خیلی مناسب هستش افرین
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      مودب باش به شماچه که کنکور میده یا نه هرکسی هدف داره احترام بذاریم
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      33 11
      بی ادبی نکن
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    بهترین کار برگزاری کنکور در پاییز است
    • کنکوری IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      12 52
      تو فکر کنم اصلا ب فکر سلامتی نیستی نخوندهارو میخوای بخونی
    • . IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      47 90
      بزارید ما کنکورمون رو بدیم دیگ اه ما مردیم از بس استرس تحمل کردیم استرس خود کنکور کمه باز همش تعویق بندازید من خسته شدیم لطفا کنکور رو برگزار کنید تا تموم شه موقع نهایی ها ک همه جا قرمز بود عین خیالتون نبود ک من و خانوادم همه تا ۱ هفته بیمارستان بودیم چون کرونا گرفتیم بس کنید وقتی ک نیاز بود کاری نکردید والا از کرونا نمیریم از استرس کنکور میمیریم
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      29 1
      خواهشن کنکور بایدتعویق بشه مااهل خوزستان هستیم واونجاهوا خیلی گرمه وکلردرزمان کنکورخاموش می کنند چون عامل منتقل کروناوبایدماسک بپوشیم مسولان عزیز خواهشن راه حلی برای ماپیداکنید
  • مهسا IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    واقعا یکی به ما دانش آموزارسیدخداخیرتون بده
  • احمد IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    کنکور لغو نکنید ما خیلی زحمت کشیدیم. آخه الان مشکل کشور کنکور برگذار نکردن هست.
    • پرهام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      37 8
      مشکل کشور خیلی چیزها است اینم یکیشه اگه قرار باشه سر هر مشکلی رفت بگیم مشکلات دیگ ای هم وجود داره پس بیخیال این یکی که هیچکدومش حل نمیشه
  • بهار IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    تعویق کنکور ارشد و رعایت عدالت برای هر دو کنکور
    • فاطمه سرایی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      19 5
      بله مشکل کشور و همه است، شما از اونایی هستین که کرونا رو جدی نگرفتین
    • آرمان US ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      65 8
      باید به تعویق بیفته
  • جبارزاده DE ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    سلام دررابطه با برگزاری کنکور لطفا بگذارید کنکور بموقع وباتمهیدات کافی ورعایت اصول بهداشتی برگزارشود وباروحیه جوانان وخانواده ها وجامعه بازی نکنیداثرات اونادست کمی ازکرونا ندارد متاسفانه درجامعه هرکس وهرمقامی بدون کارشناسی خودرا ملزم به اظهارنظردرهرزمینه ای میکنند واین برای جامعه زیان اوراست بگذارید درهرزمینه ای کارشناس ومتخصص اون حرف بزند
    • Reza IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      تا حالا 4ساعت تو هوای گرم با ماسک ، روی صندلی آهنی نشستی ؟؟؟؟. خجالت بکش.
  • ارامش IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    هر تصمیمی هست لطفاً زودتر بگن با قاطعیت ن هرروز ی خبر خسته شدیم دیگ نمی‌دونیم کنکور هست جمع بندی کنیم یا ن تعویق میوفته یا نه
    • ماندانا IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      124 1
      واقعا موافقم هررر تصمیمی که میگیرید فقط توروخدا زودتربگید تاماهم بدونیم باید چی کار کنیم به نظرم بلاتکلیفی از همه چی بدتره
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      155 6
      توی گرمای شرجی بوشهر بدون ماسک هم قابل تحمل نیست چه برسه با ماسک
  • معصومه AE ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    جناب قالیباف دیگه مشکل مملکت همین کنکوره.الان که هر روزذ200 نفر میمیرن به خاطر کنکور بوده؟؟؟چرا تا حالا که 17 هزار هموطن مردن نگران نشدین؟؟؟اونوقت کنکور که با ماسک و فاصله هست نگرانتون کرده؟الاه دو هفته به کنکور موقع تعویقه؟؟؟چرا با روان بچه های کنکوری بازی میکنید؟؟؟چرا فقط میخواین صورت مسئله رو ماک کنین.ماسک زدن همیشه سخته .اونوقت پاییز از پیک رد شدیم به نظرتون؟؟؟اونم بعد عزاداریهای محرم و روضه های صفر؟؟؟؟اونم با همپوشانی کرونا و انفولانزا و سرماخوردگی؟؟؟؟چرا مجلس و مسئولین همیشه راحت ترین کارو انتخاب میکنن؟چرا سعی نمیکنید به جای تنها حرف زدن به هر چه سالمتر برگزاری کنکور کمک کنبد؟مگه ما سالن ورزشی کم داریم.
    • شاهین IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      به نظر من کنکور باید عقب بیفته چون دمای برخی شهرها جنوبی تا۴۰و بیشتر میره. استفاده از ماسک اونم ۴ ساعت؟؟!!واقعا مسخرست
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      171 6
      اگه تمام حرف های شمادرست باشه ،بنابراین برگزاری کنکوراوضاع راخیلی بدترازآنچه که هست ،میکند‌.همانطورکه فرمودیداگه الآن ۲۰۰نفرروزی کشته میدیم ،بابرگزاری کنکورهاازمرز۴۰۰تاهم میگذردواوضاع فاجعه باری پیش می آید جلوی ضررراازهرکجاکه گرفت منفعت است
  • یه داوطلب ارشد IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    احسنت ممممنونم حتما باید کنکور سراسری و ارشد عقب بیفته
    • محمد IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      تا الان ک ۲۰۰ نفر روزی میمیرند مهم ترین دلیل برگزاری امتحانات پایان ترم بوده ! روحیه مهم تره یا جان آدم ها ؟! برای پزشکی در بیای یه ماه بعدش بمیری روحیت آروم میگیره؟ یکم منطقی باشین من تا وقتی پدرم کرونا نگرفته بود مثل شما فکر میکردم ولی کرونا واقعا یه چیز خانمان سوزه
    • Ma ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      چرت نگو لطفا برگزاری کنکور در این شرایط به ضرر ما هست تا به سود ما لطفا کمی شعور داشته باشد و بفهمید که اینا شوخی نیست دارن کنور در این شرایط جز ضرر چیزی به همراه نداره باید در زمان مناسب برگزار بشه
    • javad IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      21 0
      در ضمن.یه بدبختی دیگه هم داریم. و اون اینه که بخاطر انتقال ویروس تو هوا اجازه روشن کردن کولر هم وجود نداره. این دیگه اوج بدبختی هست. فک کنین کولر روشن نباشه بعد تو گرمای ۴۵ درجه و با ماسک و اونهمه استرس بخوای کنکور بدی. مطمئن باش تو ۲۰ دقیقه از حال میری
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    دو هفته تعويق هيچ سودي ندارد..ايشالله در ابان ماه برگزار شود
  • ارشد IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    کنکور ارشد هم باید به تعویق بیوفته اگر واقعا دلسوز هستید تا دیر نشده همین امروز تصمیم بگیرید و کنکورها رو به تعویق بیندازید
  • علی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    سلام و خسته نباشی ما چجوری 4 یا 5ساعت زمان کنکور را میتو نیم سر جلسه کنکور با ماسک بشینیم خودتون بهتر میدونید ک یکی از نیاز های مغز اکسیژن حالا ما با اون حجم اطلاعات درسی و فشار و استرس تو اون زمان کلا ک هست ما ماسکم بزنیم ب والله نهایت یک ماه تعویق بهتر ک ی سال دیگه بشینیم پشت کنکور آخه شما باید افرادی ک مشکل تنفسی مثل اسم و غیره دارند را درنظربگیرید گرمای هوا در خوزستان و شهرهایی دیگر ک سالن های ورزشی و ورزشگاه ا جواب گو نیست یکی از مشکلات دیگه هم سرویس بهداشتی ک همه تو زمان آزمون استفاده میکنن خوب این یک را انتقال دیگه و جدا از اینا آزمون دکترا برگزار شد یک سری از افراد ک اصلا رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی را جدا از آن تقلبی زیاد شد از شما میخواهم همه جوانب را در نظر بگیری چرا از سواد افرادی مثل دکتر مینو محرز و غیره استفاده نمی کنین
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      48 2
      طبق نظرخانم دکترمحرزدریک اتاق اگر۱۰نفرباشندوباماسک بازهم امکان سرایت وجودداره
  • ناشناس IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    خدا خیرتون بده تعویق کنکور ها رو خواستاریم به جون بچه هامون رحم کنید
    • یک کنکوری IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      111 3
      واقعا باید تعویق بیفته خوزستان خیلی گرمه چه جوری میتونیم بریم؟ آزمون بدیم با ماسک
  • ارشد IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    196 8
    طرح دوفوریتی برای هر دو آزمون هم ارشد و هم سراسری هست وقتی حرف از رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی در آزمون دکترا هست چرا کنکور ارشد باید برگزار شود ماهم برای حفظ سلامتیمان خواستار تعویق کنکور ارشد هستیم چرا بین این دو آزمون فرق گذاشته می‌شود
  • محمد IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    آقای قالیباف یکهو بیرون اومد و می خواد دوباره جوونای مردمو به باد بده. آقا قالیباف به نظر اطلاعی از ویروس کرونا ندارن و فقط قصد بد بخت کردن دوباره جوونای این مملکت ‌که کلی زحمت کشیدن داره .آب و هوا هیچ تاثیری در روند شیوع کرونا نداره ۱۵ روز آزمون های نهایی رو بدون هیچ فاصله گذاری انجام دادن حالا برای اینکه جوونای ما نتونن در دانشگاه ها درس بخونن دست به چنین کاری زدن واقعا تاسف باره و بی کفایتی شما رو نشون میده
  • N IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    پس ارشد چی؟ مام ادمیم بخدا واقعا تو این شرایط خیلی خطرناکه بریم سرجلسه. خیلی هام رعایت نمیکنن. جون ادم ها خیلی مهم تر از کنکوره. لطفا عقب بندازین کنکور ارشد رو. جون ما ک الکی نیست بازیچه دست اینا شدیم
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      106 3
      از نظر من به تعویق بیفته بهتره و نظر شما رو قبول ندارم چون آقای قالیباف به فکر سلامتی ما هستند این رو هم بگم که من خودم برای کنکور دارم تلاش میکنم و میخونم
  • محمدرضا US ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    آینده ما شده بازیچه دست شما ! هرکی واسه خودش داره ی نظری میده ، یه عده هم از خدا خواسته ، دیگه مثل روز روشنه که کنکور تعویق بیوفته شرایط بدتر خواهد شد اما بهتر نه ! و دیگه نمیتونن برگزار کنن ‌. پس همین الانش هم اونایی که به هر دلیلی میترسن تو کنکور شرکت کنن یه لطفی کنن و نیان سر جلسه کنکور ، خودشون با اختیار خودشون یکسال بمونن پشت کنکور ، ما هم کنکورمون بدیم ، اینطوری هم رعایت پرتکل های بهداشتی راحت تر میشه هم یه عده سیاهی لشگر کمتر ! چطور این همه مسافرت میرن هیچی نیست ، چطور عروسی یا عزا میرن دور هم جمع میشن هیچی نیست ! بهونه الکی نیارید ، میترسید بیاید بمونید خونه ما کلی زحمت کشیدیم با این کار فقط زحمات ما به باد میره
    • Mm IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      93 5
      چی دارین میگید برای خودتون شماهایی که اینجوری میگین انقدر خسته شدید دنبال فرارید و راحت شدن اما همین شما اولین کسایی هستین که کنکور و دادین با قیافه های آویزون برمیگردید خونه چون قشنگگگگ کنکورو ری.... همیشه کسایی که انقدر خودخواهانه و با غرور صحبت میکنند یجا بد ضایع میشن ،من الان 3ساله پشت کنکورم به معنای واقعییی پیر شدم از خدامه زودتر کنکور و بدم و خلاص شم اما به چه قیمتی همین جوری استرس کنکور باعث میشه نتونی خیلی همه چیزهایی که خوندی و اراىه بدی وای به اینکه الان استرس وحشتناک کرونا هم هست ،به شخصه الان مریضم و علائم شو دارم کنکورم میام چون دیگه نمیتونم بمونم ساله بعد پس لطفاً مثل انسان های نخستین حرف مفد نزنید که کنکور برگزار بشه کنکور ی که برگزار شد دیدیم چیکار کردن برید فقط نظره داوطلبا رو بخونید که چقدر تقلب شده و هیچ پروتکلیم رعایت نشده بخدا مام خسته شدیم حقم میدم شمام خسته شدین اما مطمئن باشید این راهه نجاتمون نیست چندماه عقب بیوفته بهتره تا یکسال بخونی چون حقت ضایع شده چون تمرکز کافی نداشتی برای آزمون و .....
