تصویربرداری سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی با اضافه شدن بازیگران جدیدی چون بهنوش بختیاری و هومن برق‌نورد در تهران ادامه دارد.

دادستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سیما فیلم، تصویربرداری سریال «دادِستان» که از چهارشنبه (یکم مرداد ماه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده بود، با ضبط سکانس‌های جدید در تهران ادامه دارد. به‌تازگی هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، هلیا امامی، حمید متقی و امیر کوهخایی جلوی دوربین رفته‌اند. پیش از این نیز سحر قریشی، اصغر نقی‌زاده و علیرضا استادی مقابل دوربین مسعود ده‌نمکی قرار گرفته بودند.

این دومین همکاری هومن‌برق‌نورد با مسعود ده‌نمکی پس از فیلم سینمایی «زندانی‌ها» است. هلیا امامی و علی سلیمانی نیز در اولین همکاری خود با کارگردان سه‌گانه اخراجی‌ها، جلوی دوربین می‌روند. بهنوش بختیاری نیز تاکنون در اخراجی‌ها۳، زندانی‌ها و سریال دارا و ندار با ده‌نمکی همکاری داشته است.   «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی محصول مرکز سیمافیلم است. در این سریال ۲۰ بازیگر سینما و تلویزیون و ۱۰۰ بازیگر تئاتر ایفای نقش می‌کنند. فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ‌ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

کد خبر 536302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha