سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عملکرد بازیکنان این تیم را مقابل قهرمان لیگ مطلوب دانست و گفت: هدف ما کسب امتیاز از پرسپولیس و نباختن بود که با تلاش بازیکنان به این نتیجه رسیدیم.

محمود فکری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمود فکری در نشست خبری پس از بازی نساجی و پرسپولیس که شنبه شب یازدهم مرداد در قائمشهر برگزار شد، افزود: به همه بازیکنان نساجی که با تمام وجود و مردانه بازی کردند و توانستند قهرمان لیگ را متوقف کنند خسته نباشید می‌گویم. متاسفانه بازیکنان پس از گل، بازی را با این تصور که می‌توانند از نتیجه محافظت کنند رها کردند و بازی در اختیار پرسپولیس قرار گرفت. در حالی که تیم مقابل با بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبش توان این را دارد که هر لحظه نتیجه را به سود خود عوض کند. همه بازیکنان نساجی به خوبی مقابل حملات پرسپولیس ایستادند. از جمله علیرضا حقیقی که اجازه باز شدن دروازه را در چند صحنه نداد. هدف ما در این بازی نباختن و کسب امتیاز بود که به آن رسیدیم و امیدواریم روند خوب نتیجه‌گیری‌مان را بتوانیم حفظ کنیم.

وی با اشاره به بازی خوب بازیکنان جوان نساجی در این بازی و بازی‌های اخیر، اظهار امیدواری کرد که سرمربی تیم ملی به این استعدادهای جوان نیز در انتخاب بازیکنان توجه کند. سرمربی نساجی به اظهارات گل‌محمدی درباره نامناسب بودن چمن استادیوم وطنی هم واکنش نشان داد و گفت: ما هم از این چمن راضی نیستیم و اتفاقا بیشترین زیان به خود تیم نساجی وارد می‌شود که تمام بازی‌های خانگی‌اش روی این چمن انجام می‌شود. اگر چمن این ورزشگاه طبیعی باشد تیم هم در اجرای تاکتیک‌ها و ارائه بازی و نتیجه‌گیری بهتر عمل می‌کند. امکانات ورزشی قائمشهر بسیار کم است، نساجی ۶۰ سال سابقه دارد و تیم مورد توجه یک استان است. بنابراین باید بیشتر به زیرساخت‌های مورد نیاز این تیم توجه شود.

دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ نوزدهم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نساجی با ۳۳ امتیاز در رتبه نهم جدول ۱۶ تیمی لیگ نوزدهم قرار دارد.

کد خبر 536491

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته DE ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    0 0
    محمودفکری تیمش باشخصیت هستش خوب نساجی راجمع وجورکرداگرسال بعدفکری باشدنساجی به رده های بالاترخواهدآمد