  • ایران US ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    درود و صد درود برشما دولتمرد فهیم
    • یه کنکوری IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      58 3
      تا حالا تو ازمون ازمایشی حضوری با ماسک و شیلد و الکل شرکت کردی حتی دوساعت هم نمیشه تحمل کرد بوی الکلی که بچه ها استفاده میکنن به علاوه ماسکی که تمرکزتو بهم میریزه منم دوست دارم کنکور بدم و برم گردش ولی نمیتونم ماسک بزنم الان 5ماهه که نشستم تو خونه چون نمیتونم ماسک و دستکش رو تحمل کنم
  • ایران US ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    89 13
    فکری به حال دانشجویان ارشد هم بکنید..واسه ارشد که وضع وخیم تره!!!؟؟
  • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    99 6
    سلام و خسته نباشی ما چجوری 4 یا 5ساعت زمان کنکور را میتو نیم سر جلسه کنکور با ماسک بشینیم خودتون بهتر میدونید ک یکی از نیاز های مغز اکسیژن حالا ما با اون حجم اطلاعات درسی و فشار و استرس تو اون زمان کلا ک هست ما ماسکم بزنیم ب والله نهایت یک ماه تعویق بهتر ک ی سال دیگه بشینیم پشت کنکور آخه شما باید افرادی ک مشکل تنفسی مثل اسم و غیره دارند را درنظربگیرید گرمای هوا در خوزستان و شهرهایی دیگر ک سالن های ورزشی و ورزشگاه ا جواب گو نیست یکی از مشکلات دیگه هم سرویس بهداشتی ک همه تو زمان آزمون استفاده میکنن خوب این یک را انتقال دیگه و جدا از اینا آزمون دکترا برگزار شد یک سری از افراد ک اصلا رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی را جدا از آن تقلبی زیاد شد از شما میخواهم همه جوانب را در نظر بگیری چرا از سواد افرادی مثل دکتر مینو محرز و غیره استفاده نمی کنین
    • رضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      7 77
      بد بخت اگه کنکور یه ماه بیفته عقب کورنا شیوعش بیشت میشه اون وقت خوب جون میدی
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    لطفا بزارید کنکور به وقتش برگزار شود دیگه خسته شدیم هی تعوق ..... تعداد داوطلبانی که مطالعه کردن وزحمت زیاد کشیدن زیاد نیستند نزارید زحمات شان هدر بره برای بقیه که فرقی نمکند
  • امید US ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    72 31
    پس تکلیف ارشدیهای بدبخت چیه تواوج این گرما....
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    نه به تعویق کنکور
  • یه کنکوری بدبخت.. IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    تورو خدا زودتر بگین میخواین چکار کنین ماها نمیتونیم چن ماه خودمو برا کنکور آماده باش نگهداریم که آیا الانه یا دوماه دیگه؟! درضمن اگر 1% برای کسی اتقاق بیفته کی جواب گوعه؟! اینجا جواب ندید، پیش خداتون که بایذ جواب گو باشید.. لطفا هر کاری میکتید زودتر بگید و فعلا فقط به فکر سلامت بچه ها و خانواده هاشون باشید پدر خود من مشکل حاد تنفسی و قلبی دارن اگه من ناقل بشم و مشکلی برای ایشون پیش بیاد... لطفا یکم بفکر ماهم باشید نه مثل سنجش که فقط مخاد کنکور برگزار کنه به هر هزینه و قیمتی...
  • ایت IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    28 12
    خط قرمز خالی کردن ظرفیت مهر دانشگاه ها است
  • Zeinab PL ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    78 6
    واقعا چرا باید بین کنکور سراسری و ارشد فرق گذاشت ماهم حانواده داریم اگه هرکدوم ناقل باشیم میتونیم یه خانواده رو مبتلا کنیم بعدش فاجعه میشه۷۰۰هزارنفر داوطلب عدد کمی نیست اگه حرف از رعایت نکردن پروتکل دکتراست پس برای ارشد هم همینه و فقط سراسری نیست اگه قرار باشه تعویق بیفته باید تمام کنکورا تعویق بیفته
  • آذر IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    چی میگی شما قالیباف خان دیگخ انقد درس خودیم فروده شدیم عقب انداختن دوباره کنکور به صلاح هیچ کدوممون نیست به مت ظلم نکن ما با ماسک تحمل میکنیم حتی پنج ساعت دیگه دوباره عقب بیفته فاتحه هممونو بخونیین مارو هم در نظر بگیرین دیگه مردیم از اظطراب واسترس کنکور زمانشو تعغیر ندین تورو حضرت عباسدیگه تحمل نداریم خسته هستیم از چن ماه درس خوندن عقب بیفتع همه چی یادمون میره فایده نداره
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    به جای منتطر هوای سرد وملایم بودن مشد قالیباف به ما ظلم نکن تو هر سالن که کنکور برگزا ر میشه چنتا کولر بزارین هوای سالن وکلاس خوب باشه بتونیم ماسک بزنیم هواهم ملایم باشه اح
    • نیک IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      31 9
      بابا امکانات ندارن ندارن ندارن چی انتظاری داری تو سویییس زندگی نمیکنی که دستور بدی همون موقع اجرا شه
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      60 2
      طبق نظروزارت بهداشت،کولرهاخودعامل انتقال ویروس کروناست وسبب به جریان درآوردن ویروسهادرهواست وبرای آزمون دادن کولری درکارنیست
  • خسروی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    23 18
    با سلام لطفا فکری برای آزمون جامع دکتری کنید. ازمونی تکراری و پرهزینه و دردسر ساز در این شرایط کرونایی. شما را بخدا به داد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برسید.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    26 29
    فشار مجلس به سازمان سنجش. نوعی باجگیری است. تا.. سلامتی . جوانان.. وشرکت کنندگان در کنکور است.. که همه ساله. رواج دارد..
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    18 54
    لطفا شما بهتر به اوضاع گرسنگی مردم برسید
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      20 6
      هرچیزی به وقتش ...الآن زمان تصمیم گیری کنکوره
  • US ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    40 18
    آقای قالیباف صبح بخیر ، حالا توجه کن در مراسم محرم و شور مردم در این مراسم که از خود بیخود میشن و مطمئن باشید رعایت نخواهد شد و مرگ هر انسان بعد مراسم بر اثر کرونا به گردن شماست
  • تعویق کنکور ارشد IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    45 1
    الان شرایط واضح که خیلی خطرناک وآمار مرگ ومیر روزانه داره داد میزنه از شرایط و پروتکل های بهداشتی هم به درستی اجرا نمیشه چرا کنکور ارشد باید برگزار بشود وتمام توجهات به سمت سراسری انگار جون ما بی ارزش تور خدا به فکر ماهم باشید ماهم ازجونمون سیر نشدیم ماهم جوانان این سرزمین هستیم و خواستار تعویق کنکور ارشد هستیم
  • Niloo FR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    40 2
    اقای قالیباف عزیز فقط بچه های سراسری مهم اند ...پس بچه های ارشد این وسط چین اضافین نه ؟؟؟؟؟مگه ما ادم نیستیم ..یفکری بحال ماهم بکنید توروخدا حداقل به تعویق بیفته که هوا خنکتر شه..خواهشارسیدگی کنید
  • هادی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    18 66
    اگه میخان بچه ها وخونواده ها رو دیوونه کنن به تعویق بندازن. چه مسخره بازیه. مردم همه کاراشون رو انجام میدن وحتی رفت وآمد هم میکنن؛ مهمونی و.... پس تعویق معنی نداره. خواهشا برگزار بشه
  • ارشد IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    62 7
    احسنت.. ناامید شده بودم از کنکور ارشد ا..... اخه چطور برم مرکز استان توراه اب هم نباید بخوریم دست شوی نباید بریم..... نهار نباید بخوریم هتل ترمینال... همه پر از ویروسه
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    15 73
    بابا بچه‌هاشون دیگه خسته شدن آزمون برگزار کنید مرگ یه بار شیون یه بار
  • یه کنکوری IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    82 9
    تو رو خدا بزارین هوا خنک شه با ماسک تو این هوای گرم خیلی سخته
  • قاسم سجادیان DE ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    18 81
    کنکوردکتری با80درصدرضایتمندی طبق اما برگزارشده تاانفولانزای فصلی هم اضافه نشده درموعدمقرربرگزارکنید به خدا بچه درس خوانها دیگه دیوانه میشند خواهش میکنم اختلافات جناحی راواردکنکورنکنید
  • حسین IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    50 20
    سردار شما فوق العاده باهوشین
  • کنکوری مملکت IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    48 5
    تورو قرآن زود تر جلوی این فاجعه رو بگیرید.. خیلی از دکترا گفتن که اگه کنکور برگزار بشه فاجعه ی وحشتناکی رخ میده.. خواهشا به فکر بچه ها و خانواده هاشون باشین.. ما نمیخواهیم به خاطر کنکور جون خانواده هامون و عزیزانمون به خطر بیفته.. کرونا شوخی بردار نیست
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      6 20
      چه ربطی داره
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    26 3
    به خدا خسته شدیم هرروز یکی ی چیزی میگه تکلیف با بدبختارو معلوم کنید ما دیگه داریم داغون میشیم بابا خسته شدیم دیگه شما خودتونم نمیدونید میخاید چیکار کنید ما همینجوری استرس کنکور داریم استرس کرونا خانوادهامون ایندمون واقعا حقمون نیس اینجوری بلاتکلیف باشیم
  • زهرا IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    36 4
    تکلیفو روشن کنید دیوانمون کردین
  • کنکور سراسری IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    38 1
    اقای قالبیاف تو رو خدا کنکور رو ت تعویق بیندازین چطور اخه توی این شرایط مهم ترین کنکور رو بدیم کنکوری ک با اون سرنوشت و ایندمون مشخص میشع ؟؟؟ مسئولین رحم کنید
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    13 50
    خواهش میکنم ..کنکور برگزارکنید ...دیگه نمیتونیم به درس خوندن ادامه بدیم
  • مژگان IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 44
    کنکور باید برگزار بشه اگه به تعویق بیفته شرایط که بهتر نمیشه هیج به گفته وزیر بهداشت از اواسط شهریور آنفولانزا هم شروع میشه یعنی شرایط از اینی که هست بدتر میشه توروخدا اینقدر استرس به بچه ها وارد نکنید دیگه خسته شدن همین استرس هم سیستم ایمنی رو ضعیف میکنه آزمون استعدادهای درخشان هم برگزار شد اگه کلا لغو کنید و ملاک پذیرش رو چیزای دیگه قرار بدین وگرنه هرچه زودتر باید برگزار بشه
  • zahra.mahramani@gmail.com IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    30 16
    #تعویق کنکور آقای قالی باف متشکریم
  • کامران IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    37 7
    تورو خدا به تعویق بندازین تو کنکور دکتری هفته پیش 50% هم موارد بهداشتی رعایت نشد که تازه جمعیت شرکت کننده از ارشد و سراسری خیلی کمتر بود
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    14 39
    قبلاهم انداختن عقب که وضعیت بهتربشه وضعیت بهترکه نشدهیچ بدترهم شدچی میگین بگیرین بره تموم شه بره اونقدرکه شما به مااسترس میدن کرونانمی ده
  • پدر دانش آموز IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 80
    جناب آقای قالیباف و نماینده های محترم مجلس که طرح تعویق را دارند این را بدانند که بهترین زمان الان هست. و بعد به مشکلات زیادتری برخواهید خورد. با روح و روان بچه ها بازی نکنید که سیستم ایمنی آنها ضعیف شده و کرونا می‌گیرند. کمک کنید تا هرچه سریعتر برگزار شود با رعایت اصول بهداشتی. فرزند من در استرس کامل بسر می‌برد و حتی خوراک هم نمی‌خورد. فکرمیکند حقش با تعویق کنکور ضایع می‌شود. پس با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار کنید. ضمنا" طرحهای دو فوریتی زیادی در مسائل اقتصادی نیاز هست برگزار گردد که واجب‌تر از مسله کنکور هست. وزارت علوم خودش می‌داند آزمون‌ را چگونه برگزار کند. اگه راست میگید طرح دو فوریتی بدید برای سهمیه های نا بحق کنکور سراسری.
  • یه داوطلب IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    28 13
    وقتی شرایط محیا نیست و پروتکل‌ها به درستی رعایت نشده چرا تصمیمی برای تعویق کنکور ارشد گرفته نمیشه فقط کنکور کارشناسی سلامتشون خط قرمز هست ماهم تعدادمان کم نیست ماهم آدم هستیم
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    15 68
    انصافا برگزاری کنکور دکتری عالی بود علی رغم اینکه خودم خراب کردم ولی به جرأت میتونم بگم نسبت به سایر آزمون های سنجشی که دادم حتی بهتر بود و تقلب کمتر. دو تا کارشناسی دادم دو تا ارشد دو تام قضاوت و هفتیم آزمون امسال که از همه قبلیا بهتر بود
  • ارشد IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    18 10
    فقط جون دانش آموزا مهمه پس ما که کنکور ارشد داریم جونمونو از سر راه اوردیم؟اگه دانش اموزا خوبه تو شهر خودشون کنکور میدن ماها باید با خانواده هامون به مرکز استان سفر کنیم که هم جون خودمون هم جون خانوادمون درخطره. یاباید هردوکنکور ارشد و سراسری به تعویق بیفتن یا هیچکدوم ، بی عدالتی تا کی.
  • پیمان GB ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    34 3
    لطفا هر چه زودتر تصمیم نهایی رو اعلام کنید خسته شدیم:(
  • Hasty IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    38 2
    خداخیرتون بده به تعویق بندازین بخدابرگزاربشه خیلیا ازدست میرن بخصوص خونواده هایی که بیمار دارن
  • کنکوری NL ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    89 4
    مثلا بعضیا فکر میکنن فقط خودشون درس خوندن احمقا من از همینجا اعلام میکنم هر کسی موافق برگزاری کنکور هست هیچی نمیشه در اینده
  • فاطمه IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    20 39
    یعنی چی ... بیچاره پشت کنکوریا از هم خودشون هم خونوادشون دارن سختی میکشن شما هم کنکورو هی عقب میندازید من مادر یه پسر پشت کنکوری هستم که الان ماهاس تو اتاق حبسه واسه کنکور به جایه این کارها سبک زندگیه جدیدو به مردم یاد بدید و اجبار بزارید
  • حسنی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 32
    مجلس اگر نگران زندگی مردم است مشکلات اقتصادی آنها را رفع کند.چطور برای مراسم عزاداری و روضه خوانی جان مردم را در نظر نمی گیرید.حالا که جوانان اینقدر زحمت کشیده اند برای چنین روزی .با اعصاب آنها بازی نکنید و برای خانواده ها نگرانی ایجاد نکنید.سما و مجلس صورت مسئله را پاک نکنید .امکانات را بوجود آورید تا کنکور بخوبی برگزار شود.انها که نگرانند شرکت نکنند.شما که نظر میدهی مگر چند ماه صبر کردن چیزی قرار است اتفاق بیفتد.با این مشکل باید زندگی کنیم.هیچ کس نمیداند تا کی این ویروس قرار است کنترل شود.اینطور نظر دا ن بی مسئولیتی است و فرار از واقعیات است
    • یک کنکوری AE ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      4 0
      اگر کنکوری نیستید بهتره اظهار نظر نکنید
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 52
    یه مشت احمق که هیچ تصویری از تلاش های یک دانش آموز کنکوری (از نوع ممتاز نه ولگرد) ندارن دارن حرف مفت می زنن شما اگه بیل زن بودی باغچه خودتو بیل می زدی و اوضاع اقتصادی مملکت رو خوب می کردی. تو رو به کنکور چه مردک پوپولیست
  • Rahaa IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    60 10
    هرکس ک میگ کنکور باید برگزار شه خودش باید کنار داوطلبا بشینه عین 4 ساعتو از سفیر گرفته تا وزیر ببینیم جونتونو دوست دارید یا ن نمیخوایم دانشگاهی ک دورش با مرگ یکی از عزیزامون شروع شه لطفا کورو کرو خر نباشید ب مافیا اجازه ندید بخاطر منافعشون از شما تو تاریخ بعنوان بی کفایتو بی مسئولیت یاد بشه با جون یک میلیون نفر بازی نکنید خانوادهاشونم ب این جمع اضافه میشن ب خاطر خدا ب خاطر خدایی ک میپرستید سنجش فقط میخواد از سرخودش باز کنه مسئولیتو خواهش میکنیم برگزار نکنید ما میخوایم زندگی کنیم..
  • حسن IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    16 33
    با این مشکل باید زندگی ادامه داشته باشد.تعطیل کردن امور راه حل نیست.شرایط برای اجرا امور باید فراهم شود نه عقب نشینی که رات ترین کار است .اونجایی که نگرانند شرکت نکنند.با این تصمیمات به آینده جوانان ضربه نزنید.
    • زهرا IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      6 5
      همه جا میرین عروسی عزا خرید سر کار فقط کنکور دادن سخته بعداز شروع محرم وپاییزمع اوضاع بدتر شد میخوایین کنکور بدین
  • سحر IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    16 44
    واقعا از این اظهار نظر بدون تامل وعجولانه دکتر قالیباف متاسفم که نظر ۵ درصد داوطلبان را مد نظر قرارداده وبا این همه ادعای ولایت پذیری فرمایش رهبر انقلاب را مبنی بر فصل الخطاب بودن تصمیمات ستاد ملی کرونا به خاطر مسائل شخصی با دولت روحانی سرنوشت یک میلیون واندی را ندیده گرفته اند بهتر بود مجلس به جای مسئله کنکور که ربطی به آن ندارد به وضع دلار ومسکن و اقتصاد ویران این مملکت رسیدگی می کرد‌.
  • نگین IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    33 4
    اخه فکر اینجا رو نکردین ک میلیونها داوطلب رقابت میکنن نه یکی دو ساعت ..4 ساااعت!!! تازه قبل ازمون هم باید حداقل 1 ساعت معطل بشن تا بازرسی و..انجام بشه .. تو این هوای گرم 40 درجه ! با ماااااسک 4 ساعت! بدون کولر .. اصلا خدایی ادم هررررچقدر خونده باشه از گرما کلافه میشه ..چطور میتونه تمرکز کنه ...ترس از ابتلا ب بیماری هم روش .. خیلی ها هم رعایت نمیکنن ..فکر میکننین ایینننهمه شهرستان ک کنکور برگزار میشه مثل تهران و دانشگاه شریف و چمیدونم بهشتی برگزار میشه ...با همون امکانات و تجهیراتت..؟؟فکر اونایی ک بیماری زمینه ای دارن رو کردین ...؟؟؟ خواهش میکنم ب خاطر جان داوطلبان و خانواده هاشون تعویق بندازین
    • قاسم DE ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      7 24
      چندروزپیش ده ها هزارنفربدون ماسک رفته بودند برای عزاداری به شاه عبدالعظیم قالیباف فکری به حال آنها بکند متاسفانه درگیری‌های جناحی رامیخواهند واردکنکور کنند
  • محمد ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    27 1
    #تعویق ارشد
  • م IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    32 4
    از اینکه حمایت کردن از مردم و عقلانیت خوشحال شدیم اما داوطلب های ارشد انتی ویروس که ندارن اونم باید تعویق بیافت ه
  • ۶ IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    33 10
    ممنون آقای قالیباف/ بالاخره یکی پیدا شد تو این مملکت به فکر جون مردم باشه
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    27 10
    درود بر آقای قالیباف فقط چرا به تقلب در آزمون دکترا واکنش محکم نشون نمیدد،،آخه این همه تقلب،این همه غایب،این همه لایو سر جلسه آزمون چرا هیچی کس موجب نیست؟¿
  • زهرا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    16 53
    اقا یعنی چی مگه الکیه چرا عقب بیفتع چرا خیابون ها ومغازه ها وجشن عزا وعروسی تعطیل نمیکنید فقط کنکور مشکل داره ما میخواییم کنکورمون بدیم هرکیم میترسه ازخودش وخانوادش لطف کنه نیااااد بزاره براسال دیگع اینجوری رقابت بین ماهاهم بهترمیشه ☺
  • معصومه IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    17 55
    فقط کسایی با تعویق موافقن که درس نخوندن.دوست عزیزی که تا الان نخوندی از این ب بعد هم نخواهی خوند.ما خسته شدیم .تعویق نباید باشه.۱۸/۱۷روز امتحانارو حضوری برگزار کردید نگران نبودید.بخاظر ۴ساعت ؟
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    22 7
    چقدر مجلس مسئولیت پذیر شده
  • کنکوری IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    33 9
    خواهشا عقب بیندازید
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    13 41
    اقایونی که هیچ غصه ای ندارین و بچه هاتون بدون کنکور میرن پزشکی و...،چه میدونید کنکور چیه و بچه ها چقدر استرس دارند و تعویق کنکور یعنی استرس بیشتر بچه ها و خانوادهها.اونی که درس خونده ماسک و گرما رو تحمل میکنه،تو رو خدا به بچه های درسخون و خانواده هاشون ظلم نکنید،نه به تعویق کنکور
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    35 6
    تورو خدا به نوجوانان ما و میهنمان رحم کنید گناهشون چیه که باید وارد کنکور مرگ بشن.. مگه چی میشه امسال با شرط معدل وارد بشن تورو خدا رحم کنید یا لااقل به تاخیر بندازید بخدا هیچ اتفاقی نمیفته
  • ufhs IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    14 30
    قالیباف چکارست ستاد کرونا تصمیم میگیره
  • امید IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    26 4
    درود بر شما اقای قالیباف .
  • ایران IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    7 21
    اگه کنکور لغو بشه باید عزاداریها رو هم لغو کنید
  • کنکوری ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    42 27
    خواهشا بندازید آخر شهریور حداقل کم اذیت شیم با این گرما.
  • کنکوری ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    44 10
    خواهشا بندازید آخر شهریور حداقل کم اذیت شیم با این گرما.
  • ایران IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    14 56
    با تعویق کنکور حال بچه ها بدتر میشه استرس دارن ۱۱ماههسردر گمن .همه تو مسافرتاشونن هیچی بهشون نمیگید
  • هم وطن IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    10 40
    از تعویق کنکور چی نصیب شما می شه کدوم نماینده ها از خانواده شنیدن که ابراز ناراحتی از برگزاری کنکور کرده چرا با اینده ی ادم ها بازی می کنید کدوم خانواده ایی حاضره بچه اش رو در حال عذاب کشیدن ببینه چرل نمی فهمید عقب افتادنش چی رو درست می کنه تیر نگرفتین گفتیم هوا گرم تر بشه کرونا کمتر میشه الانم نگیرید که شاید کمتر بشه چرا نمی فهمید کمتر نمی شههههههههههه نمی شههههه بزارید ما کنکور رو بدیم تموم بشه یه مش ادم بی کار مسخره ی احمق نشستن تعویق تعویق می کنن فقط به خاطر فالور ها و نفع های خودشون بس کنید این بازی های کثیف رو اینقدر یچه ها رو دست مایه ی کثافت کاری هاتون نکنید به خدا خسته شدن لعنتی های ...
  • مجید IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    37 28
    ممنونم ازتون آقای قالیباف چه عجب تو این مملکت بی غیرت و بی عرضه که همشون فقط به نفع خودشون دارند فکر می کنند یک نفر هم شد که به ما کنکوری ها توجه کنه تو رو خدا کنکور باید به تعویق بیفته ودر ماه های مثل آبان و.... برگزار بشه تا بتونیم حداقل یک ساعت ماسک رو نگه داریم شما کنکوری ها هم‌تا حد توان از قالیباف و... حمایت کنید تا بتوانند کنکور و به تعویق بیندازند یا علی
  • مونا IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    17 30
    حذف کامل کنکور. چرا نمی ایید اقایون مسئول یه فکری کنید برای برداشتن همیشگی کنکور؟ بیایید از همین تمسال کنکور را بردترید و با سابقه تحصیلی وارد دانشگاه بشویم
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    43 6
    لطفا کنکورو برای یه ماه حداقل عقب بندازید بابا به فکر ما جنوبیا هم باشین به خدا گناه داریم
    • irani IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      5 37
      از تیر ماه یه ماه عقب افتاد کم که نشد بیشترم شد تو دقیقا دنبال چی هستی که موافق تعویقی :-\
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    51 17
    تعویق کنکور کاری شایسته است از تدبیر رییس مجلس سپاسگذاریم
  • علی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 50
    آقا جان برگزار کنید ما هم راحت بشیم دیگه.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      6 14
      درس نخوندی. تعویق هم. بندازند هیچی نمیشی
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    35 13
    سلام تورو خدا کنکور را به زمان دیگه ای موکول کنید بچه هامان یک سال عقب بیفتن بهتراز اینه که بخاطر منفعت بعضی هاورعایت نکردن پرتکلها عزیزانم را از دست بدیم تورو به خدا به بچه هامان رحم کنید فرض کنید بچه های خودتان هستند
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    18 33
    مجلس بیشتر به باجگیری می اندیشد تا.. سلامتی دانش آموزان.چون ملت به همه چیز آگاهی لازم را دارد..
  • ... IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    32 20
    سلام واقعا سخته سه ساعت تمام با ماسک و دستکش روی صندلی نشست اونم تو این هوای گرم کنکور لغو نشه ولی محول بشه به شهریور یا مهرماه که هوا خنک تره بهتر بشه با ماسک آزمون داد وگرنه من که از قبل عید شروع کردم خوندن منم زحمت کشیدم از کرونا هم نمیترسم فقط برام خیلی سخته کلی ساعت با ماسک امتحان بدم خفه میشیم اینجوری درست هم نمیشه فکر کرد رو سوالا
  • قادر چرپانلو IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    16 33
    سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت عزیزان آقای قالیباف ما با ساز چه کسی برقصیم لطف کنید کنکور را دیگه به تعویق نندازید این منصفانه نیست.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    40 14
    تعویق کنکور الزامی است
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    17 37
    سلام خدمت آقای دکتر قالیباف همیشه به شما ارادت داشته وخواهم داشت اما نکته مهم در کنکور امسال که لحاط نمیشه روحیه بچه های هست افسردگی گرفتن بابا برگزار بشه هر کس هم نگران سلامتیش هست خوب امسال کنکور نده من به خاطر آیندم دوست دارم کنکور برگزار بشه وقتی آیین نامه بهداشتی رعایت بشه چه اشکالی داره پس زحمت وتلاش مارا برای کنکور امسال به هدر ندهید با تشکر
  • یک داوطلب ارشد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    23 5
    مساله کنکور مثله آلودگی هوا نیست که مدارس را تعطیل می کردید ولی دانشگاه ها باز بودند. این بار صحبت جان انسان ها در میان است خواهش می کنم فکری به حال کنکور ارشد هم بکنید تا دیر نشده. ویروس کرونا برای هر دو گروه کارشناسی و ارشد تهدید محسوب می شود. کنکور دکترا را که طی چهار روز پشت سر هم برگزار کردید و سرمایه های تحصیل کرده مملکت را بر سر جلسه فرستادید بدون توجه به این مساله که باید حداقل بین اولین کنکور برگزار شده دو هفته فاصله بیندازید تا عواقب کار بررسی شود و تغییر روند آمار مبتلایان پیگیری گردد و مجددا برای برگزاری کنکور بعدی تصمیم گیری شود.حال هم که قرار است عجولانه کنکور ارشد برگزار شود. خواهش می کنم صبر کنید تا پیامد آزمون های قبل مشخص گردد. صرفا توجه به مساله رعایت پروتکل های بهداشتی بر سر آزمون کافی نیست. در آخر هم شما را به خدا زودتر تکلیف ما را مشخص کنید و یک تصمیم قطعی بگیرید مردیم از این همه استرس و بلاتکلیفی.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    42 3
    واقعا نمیفهمن ما تو هوای گرم نمیتونیم ۴ساعت ماسک بزنیم؟
  • رقیه IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    41 5
    اونایی که میگین کنکور به تاخیر نیفته من خودم امتحان نهایی دارم توی این اوضاع چیزی جز بدبختی در پی نداره واقعا خسته کننده است و تمام پروتکل بهداشتی یک تب سنج هست که به تنهایی تب فقط از علائم کرونا نیست
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 29
    بیست و سه سال پیش در گرمای وحشتناک و بدون کولر کنکور دادم و دکترای حرفه ای هم قبول شدم.امسال هم پسرم مجبور شد امتحانات پایه نهم رو حضوری در مدرسه بده با وجود همه مخاطرات حاضر به برگزاری غیر حضوری نشدند.حالا یادشون افتاده کنکور خطرناکه. با روح و روان داوطلبان بازی نکنید.خیلی جاها الان آلوده تر و خطرناکنره .
  • مرتضی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    37 12
    سخنان آقای قالیباف منطقی و قابل قبول هست
  • Zeinab IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    15 37
    توروخدا با روح وروان ما بازی نکنید..دیگ تحمل نداریم کنکوروبرگزار کنید .تورووو خدااااااااا برگزار کنید
  • شبنم مطلم IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    38 5
    واقعابایدکنکوربه تعویق افتاده بشه اونروزیکی ازدوستام میگفت که مافیای کنکوروقلم چی وسنجش مشاورهاشون تماس میگیرن ومیگن که اصرارکنیدوپافشاری کنیدبه سازمان سنجش که کنکوربرگزاربشه آخه اوناکه فکرماهانیستن فکرجونمون نیستن فقط پول باشه دیگه براشون
    • ریحانه IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      36 0
      فقط به خودت فکر نکن فکر بجه های جنوبم بکن که قراره با ماسک دستکش ازموت بدن ازمون دکتری که تعدادشون کمتر بود اون طوری شد حالا فکر کن ازمون سراسری برگزار بشه فکر می کنی فقط خودت درس خوندی؟؟ همه ی ما ۳ ساله که از ساعت ۶ صبح پامیشدیم می رفتیم ندرسه تا ساعت ۷ شب نه تفریح داشتیم نه خواب هممون ناراحت می شیم ولی جون خودمون و خانواده هامون برامون مهمتره تو فکر کن نفر اول بشی ولی بعدش یه اتفاق بد برای خانوادت بیوفته بهتره ؟؟؟؟
  • انا IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    15 41
    عه بزارین کنکور برگزار بشه اینایی که مخالف برگزاری کنکوزن بیست و چهار ساعت تو پارکا و شمال افتادن
  • محمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    13 22
    اگه عرضه برگذاری کنکور با رعایت پروتکل بهداشتی ندارین کلا کنکور حذف کنید و برا ساس سوابق تحصیلی دانشجو بگیرید یا برای هر دانشگاه امتحان ورودی بگذارید خسته شدیم هی تعویق هی تعویق از ۲۸ فرودین افتاد ۲ اردیبهشت بعد تو تیر حالا هم افتاد تو مرداد بازم میگن تعویق چه خبر نصف دانشجوها از خبر های تعویق سکته زدن دیگه نمی کشن درس بخونن نه به تعویق کنکور فقط حذف کنکور
    • زهرا IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      10 35
      واقعا چطوره که کنکور با فاصله دومتری که کسی به کسی کاری نداره حرف نمیزنه مرگباره ولی تو کوچه وخیابون و پاساژ و ... اینا عیبی نداره هرکسی مشکل داره کنکور نده خسته شدیم بسه دیگه بزارید برگزار شه
  • شبنم مطلم IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    47 5
    من خودمم نمیدونم تاچه حدی این حرف راسته چون خودمم توقلم چی وسنجش مشاوره دارم وآزمون میدم ولی یه همچین جریانی برام پیش نیومده ازگفته های دوستم میگم .ونمیخوام چیزی روکه ندیدم روش تاکیدکنم ولی واقعاتعویق کنکوربهتره
  • H.j IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    17 8
    هرکدومتون شب یه چیز میگید صبح پا میشید یه چیز دیگه. توروخدا بس کنید حرفاتونو یکی کنید تصمیم نهایی رو اعلام کنید. دیوونمون کردید. چتونه؟؟ حرف آخرو بزنید تا هرکس باتوجه به شرایطش ببینه چه خاکی تو سرش کنه. بس کنید دیگه هرروز یکیتون میاد یه چیز میگه اعصاب و روان برامون نزاشتید شما از جون ماها چی میخواید
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      3 13
      راست میگه نمودین
  • فاطمه IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    50 6
    بفکرخانمهاباپوشش مانتومقنعه وماسک باشیدوقتی صحبت ازساعتهانشستن درفضای بازمیکنیدچطورمیشودتمرکزکرد
    • نایرا IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      8 0
      اره واقعا سازمان سنجش حداقل باید ی جای گزین واسه این روزا میداشت همه ی کشورای پیشرفته ازمون ورود دارن و اونم داوطلب کم اما بازدهی بالا و ایران یک میلیون داوطلب و بازدهی بسیار پایین واقعا جای تاسف داره
  • دریا IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    40 7
    کنکور واقعا خطرناک الان برگزار بشه بعضی ها که میگن برگزار باید بشه فقط به فکر خودشون و ن دیگران که شاید مریضی در خانه داشته باشند لطفا عادلانه نظر دهید
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    37 3
    مگه اینکه شما فکر ما باشید نمیتونیم سلامت خودمون و خانوادمون رو به خطر بندازیم به جای توجه به کسایی که همش میگن درس خوندیم به ما هم توجه کنید اونا فکر میکنن ما بیکار بودیم ماهم هدف داریم ولی الان سلامت اولویته
  • Mahi IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    41 3
    سلام وقت بخیر ببخشید این مسئولین نگران بچه هایی که خانواده هاشون درگیر کرونا شدن و هرکدوم ممکنه ناقل بیماری باشن نیستن؟ اخه چطور میخواید جلوگیری کنیداز انتقال بیماری توی یک فضای بسته این همه ادم جوون رو میخواید به کشتن بدید یا دربهترین حالت ممکن به بدترین درد بی درمان مبتلا کنید... ما درس خوندیم ۱۸ ساعت در شبانه روز من خودم از اسفند ماه پامو بیرون نذاشتم بااین حال کلی از افراد که میشناختیم مبتلا بودند و چند نفرشون مردن خیلی های دیگ هم ممکنه اینطور باشن و نزدیکان یا حتا خانوادشون مبتلا باشن ما خواستار تعویق کنکور تا بهتر شدن شرایط هستیم ن لغو کنکور ها ما زحمت کشیدیم و باید نتیجه بگیریم ولی به مرگ خودمون که راضی نمیشیم.. اخه موندم وقتی همه چیز بده چرا اصرار؟!لطفا به فکر ما باشید نصف جمعیت پیر که بیچاره ها جون دادن و مردن حالا نوبت نسل جوان هست اون هم با بی تدبیری...
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      7 45
      شما سال دیگه تشریف بیار
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 25
    سیاسی کاری بسه آقا نه شما به فکر کنکورید نه شیوع اون به بچه ها شما جماعت فقط دنبال این هستید ببینید کجا جای شعار دادن و کسب رای و محبوبیت هست اونجا خودی نشون بدید اگر شما به فکر آیندگان این مملکت بودید اینهمه پرونده و حرف و حدیث پشت سر شما و امثالهم نبود
  • مینرا AE ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    21 3
    بلاخره تاریخ دقیق به ما بد لطفا واقعاافسرده شدیم
  • عبدالوهاب IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 45
    هر چی درس نخونه دنبال تعویق کنکوره فکر میکنید هردمبیل میشه شما رو میفرستن پزشکی تهران!!!!! زهی خیال باطل کنکور را هر چه محکمتر و با قاطعیت اجرا کنید هر کی هم میترسه نیاد سر جلسه
  • ریحان IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    35 9
    کنکور ارشدم باید لغو بشه داوطلبای ارشد خیلی زیادن٬شما ک میگی گردهمایی ها مضر هستن و باعث کشتار ۱۶۰۰نفری در روز میشه٬فردا هم محرم و صفر هست دیگه فک کنم روزی ۳۰۰۰تا رو باید انتظار داشت. اقا کنکور ارشد هم جزو واجباته٬بذارید کمتر بشه کرونا کنکور برگزار کنید و ورودیا رو از بهمن بگیرید مگ چی میشه!!!!
  • زهرا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    19 2
    یکی جواب بده واقعا عقب می افته
  • Mahi IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    54 5
    یک سری از افراد سطحی نگر که تاحالا از نزدیک یه مرض کرونایی ندیدن که چه دردی میکشه اخرم میمیره یاشانس بیاره زنده بمونه... اخه ادمی که میگی درس نخونده ها موافق تعویق هستن تو باید بدونی که جون ادم مهم تره این کنکور بعد از بهتر شدن اوضاع هست من خودم ساعت ها درس خوندم۱۲ تساعت شبانه روز و ماه ها بیرون از خونه نرفتم مخصوصا از وقتی که بیماری اومد... اگ واقعا درس خونی پس بشین بخون حرف هم نزن...اتفاقا کسایی ک خوندن و نگران جونشون هستن دلشون نمی خواد بعد از تلاش بمیرن..
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 29
    شما بفرمایید کدوم آزمون و کنکور را دادید که اینهمه دکترا و مدرک جمع کردید فقط داستان کسب مدرک خلبانی خودتون را تعریف کنید میخوام ببینم بچه منم از راهی که شما خلبان شدید میتونه خلبان بشه؟
  • حمید IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    40 2
    امیدواریم تو این شرایط افتضاح بیماری ک مردم دارن مثل برگ پاییز میریزن فکری ب حال جوونای مملکتمون بکنین... منطقیه که بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنیم... بدیهیه که ب تعویق افتادن تحصیل، اندازه یه نیمسال تحصیلی خیلی جبران پذیر تره تا مبتلا شدن و به خطر افتادن جون اینهمه جوون و خونواده هاشون شمارو خدا زحمات کادر پزشکی و خونواده هایی که اینهمه وقت قرنطینه رو تحمل کردن ب باد ندین!!! خیلی از این جوونا خونواده هایی دارن که در مقابل بیماری آسیب پذیر ترن! اخه تحصیل به چه قیمت؟؟؟داغدار شدن مردم؟ بنده و خیلیای دیگه تو اینهمه فرصت که بوده آمادگی کامل داریم برای کنکور! اما طبیعتا باید زنده بمونیم زندگی کنیم و داغدار عزیزانمون نباشیم تا بتونیم ب تحصیل ادامه بدیم!! یاعلی...
  • نگین IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 58
    ای بابا هر روز یه نظر میدین انگار ما شدیم عروسک خیمه شب بازی دست شماها. فقط کنکور رو میبینین؟؟؟ محرم که بدتره پس الکی بهانه جویی نکنین این کنکور لعنتی رو برگزار کنید تموم شه بره مردیم از بلاتکلیفی دیگ انگیزه ای برا خوندن نداریم و از ازمون های سنجشم معلومه امسال کنکور سخت تر شده کلا برعکسین.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    45 5
    کسی نگفته کنکور لغو میشه کلا، چون اصلا همچین چیزی ممکن نیس.اونایی که میگن ما خوندیم زحمت کشیدیم خب یکی دوماهم بیشتر صبر کنید. اگ واقعا قراره تو این مدت هرچی خوندید یادتون بره واقعا خنگید همون بهتر ک کسایی مثل شما دکتر این مملکت نشه صبر کنید تا هوا خنک بشه. چه قدر شماها خودخواهید فقط به فکر خودتونید ماهم خوندیم ماهم مشکل داریم استرس داریم من نظام قدیمم سال آخرمه دوس دارم برگذار بشه ولی بزارن هوا یه کم سردار بشه ک تحمل ماسکا راحتر باشه مجبور نباشن کولر روشن کنن ک هوا در گردش باشه کلی جوون مریض بشن.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    7 33
    آقای قالیباف اگه توخونه کنکوری داشتند این نطرو نمی داد ا. امتحان نهایی برگزار شد فاجعه به بار اومد. واقعا بچه ها اذیت شدن ونمی دونم تعویق کنکور چه مزایایی برای برخی داره.
  • علیرضا رضایی IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    45 2
    با توجه به موج دوم کرونا و همه گیری آن و آمار روزانه ی میانگین ۳هزار مبتلا و ۲۰۰ فوتی؛ برگزاری آزمون سراسری مصداق خودکشی است ، چون برای مثال حجم زیادی از افراد از روستا ها و بخش های مختلف به شهرستان ها و محل حوزه ها می ایند و داوطلبین خانوم ؛ اکثرا با خانواده هایشان می آیند یعنی یک تردد فشرده در تمامی شهرستان های کشور که کنکور در آن برگزار میشود و از آنجایی که این بیماری دوره ی نهفتگی دارد ممکن است افراد از مبتلا بودن خود بی خبر باشند ، پس برگزاری کنکور در شرایط فعلی یعنی قدم گذاشتن توی میدان مین ، و مشکل به اینجا ختم نمیشود ،حل 236 سوال در شرایطی عادی در زمان کم کنکور کار سخت و استرس زایی است که باعث میشود گردش خون و ضربان قلب و تنفس و در مجموع متابولیسم بدن بالا برود و حالا داوطلبین باید این شرایط سخت را دو چندان سختر از پشت ماسک در طول زمان آزمون سپری کنند ، برخورد دست با اشیا در محل آزمون و در عین حال استفاده از خوراکی ها مانند مواد قندی و آب با همان دست احتمال شیوع را بالا میبرد و مسئله ی بعدی گرمای بیش از حد هوا است ، اما در هر صورت کنکور باید برگزار شود ولی در زمانی دیگر
  • کنکوری IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    46 9
    یه دونه ای به مولا آقای قالیباف
  • محمد FR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    48 6
    دقیقا کنکور باید حداقل ابان ماه برگزار بشه که استفاده از ماسک عذاب آور نباشع.
    • نفس IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      9 1
      اگر بعضبچیا به فکر جیبشون نباشن و به حرفهای آقای قالیباف عمل کنند خوبه
  • یه کنکوری IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    47 4
    تو روخدا به فکر ما جنوبیا هم باشین به خدا سخته برای چهار ساعت تو اون هوا بدون وجود کولرماسک بزنیم لطفا حداقل یک ماه عقب یندازید تا هوا خنک تر بشه واز پیک دوم شیوع کرونا هم در بییام
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      13 0
      ماکه تومازندرانیم ازگرمای هوابه ستوه آمدیم وشبانه روزکولرمان روشن است واقعاشماچه میکشیدوباآزمونی که بدون کولرباشد
  • محمد FR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    42 8
    بله خواهش مندم نزارید نسل جوان هم با بی تدبیری نابود شه. برای موفقیت لا زمه که زنده باشیم.
  • ساره IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 3
    خدا پدر مادرتو بیامرزه آقای قالیباف خیر دنیا و آخرتو ببینی که ب فکر ما هستی
  • نگین DE ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    10 3
    دوستان عزیزی که میاید میگید من خوندم حیفه فلانه...به نظر شما اگه یک درصد فقط یک درصدددددد کرونا بگیری و خونوادتو مبتلا کنی و خدایی نکرده از دستشون بدی این پشیمونی برابری میکنه با اینکه یک ماه دیگه ام بخونی؟؟؟؟... چرا همو درک نمی کنید ؟؟؟چرا فکر میکنید کسی که میگه تعویق لزوما هیچی نخونده و ولگرده؟فکر بچه های جنوب کشورو کردین که تو این گرما باید با ماسک و دستکش چهارساعت بشینن؟؟؟فکر هم سن و سالای خودتون که ناخواسته بیماری گرفتن و نتونستن بخوننو کردین؟فکر کسی که تو این مدت خانوادشو از دست داده کردین؟فکر اونایی که تو خانوادشون بیماری زمینه ای ؟یا اونی که خودش دیالیزیه یا آسم داره چی؟؟؟؟ در اصل شما هستین که بی فکری میکنین و میخواین از اب گل الود ماهی بگیرین چون الان اینهمه مشکله میخواین سریع تر بدین تا تو این شرایط کاملا ناعادلانه برنده باشی من خونوادم بیماری نداره بچه جنوبم نیسم اتفاقا با معدل ۲۰ دوازدهممو تموم کردم خیلیم خوندم ولی اخه به چه قیمتییییی؟؟؟؟؟ شما که الان نمیتونی همسنای خودتو درک کنی و بفهمی فردا میخوای پزشک و پرستار و مهندس این کشور بشی؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 7
    به عنوان والدین کنکوری خواهش میکنم استدعا دارم مجلس محترم به مسایل اقتصا دی و سیاسی رسیدگی بفرمایید و به نظرات کارشناسان حوزه علم وارد نشوید و بگذارید کنکور در وقت مقرر گرفته شود .شما که نمیدانید یک کنکوری جقدر زحمت کشیده و خودش را اماده کرده و این تصمیم نابخرادنه شما چه اثار مخربی دارد .لطفا بی خیال این موضوع شوید .
  • پریسا DE ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    10 3
    تورو خدا کنکورو تعویق بندازید.بوشهر خیلی گرم و شرجیه حتی به خاطر گرمای هوا ساعت کار ادارات رو 11:30کردن.ما چجوری 4ساعت با ماسک با پنجره باز کنکور بدیم. پس عدالت کجاست کی به فکر سلامت و آینده ما خانواده هامونه.یک سال تمام زندگیمو صرف کنکور کردم مگه شوخیه که میگن هرکی میترسه از کرونا بمیره کنکور نده.بحث آیند و سلامتیمونه به خدا اگر کنکور توی پاییز برگزار شه کسی ضرر نمیکنه اونی که خونده بیشتر میخونه و شرایط کشورهم بهتر میشه. #تعویق_کنکور_سراسری #تعویق_کنکور۹۹
  • مادر خستههههه IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 9
    درود خدا برشما همه ی مسئولان دلسوز مملکت و مردم (جوانان مرز وبوم ایران )
  • Hasan IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 5
    قالیباف از روی علمش صحبت نمیکنه از روی گمانشه.
  • M IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 1
    خواهش میکنم هر کار میکنید زودتر اعلام کنید اعصاب و روانمون داغون شد.اگه برگزار میشه زود تر بگید نمیشه هم زود اعلام کنید تکلیف رو
  • Rosh IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    7 6
    جوری میگن کنکور باید لغو شه،انگار که الان هیچ کس از خونه بیرون نمیره پاساژ ها و بازار تعطیله ،کافه ها و رستوران ها هم بستس،چرا فقط گیر دادید که کنکور برگزار نشه همه اصناف دارن کار خودشونو میکنن خیابونا هم ک شلوغ،بیشتر از یه ساله ک تو خونه ایم نابود شدیم دیگ بزارید کنکورمونو بدیم،دانش آموزایی هم ک موافق تعویقن فک‌نمیکنم زیاد باشن،اگ واقعا نظر داوطلبا واسشون مهمه یه نظر سنجی راه بندازن#کنکوری
  • صدیقه IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    7 2
    خدا خیرت بده آقای قالیباف من یک مادرم وبرای فرزندم خیلی نگرانم تو رو خدا نذارید بچه ها وخانواده ها در گیر این بیماری خطر ناک بشن
  • کنکوری DE ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 1
    تا حالا اجتماعی به بزرگی کنکور برگزار نشده.لطفا جلوی این حماقت بزرگ و مافیای کنکور رو بگیرید که بجای سلامتی داوطلبا به فکر جیب خودشونن.ما جنوبیا هم حق داریم دریک شرایط عادلانه و سالم درکنکور شرکت کنیم.ما برای ساختن آیندمون اول از همه باید زنده بمونیم
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 1
    خدا خیرت بده
  • پوریا IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 0
    . خدا کنه چرت و پرت نباشه و واقعا عقب بیفته
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 0
    من واقعا میترسم برم کنکور بدم،کم نیس چهار سااااعت تو فضای سربسته با وضعیت مضخرف فرهنگی کشور که مطمئنااااا خیلیا وقتی میخوان شروع کنن به پاسخویی به سوالات درجا ماسک هاشونو میذارن کنار تا مثلا اکسیژن به مغزشون برسه بهتر جواب بدن سوالا رو،یا اینکه خیلیا گرمشون بشه وووو.....
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 4
    به خدا این روزها واسه ما کنکوری خیلی سخت و جهنمی داره میگذره..هر تصمیمی میخواید بگیرید همه توافق داشته باشید و قطعی باشه..مارو از این بلاتکلیفی نجات بدید..شرایط روحی من و خونواده م خیلی بد شده..به خدا من خودخواه نیستم ولی لغو کنکور باعث خراب شدن زندگی کسایی میشه که آینده شون به کنکور گره خورده..کرونا حالا حالاها تموم نمیشه که بگیم اگه فلان مدت تعویق بیوفته اوضاع خوب میشه..از کجا معلوم اواخر شهریور یا پاییز اوضاع خراب تر نشه؟وقتی هر روز می بینم با وجود قرمز بود شرایط شهر استانم یه عده با خیال راحت مراسم عروسی برگزار میکنن قلبم میشکنه
  • Amir IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 0
    کنکور نباید لغو بشه و اگه لغو بشه باید به داوطلبین از چند سال پیش اطلاع میدادند الان در این مدت بهتر است که کنکور را زمانی برگزار کنند که هیچ تهدیدی داوطلبین رو در معرض خطر قرار ندهد
  • ابوالفضل IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 2
    مرسی واقعا اگه یه مسول نگران مردم باشه اقای قالیبافه واقعا خطرناکه کنکور دادن با این اوضاع چه تضمینی وجود داره که ما و خانوادمون نگیریم
  • نیما IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 0
    کنکور اوج درگیری دولت و مجلس خواهد بود
  • حسین IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 6
    کنکور را سر وقتش برگزار کنید واین قدر با اعصاب مردم بازی نکنید
  • پرهام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 1
    کسی موافق لغو کنکور نیست اما یه عده که به قول خودشون فقط خودشون تلاش کردن و همیشه با هوای خوب و امکانات درس خوندن بخوان حق یه عده رو بخورن مثل جنوب کشور با حداکثر دمای 50 درجه که مجبورن 4 ساعتو ده دقیقه و یک ساعت قبل آزمون هم ماسکو تو این هوا تحمل کنن آدم زورش میگیره من خودم بوشهریم با میانگین تراز 6700 امید به پزشکی ، اما این مقدتر بی وجدانی بعضیارو درک نمیکنم شما اگه قراره بخاطر یکی دوماع تعویق شل کنی و پتانسیلتو از دست بدی لایق رشته های برتر و تاپ و سخت کشور هم نیستی
  • احسان IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    7 1
    سلام. تعویق کنکور ارشد را به اواخر شهریور خواستاریم. آقای قالیباف لطفا همکاری کنین. با تشکر
  • مادر IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 5
    لطفا دعواهایتان را وارد کنکور نکنید . کنکور متولی دارد که سازمان سنجش است و ستاد کرونا هم نظارت دارد. دخالت بی مورد مجلس کار را سخت می کند . نمایندگانی که فقط می خواهند خودی نشان دهند
  • یه داوطلب ارشد IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 4
    آقای قالیباف دم شما گرم که به فکر جوانان این ممملکت هستید برگزاری کنکور در این شرایط واقعا خودکشی وبی مدیریتی حساب میشه وصد در صد باید در زمان مناسب برگزار بشه و لطفاً ستاد کرونا هر چه زودتر تکلیف مارو مشخص کنه و تصمیم عاقلانه بگیره به دور از دعواهای سیاسی واقعا بلاتکلیف هستیم و نمی‌دونیم چه طور درس بخونیم در این حواشی
  • .. IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 1
    سلام واقعا ممنونم یکی حرف دل مارو هم زد بعدشم اونایی که مخالفن و فک میکنن موافقین تعویق کنکور نخوندن شما درس خوندی مهم ترین درس هم انسانیته مهم جون آدماست تا الان 6نوع جهش یافته کرونا کشف شده اونوقت اگر تو کنکورتم قبول بشی و کرونا بگیری اونم از نوع 5یا6 که احتمال زنده موندن کمتره میفتی گوشه بیمارستان و اگر هم جزو بهبود یافتگان باشی اولا تو ماسک اکسیژن آشنایی نداری فک کردی فقط اکسیژن رسانه هه نه خیر کلی عوارض داره تازه خود کرونا هم اثر میزاره روی ریه های انسان رو کلیه که گفتن هم تا آخر عمر این عارضه باهات میمونه اینا خوبن یا تعویق کنکور تا یک زمان بهتر. عاقل فکر کن دوست عزیز
  • داوطلب دکتری IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    7 10
    سلام اتفاقا ازمون دکتری بسیار عالی برگزار شد
  • پرهام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    14 1
    یه سری میگن چون خیلیا مسافرت و جشنو عزا بودنو پروتکل رعایت نکردن پس باس همه بیان کنکورو بدن تو این شرایط تا اوناییم که رعایت کردن پا سوز اونا بشن! دکترای آینده که آزمون براشون مهم تر از جون ادماس! وای به حالمون اگه اینا بخوان دکتر بشن منطقتونو عشقه
  • مهدی US ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    10 0
    با سلام تورو خدا لطفا تورو خدا هر چی میکنید زود بگید خستمون کردید هر روز یه خبر بسه دیکه چه وضع اخه هر روز باید برنانه بنویسیم استرس کنکور یه طرف استرس کرونا و استرس زمان برگذاری یه طرف
  • یوسف IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    7 0
    با یک هفته دو هفته یک ماه چیزی درس نمیشه. تصمیم قطعی بگیرید
  • فاطمه سرایی IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    11 3
    خواستار تعویق کنکور در شرایط فعلی هستیم.
  • negar DE ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    10 1
    یعنی واقعا باید به آقای قالیباف تبریک گفت که تونست حرفشو بزنه کاری که خیلیا نمیکنن واقعا بعضیا قصد نابودی جوونا رو دارن...پول به جیب زدن مافیا و به هم ریختن روان دانش آموزان به کنار جونشونم میخواین بگیرین کنکور ارشد و کارشناسی باید عقب بیوفته مثل خیلی از تجمع های جهانی مهم تر و بزرگتر از اینا که عقب افتادن
  • یه کنکوری GB ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 1
    تورو خدا نظر قطعیو بگین،یه روز میگین برگزار میشه یه روز میگین نه این بلاتکلیفی واقعا داره اذیت میکنه.
  • پدر IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    7 8
    پسر من کنکوری میگه اگر کنکور برگزار نشه خودکشی میکنم تورو خدا برگزار کنید
  • میلاد IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    11 0
    تو شهر های جنوبی با وجود گرمای شدید و طاقت فرسا و وضعیت قرمز تمام شهرهای جنوبی ایران کسی نمیتونه از ماسک استفاده کنه منتظر موج گسترده مرگ و میر در جنوب باشید
  • سجاد IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 9
    بخدا کنکور سراسری رو به تعویق نیندازید بچه ها خسته اند با سرنوشت آنها بازی نکنید
  • محمد IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    15 1
    بهترین گزینه پیش رو تعویق کنکور است. برگزاری کنکور= در آبان ماه نتایج کنکور= در آذر ماه شروع دانشگاه ها= در دی ماه
  • Sohily IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    17 1
    من کنکور سراسری دارم ولی واقعا باید هر دو کنکور رو عقب انداخت مطمئنا منظور ایشون دوتاشون بود ولی چون سراسری تعدادشان بیشتره سر سراسری تاکید کردن
  • ایرانی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 31
    آقای قلیباف دو ماه از عمر مجلس میگذره تاحالا کجا بودین دولتمردان چه کار میکردن ۹ ماه کرونا آوردن دولت چه غلطی میکرد مگه مردم بازیچه هستن یکسال پدر بچه ها دراومده
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    17 0
    کنکور فنی حرفه ای چی؟ اونم لغوه؟
  • RO ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 28
    مجلس محترم تمام مشکلات جامعه رو حل کرد فقط مافیای کنکور مونده که روش کلیک کرده .تو رو خدا با روح و روان ما و بچه هامون بازی نکنید۳ ساله که زندگی رو به خودمون حرام کردیم واسه کنکور لعنتی .
  • Sisi IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 14
    لطفا ارشد تعویق نندازین خسته شدیم خودتون میگید ویروس کرونا سالها با ما هست بعد تعویق چه کاریه اومد ماه بعد بدتر شد بعد همینجور ما کنکوریا باید سردرگم باشیم
  • nani DE ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    20 2
    باید به اونیکه حسودی میکنه و میگه کنکور عقب نیوفته چون بقیه ممکنه بخونن بگی بدبخت تو باید کرونا بگیری بمیری ملت رو امثال تو به گند کشیدن اینو بدون که نه به جایی میرسی نه کنکورتو خوب میدی احمق لیاقتت اینع همین فردا بری کنکور بدی خودتو خانوادت دچار شین به بیماری تا قدر عافیت بدونی البت واسه کسی که برای سلامتیش ارزش قائل نیس چه باید گفت
  • جواد IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    3 20
    آقای قالیباف تعویق به چه قیمتی قیمت جون ما ..ما بدون کرونا اگه کنکور برگزار نشه میمیریم میفهمین یا ن...ما یک ساله تو خونه ایم .من دیگه روانی شدم از بس درس خوندم دیگه نمیتونم کاش موقعیت منو داشتین تا نیفهمیدین چی میگم خدا کند این بلا سر شما هم بیاد ما بدون کنکور مرده ایم باید با برگزاری کنکور به حق مون برسیم اگه کسی میترسه کنکور نده و واسه سال بعد وایسته ..ما دیگه شرایط کنکور واسه سال بعد رو نداریم .اگه برگزار نشه قطعا نه زمستون برگزار میشه دیگه سال تموم شد ما رو مسخره گیر آوردین معلوم میشه. تو زمستون همراه باآنفولانزا وکرونای شدید میخواهین کنکور بگیرین واقعا براتون متاسفم تعویق اولیه هم اشتباه بود .باید کنکور برگزار بشه باید...
  • رضا IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 7
    آقای قالیباف بسه تملق.چکار به کنکور واسترس مردم دارید برید دنبال معیشت مردم.شده کارتون کنکور باشه یانباشه .خود شما نماینده ها بدتر با سلامت مردم بازی میکنید
  • امیری IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    7 1
    پیشنهاد مان اینست دولت مثل برخی کشورها یکسال سال تحصیلی را نگه دارد
  • Sisi IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 8
    خسته شدیم از این طرف میگن پاییز بیاد با آنفولانزا قاطی میشه خیلی بدتر میشه از این ور میگن بزاریم هوا خنک شه برگزار کنید ارشد لطفا انقد استرس به ما وارد نکنید
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 7
    با خنک شدن هوا آنفولانزا وسرما خوردگی هم با کرونا همراه میشه کاش همون تیر ماه آزمون برگزار شده بود تا اینقدر بچه ها درگیر استرس نباشن خواهش میکنم کنکور برگزار بشه خواهش میکنم
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 9
    با خنک شدن هوا آنفولانزا وسرما خوردگی هم با کرونا همراه میشه کاش همون تیر ماه آزمون برگزار شده بود تا اینقدر بچه ها درگیر استرس نباشن خواهش میکنم کنکور برگزار بشه خواهش میکنم
  • Zahraa IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 6
    اگه کنکور برگزارنشه چی میشه!؟؟؟ینی امسال نباید بریم دانشگاه؟؟؟مهر چحور بریم دانشگاه اگه کنکور ندیم
  • بنده خدا IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    3 0
    ببینید... مسئولین هر تصمیمی بگیرن یه عده ازشون حمایت میکنن و مطمئنا به ضرر یه عده هم میشه... پس هر تصمیمی گرفته بشه برای یه عده خوبه و برای یه عده بده.
  • .. IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 10
    بسه دیگه.. اخه این چه وضعشه، یعنی الان مشکل ملت فقط کنکور؟!!! هرکی از راه میرسه نظر میده کنکور عقب بیفته.. اخه با تعویق کنکور ک بیشتر به نفع مافیا الان مشاورا هم پول از کنکوریای 99میگیرن وهم کنکوریای1400.. این وسط ماها ک خوندیم داریم ضرر میکنیم اگه با کرونا اتفاقی برامون پیش نیاد از استرس و نگرانی مشکل برامون پیش میاد.. اونایی که نمیخوان کنکور شرکت کنن خب نکنن اما دست ازاین جنگ روانی برای دیگران بردارید..
  • پزشک خانم IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 3
    کنکور به تعویق بیفته خوب هست چون بعضی هاهستن که بیماری هایی مثل نفس تنگی دارن وخیلی سخت هست که در این هوای گرم برای ساعت طولانی ماسک بر دهانشان باشه لطفا به ماهاهم فکر کنید.حداقل تا پاییز که هواخنک تر بشه بهتره لطقا به خودتان فقط فکر نکنید ما جنوب هستیم وهوا اینجا خیلی گرم وشرجی هست
  • رضا IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    21 0
    بالاخره الحمدلله کنکور به تعویق میفته چون همیشه میتونیم کنکور بدیم اما بریم سر جلسه کنکور کرونا بگیریم هم خودمونو بدبخت میکنیم هم خانوادمونو منظور من اینه که باید زنده بمونیم تا بتونیم تو یه شرایط خوب کنکور بدیم.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    22 0
    به خداتعویق کنکور برای یک ماه نه ضرری به درس خونا میزنه ونه سودی به درس نخونا میرسونه فقط هوا بهتر میشه وکنکور با کیفیت تری داریم وزدن ماسک روهم راحتتر میشه تحمل کرد
  • جواد IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 9
    آقای قالیباف. شما اگه میخواهین کاری کنید به خاطردانش آموزان که یک ساله تو خونه ودیگه نمیتونن درس بخونن ومشکلات سربازی وبی روحیه شدن ها وپشت کنکوری ها وهزاران مشکل دیگر از الان تا موقع برگزار کنکور بازارها وجاهای شلوغ وکارهای دیگر را تعطیل میکردین تا کرونا کم شود و ما دانش آموزان کنکور خود رو بدهیم. به قران تعویق به نفع ماست میتونیم درس بخونیم بیشتر، ولی به خدا دیگه نمیتونیم درس بخونیم وباید کنکور برگزار شود دیگه روانی شدیم ،ما بدون برگزاری کنکور میمیریم ختم کلام....کنکور باید برگزار شود
  • محمد IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    23 1
    واقعا باید لغو شه من که تو این وضعیت کردنا نمیتونم از جونم بگذرم برم کنکور بدم بعد همینایی که با برگزاری کنکور موافق هستن با برگزاری محرم مخالفن واقعا با خودتون چندچندین
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    29 0
    خاهشاکنکورارشدروهم لغوکنیداگه واقعاجون اینهمه شرکت کننده براتون ارزش داره
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 10
    اقای قالیباف خودت رابگذار جای بچه های کنکوری که بیشتر از یکسال زحمت کشیدند وشما وبعضی از همکارنتون استرس به خود جوونا وخانوادشون وارد میکنید اختلافات سیاسی را لطفا به کنکور نکشانید بجای ایراد گرفتن وسنگ انداختن جلوی دیگران همکاری کنید تا با رعایت پروتکل های ستاد کرونا به نخو احسن وبدون تلفات کنکور برگزار شود بالاتر از مقام معظم رهبری که نیستید ایشان در مورد محرم فرمودند هر چه ستاد کرونا اعلام کرد همان را اجرا کنید وزیر بهداشت در مسند این ستاد هستند وچندین بار معاونانشان گفته اند با رعایت پروتکل بهداشتی کنکور قابل برگزاری هست لطفا همکاری بفرمایید. متشکرم
  • سعید IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    36 4
    سلام آقای قالیباف برای تلاش شما و مجلس برای تعویق کنکور ممنونم.فَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ.پس هر کس هموزن ذرّه‌ای کار خیر انجام دهد آن را می‌بیند.
  • استاد حقیر IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 10
    درود بازهم بستگی به روند کرونا داره که آن هم بستگی به کارکرد ما مردم داره."حداکثر" یک هفته تعویق عیب نداره اما بیش از اون درست نیست؛چون نزدیک پاییز بیماری های واگیر آغازمیشوند و وضع بدتر می شود.
  • حسن IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 37
    شما وقتی از خونه خارج میشی توی پاساژو جاهای شلوغ دیگه ای مثل بانک .بازار .مراسم عروسی و... میری نگران جونت نیستی اما تو کنکور که با فاصله ۳ متر از دیگران بدون اینکه هیچ حرفی و سخنی با دیگران داشته باشی سرت رو برگست داری کنکور میدی نگران جونتی؟! خداوکیلی تمام کسانی که زحمت کشیدن هیچ کدومشو راضی به تعویق کنکور نیستن این حرفا و بهانه ها فقط برا کسایی که هیچ تلاشی نکردن و متاسفانه انقدر بخیل و بیچاره هستن که میخوان زحمت دیگران رو هم پایمال کنن . مسئولین هم که در حوضه ای که هیچ تخصصی ندارن آتیش بیار معرکه شدن مجلس اگر به فکر جون مردم بود یه فکری به حال دلار و معیشت مردم میکرد
  • عذراحاجی فرج فیروزدور SG ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    30 2
    باسلام:لطفا تکلیف ماکه درخانه قرنطینه هستیم رو معلوم کنید.
  • ناشناس US ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    0 39
    وزارت بهداشت گفته نمره قبولي به رعايت بهداشت دركنكوردكتراداده مجلس ميگه رعايت بهداشت مورد قبول نبوده وزارت بهداشت بايد دراين مورد نظربده يامجلس زشت نيست مجلس حرف وزارت بهداشت رو بي ارزش ميكنه ماخسته شديم چراكسي به مجلس نميگه دخالت نكنه چرابايد شاهد لجبازي هاي بين مسئولين باشيم لطفاًبيشتر بهداشت رارعايت كنيدوكنكور روبگيريد حرف لغونزنيد
  • مهدی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    42 1
    لطفا وقتی برگزار کنید که هوا خنک تر بشه
  • معصومه IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 24
    انتخابات نزدیک شد و نگرانی های مسولان هم همینطور خنده داره
  • پدر US ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 36
    الان واقعا شما از ما پدر و مادرها نسبت به بچه های ما دلسوزتر شدین جل الخالق
  • GB ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    29 2
    اقای قالیباف بهترین تصمیم و گرفتن چون سلامتیه فرزندانمان برایمان مهم است
  • Mahi IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    41 0
    یک سری از افراد سطحی نگر که تاحالا از نزدیک یه مرض کرونایی ندیدن که چه دردی میکشه اخرم میمیره یاشانس بیاره زنده بمونه... اخه ادمی که میگی درس نخونده ها موافق تعویق هستن تو باید بدونی که جون ادم مهم تره این کنکور بعد از بهتر شدن اوضاع هست من خودم ساعت ها درس خوندم۱۲ تساعت شبانه روز و ماه ها بیرون از خونه نرفتم مخصوصا از وقتی که بیماری اومد... اگ واقعا درس خونی پس بشین بخون حرف هم نزن...اتفاقا کسایی ک خوندن و نگران جونشون هستن دلشون نمی خواد بعد از تلاش بمیرن..
  • سارا IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    23 20
    پس ارشد چی....چقدر بیخیالن انگار فقط دبیرستانی ها آدمند و ما آدم آهنی خخخ
  • مصطفی رحیمی FR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    3 22
    اقای قالیباف کنکور را دیگه سیاسی نکنید. بعضی از این داوطلبین کنکور الان حدود ۱۵ ماه است که در یک استرس دایمی به سر می برند. پروتکل بهداشتی که رعایت بشه، کنکور صدمه ای نخواهد زد.
  • حدیث IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    21 5
    من به عنوان یک داوطلب آزمون ارشد تقاضا دارم کنکور ما رو هم به تعویق بندازید. اگر قرار بر اهمیت دادن به سلامتی و اولیت قرار دادن اون باشه کنکور ارشد هم باید به تعویق بیافته. ما مدت هاست در قرنطینه به سر میبریم و نمیتونیم همچنین ریسکی رو بپذیریم وداخل همچنین جمعیتی قرار بگیریم.
  • کنکوری IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    28 2
    آهای اونایی که فکر میکنین هرکی موافق عقب افتادن کنکوره درس نخونده، بحث سلامت وجان بچه هادرمیونه میتونید بفهمید اینو؟ یکی از دوستای من تمام خونوادش کرونا گرفتن وخودشم ناقله صد در صد، ومیاد سرجلسه و ممکنه کنار یکی مثل منو شما بشینه وما نفهمیم. ماهایی که میگیم باید عقب بیفته ای چیزا رومی دونیم نه اینکه درس نخوندین لطفا سعی کنید اینو بفهمین.
  • مینا IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 31
    اخه شرایط بهتر یعنی چی؟؟؟ کرونای پاییز کشنده تر از الان هست و اگر آمار کرونا در ایران رو در نظر بگیرید هر چی بیشتر میگذره آمار مبتلايان بیشتر میشه و مردم کمتر کرونا رو جدی میگیرن.پس همین الان بهترین موقع است و مطمئن باشید واکسن کرونا تا یه سال ديگه هم به ایران نمیرسه.
  • دانش آموز IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 36
    آقای قالیباف شما اگر واقعا به فکر سلامت ما دانش آموزان بودید با فراهم کردن شرایط تحصیلی و شغلی مناسب ، فشار روانی و مالی کنکور رو کم میکردید. لطفا انقدر با سرنوشت ما بازی نکنید من حاضرم همین الان کنکور بدهم و کرونا بگیرم تا این که از استرس سکته کنم.
    • کنکوری IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      7 1
      شما اول بیا تو گرما خوزستان با ماسک ۴ساعت بشین بعد بفکر کنکور ‌دادن و استرست باش.
    • Hasan IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      7 1
      باریکلا منم موافقم باهات
  • سامان IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    3 7
    یکی نیست بهشون بگه بخدا دانش آموزان دیگه خسته شدن از این همه استرس ،بابا اینا ه‍م آدم هستند ،بزارید کنکور بدیم تا راحت بشیم
  • US ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    3 8
    اخه اونیکه نمیحاد امساد کنکور بده چرا به بقیه زور میگه که بقیه هم شرکت نکنند. خودت دوست نداری کنکور نده . لازم نیست بجاب بقیه حدف بزنی . نمیخوخای کنکور امسال رو شرکت کنی خب نکن . به بقیه چیکار داری.
  • مجید IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    3 6
    نمایندگان عزیز فکری به حال گرونی بکنید، کنکور پیشکش
  • دانش آموز IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 10
    خدا مارو از دست شماها نجات بده انشالله....معلوم نیست دارین چیکار میکنین. آخه فرق کنکور با امتحانات نهایی چیه؟ الان مثلا به نظرتون امتحانات نهایی رو خیلی عالی برگزار کردین؟؟؟؟؟ واقعا کسی نیست مارو از دست اینا نجات بدهههه؟؟؟!! آهاااای!!
  • US ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 6
    آزمون کنکور باید برگزار نگردد سازمان سنجش اینجا جان جوانان وخانوادهایشان در خطر جدی است .تاوان تعلل در حل مشکل کنکور که چندین دهه قول حذف آن داده شده را باید امروز سنجش بدهد نه جان جوانانمان. بشدت نگرانیم مسولین کشوری رحم رحم...
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 5
    سلام آقای قالیباف ازشما خواهش میکنیم حرف دل ماراگوش کنید شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان افزایش بدید توراخدا من آرزومه
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 9
    اقای قلیباف این همه هیاهو برای چیست مترو و اتوبوس آلودگیش به مراتب بیشتر از جلسه کنکور است !؟
  • مادر کنکوری IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 9
    جناب قالیباف بچه های ما و خانواده ها بیشتر از یکسال که درگیر کنکور و هزینه ها و استرهاش هستیم و این مجلس شما هر روز با تصمیم گیری ها و جوسازی هاش این استرس و ناراحتی مارو داره بیشتر می کنه بعد از چندین بار تعویق درست نیست که الان بیست روز مونده این تثصمیم بگیرید بخدا خانواده و بچه های مسخره نیستند این تصمیمات باید زودتر از اینها گرفته می شد الان با توجه به اینکه ما با شروع پاییر انفولانزا در پیش داریم مشکلات بیشتر میشه اگر به موقع برگزار می شد مشکلات کمتر می شد من از شما خواهش می کنه بجای تعویق دنبال سختگیری در برقراری کنکور باشید و شرکت در کنکور به اختیار خود شرکت کننده ها بگدارید
  • علی AE ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 8
    اهایی بچه‌هایی که میگید کنکور باید برگزار بشه اینجا خوزستان دمای هوا بالای ۶۰ هست میفهمید چی میگم کمی بفهمید
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    11 6
    ایول به شرفت ، فقط بمون سر حرفت ، مرسی که ما رو می فهمید استرس داشت نابودم میکرد یه آب شدی به آتیشم خدا به پدر مادرت خیر بده
  • ... IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    13 6
    به فکر جنوب هم باشید مگه میشه بدون روشن شدن کولر امتحان داد اون هم با ماسک خواهش میکنم مسولین درست تصمیم بگیرن
  • یک کنکوری هستم AE ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    11 9
    درودفراوان واقعادراین شرایط کرونایی کنکوربرگزارکردن اشتباه است . خواهشمندیم که براساس سوابق تحصیلی دانشجوبپذیرید.
  • سهی IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 13
    نباید لغو بشه دیگه تا کی هی تعویق تعویق چطور مراسم عزادارب برگزار میکنن دعای روز عرفه برگزار میکنن دکترا و ارشد برگزار میکنن و....هنه چی برگزار میشه بجز سراسری چون خط قرمزشونه .کسایی ک میگن برگزار نشه نخوندن همش میخان عقب بیفته وگرنه دلیل دیگه ای نداره.اون خانمی هم ک میگه میخان تقلب کنن لابد خودش مبخاد تقلب کنه چقدر دلیل چرتی خدا خیرت بده خواهر گرامی با این هوشت معلومه چه رتبه ای میاری
  • دیرین NL ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 14
    نه به تعویق زمان کنکور .بچه های مایکسال هست که با تمام این سختی‌ها درس خوندند الان با این حرفها بهشون استرس خیلی زیادی وارد میکنین در ثانی صحبت سربازی هم در این وسط وجود داره .انشالله با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی ازمونرو برگزار کنید
  • کنکوری IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    10 14
    خدا رو خوش نمیاد مارو بیچاره نکنید بگذارید کنکور برگزار بشه در مردادماه
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 10
    آقای قالیباف، تشکر تشکر، خدا بهت عمر با عزت بده
  • کیمیا IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    10 1
    من یک کنکوری سمپادی هستم درس هم خواندم تا خرخره اما آسم دارم نمیتونم ۴ ساعت ماسک رو تحمل کنم تو گرما ، اونایی هم که اظهار نظر کردن که نخوندیم غلط اضافی میکنن شمایی که یک ماه فشار روانی رو نمیتونی تحمل کنی دانشگاه نرو کلا سختت میشه ناناس مامان
  • حمیده IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 2
    تعویق کنکور ارشد و سراسری را از مجلس و ستاد کرونا به اواخر شهریور خواستاریم. لطفا اقدام کنید
  • رامین IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 2
    تعویق کنکور ارشد به مهرماه. خطر شیوع بالای کرونا و گرمای هوا. لطفا اقدام کنید مسوولان کشور
  • داوطلب ارشد IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 1
    لطفاً سریعتر تکلیف ما رو مشخص کنید و به جمع بندی نهایی برسید وهم با هم یک نظر داشته باشید
  • امرالله خان IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    10 2
    جان جوانیتون به تعویق بندازین تمام کنکورها خصوصا ارشد وزارت بهداشت که اکثرا مشغول فعالیت در بیمارستان ها هستن ما هم خواندیم اونم با دقت تمام احتمالش هست کرونا بگیریم و بعد از گرفتن کرونا احتمالش هست بمیریم پس خواندنمان بدرد اون دنیا هم نخواهد خورد بزارین هوا. خنک بشه تا بتونیم با ماسک سر جلسه بشینیم لطفا عقلانی برخورد کنید نه جو گیر بشین و به سایرین اتهام درس نخواندن بزنید
  • یه کنکوری IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 5
    سلام خواهشا تعویق تعویق تعویق چرا هیشکی ما رو درک نمیکنه شما اصلا نگران نباشید اگه کسی هدف داشته باشه تا الان درسشو درست خونده واز این به بعد هم میخونه و به تسلط بیشتری میرسه ادم یه جایی دیگه جون خود و خانواده اش بدتش از همه چیز مهم تر است والهی خدا خیرت بده آقای قالیباف حداقل شما طرفدار ما هستید و ایشالا حرفاتون به ثمر میشینه وما با خیال راحت درسمون رو میخونیم
  • Time IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 2
    دیدید حق با ما بود ما فداکاری کردیم کنکور دکترا شرکت نکردیم با اینکه ماه ها درس خوانده بودیم. لطفاً فکری هم به حال ما از حق گذشته های فداکار جا مانده از کنکور دکتری نمایید.
  • Aliz IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    7 2
    خوهشا هر تصمیمی گرفته میشه یک بار برای همیشه تکلیف ما رو مشخص کنید . یکی میگه تعویق اصلا، یکی دیگه میاد راجع به وقت آزمون نظر میده اون یکی میگه کنکور باید لغو بشه .بابا یکم به فکر وضعیت روحی روانی ما کنکوری هم باشین ما خودمون کم استرس درس و کرونا رو داریم که شما با این بلاتکلیفی بد ترش میکنین .
  • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 9
    آن قدر مجلس بیکار هست که فقط کنکور شد مسئله اش فکری به حال کرانی ها کنید برگزار بشه بهترین تصمیم هست
    • Pari IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      0 5
      موافقم
  • M IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 10
    چی میگین بابا بیخیال تورو خدا خسته شدیم من ک افسردگی گرفتم ما ک نهایی هارو تو اوج کرونا چندددد روز رفتیم دادیم خب اینم برگزارشه برع ردکارش دیگ تو رو خدا عقب نندازین
  • مهدی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 15
    سلام سریعتر کنکور را برگزار کنید نه برای بچه ها اعصابی مانده نه خانواده ها. همونیم که خوندند ازیادشون میره.
  • ؟ IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 3
    حالا بالاخره به تعویق میفته یا نه
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 0
    یه طومار سخنرانی گذاشتی که دو کلمه درمورد تیتر خبرت بگویی
  • Shayan NL ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 10
    امکان نداره تمام زندگیتو روی کنکور گذاشته باشی یکسال و بخوای تعویق بیوفته ، واقعا اگر کسی تو مناطق گرم و شرجی کشور به برگزاری اعتراض میکنه بهش حق میدم اما اکثر کسایی که اعتراض دارن بخش هیچ کاری نکن جامعه هستن که همیشه دنبال اینن که واسه خودشون وقت بخرن ، از بهمن تا الان شاید 10دفعه مجبوری از خونه بیرون رفتم ، هر بار عقب افتاد دوباره برنامه چیدم واسه دوره .... واقعا دیگه کشش ندارم ، 70 درصد تو نظرسنجی ها مخالفن ؟ اصلا مهم نیست چون ۳۰ درصدن که فقط زحمت کشیدن برای آزمون ، شما سال بعد که کرونا نیست نظرسنجی کن ، دوباره ۷۰ درصد به تعویق رای میدن !!!
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 2
    چرا به فکرمناطق گرم نیستین،واسه چی اینقدرخودخواه هستین،نبایدبتونیم سر جلسه تمرکز داشته باشیم؟بااین هوای گرم...خواهش میکنم عقلانی تصمیم بگیرین وبفکرهمه مناطق باشین.ماهمه خوندیم ولی نباید شرایط مناسب باشه ک بتونیم بهترین بازدهی رو داشته باشیم؟!
  • فاطمه IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 2
    سلام لطفاً کنکور سراسری به تعویق بندازین چون حتی اگر در بیرون هم برگزار بشه تحمل چند ساعت ماسک گذاشتن تو این گرما خیلی سخته
  • مریم IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    10 3
    لطفا عمل کنید ن فقط حرف
  • AE ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 14
    لب ساحل رو نگاه کنید اونوقت بگید مشکل ما کنکوره عزیزم اگر نخوندی به ما ربطی نداره اعصاب بچه های مردم رو که زحمت کشیدن خرد نکنید.زون ماسک اگر سخته باسه همه سخته بهونه بنی اسراعیلی نیارید
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    13 6
    لطفا ما رو هم در نظر بگیرید که تو مناطق محروم هستیم وتو حوزه هایی که امتحان میدیم حتی پنکه هم وجود نداره چه طوری تو این گرما 4 ساعت ماسک بزنیم
  • . IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 17
    کاش ب این هم فکر میکردید ک ما خسته ایم و بریدیم=)
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    15 4
    درود به اقای قالیباف
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 12
    همه میدونن کسی که واسه کنکور امادس و خونده از خداشه ک برگزار شه واونایی ک میگن تعویق معلومه که چقدر بیکارن و نخوندن ک گرفتار هشتگ گذاشتنن
  • علی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 14
    این تعویق انداختن ها جز ایجاد صدمات روحی. و روانی و استرس به فرزندانمان سود دیگری ندارد خدا ازتون نگذره به جای اینکه تمام ارگانها در برگزاری درست و صحیح و ایمن به وزارت بهداشت کمک کنند سنگ جلو پای سنجش و وزارت بهداشت میندازند
  • ز.ش IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 11
    آقای قالیباف بسه دیگه خواهشا دیگه با روح و روان ما بازی نکن. با این خودشیرینیها رای نمی اری . تو چه میدونی چند سال تو خونه حبس بودن و درس خوندن یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا فکر کردید کرونا تموم میشه؟؟؟؟؟ اونهایی که تعویق تعویق میکنید اگر عقب بیفته و با آنفلوانزا قاطی بشه دیگه همه این آقایون یکدست و راحت میگن بذاریم واسه سال بعد اونوقت شما فکر میکنید سال بعد شما قبول میشید ؟؟؟؟؟کور خوندید یه کم فکر کنید سال بعد نه ظرفیتها میتونه زیادشه چون تعداد دانشگاهها و کلاسها ثابت هست و همینطوری مشکل دیگه اضافه شدن رقبای جدید ......... پس با این حرفها آینده تون را خراب نکنید و گول این مافیا را نخورید
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    19 6
    ممنون که به فکرید من هم کنکوریم و خواستار تعویق اون
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 17
    خیر نبینی قالیباف بزار کنکور را برگزار کنن نوبت توه دخترت رو عضو هیئت علمی شهید بهشتی کنی
  • م IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 14
    کاملا مشخصه کامنت های در جهت نظر قالیباف رو گذاشتین . شما ها اگه انقدر دلسوز جامعه هستین یه فکری واسه گرونی بکنید . کنکور باید برگزار بشه هرکی می ترسه بزاره واسه سال بعد . بعنی کی میرسه زمانی که از دست شما مردم راحت شن
  • نسترن IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    23 5
    ای خداااا چرا انقدر درکتون پایینه چرا اینا ایقد دروغ میبافن ..منه خوزستانی باید چه خاکی تو سرم بریزم شما جرعت داری بیا یه ساعت بیرون وایسا اینجا خر تو گرما جون مبده بابا چرا اصن بفکر نیستین ــاین اولین سالیه که انقدر شرجی خوزستان رفته بالا ــچرا یکم به اوضاع ما فکر نمیکنین ــفقط تهرانو در نظل میگیرین و شهرای بزرگو ..یکی مث من که نفس تنگی داره و طااقت گرمارو نداره باید چه غلطی کنه دقیقا ؟ یکم فکرتون بروز کنید خو انقد ساده نباشین دیگ یا نارو اتقدر ساده فرض نکنین
  • بی نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    27 6
    تودمای بالای ۵۰ درجه خوزستان چطور میشه ۴ ساعت باماسک آزمونی به این حساسی داد پاییز باشه دمای هوا باماسک قابل تحمل تره
  • شایان IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    17 10
    خواهش می کنم کنکور رو لغو نکنید. بعد از یکسال استرس دیگه بسه. بخدا با لغو کنکور خودم رو میکشم. دیگه تحمل نداریم. خواهشا بقیه دیگه.
  • AE ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    17 12
    کنکور رو تو یه روز خنک برگزار کنید.بدون تهویه؟جنوب؟با ماسک.نمیشه.واقعا درک میکنم الان یه عده خسته شدن ولی مطمئنم که روز کنکور بدون تهویه و با ماسک شخصا کنکور خوبی نمیدم.اینجا تا نیمه مهرماه گرمه تا چه برسه به مرداد و شهریور.اگه بخوان برگزار کنن و تهویه هم نباشه میشه حوزه امتحانیم رو تغییر بدم برم یه شهر خنک؟
  • گمنام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    19 12
    خواهشمندم کنکور را یک ماه به تعویق بیندازید.اگه ما دیرتر ب هدفمون برسیم بهتر از اینه ک هرگز بهش نرسیم
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    19 2
    شما که نمیخواستید بذارید یه موقعی که جونمون در امان باشه چرا نذاشتید همون فروردین امتحان ارشد و بدید الان من شب قبل از امتحان ارشدم کجا برم؟ اون موقع خوابگاه باز بود! خیلی پستید
  • Roya IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 11
    شما ها چرا اینجوری با روح و روان دانش اموزا بازی میکنین؟ یا بگین برگزار میشه یا هم اگه برگزار میکنین دیگ این همه جنجال براش ب پا نکنین . کمتر از 20 روز مونده ب کنکور اومدین اینارو میگین . اصلا انصاف نیس . برگزار کنین تموم صه راحت شیم .
  • سمیه حسن پور IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 19
    با سلام خواهشمندم ازهمه ی دست اندکارانی که تو برگزاری کنکور نقش دارن،لطفـــا لطفــا کنکور رو عقب نندازین که داوطلبان خسته میشن و دیگه درسهاشونو رها میکنن،اونوقته که واسه ی هممون پشیمانی به بار میاره
  • ناشناس DE ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 19
    لطفا کنکور برگزار بشود واقعا دیگه خسته کننده شده بعد کرونا انفلونزای پاییزی هست لطفا بچه هابهونه نیارند مرگ یکبار شیون هم یکبار.
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    9 16
    توروخداااااا تعویق نندازیننننننننن اگه میخاین ۳۰ام کنکور ندقم لغوش کنن فقط تعویق نندازن من دیگه نمیکشمممممم
  • اولیاء داوطلب کنکور IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 3
    شما اگه راست میگید و قصدتون خدمت به مردم هست، به کارهای مهم تر مردم رسیدگی کنید و کار را به کاردان بسپارید و در کاری که مربوط به شما نیست دخالت نکنید و با روان خانواده ها و دانش آموزان بازی نکنید.
  • نوید IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    14 4
    بنازم غیرتتو مرد بزرگ
  • مصطفی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 2
    هوا خوب نمیشه و اگه هوا هم سرد بشه محققان گفتن که کرونا بیشتر میشه پس تعویق کنکور فقط بضرر دانش آموزان
  • آیندگان... IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 2
    دوستان فکر کنم که کرونا بدجوری رو همه اثر گذاشته... چرا اینقدر بی اعصابین ؟؟ فقط دنبال یکی میگردین و دق و دلی خودتونو روش خالی کنید ؟؟؟ خدا به داد این مملکت برسه که آیندگانشون ماییم... بزار قاطع بگم که کنکور عقب نمیفته چون بعضی از مسئولین از نون شبشون میفتن ...
  • ZN IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    8 0
    خدا خیرتون بده بالاخره یه حرف منطقی از مسوولان شنیدیم .تا زمان خنک تر شدن هوا کنکور به تعویق بیفته خیلی بهتره