گروه ورزشی: تربیت‌بدنی شهرداری تهران به مناسبت نوزدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان ورزشکار تهرانی را برگزار کرد.

این همایش با شعار «میثاق با امام، بیعت با رهبری» با حضور بیش از ۴۰ هزار نفر از بانوان تهرانی صبح روز پنجشنبه از مسیر پل شهید صنیع‌خانی تا حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

استقبال بانوان ورزشکار تهرانی از این گردهمایی بسیار چشمگیر بود. این راهپیمایی ساعت ۹ صبح آغاز و ساعت ۱۱:۳۰ پس از سخنرانی مصطفی آجورلو، مسئول تربیت بدنی شهرداری به پایان رسید.

مصطفی آجورلو در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و در میان انبوه بانوان تهرانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آنها که قدردان خداوند و امام بودند، گفت: «امام خمینی هدیه خداوند به این مملکت و مردم بود و ملت ایران هم به حق نشان داده‌اند که قدردان این نعمت خداوندی بوده و هستند.»

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه افزود: «اندیشه‌های امام خمینی نیز هدیه‌ای گرانبها از سوی خداوند به ملت سرافراز ایران بود.»

وی با قدردانی از حضور شهروندان تهرانی به‌خصوص بانوان در گردهمایی‌های ورزشی گفت: «برای ریشه‌کن کردن فقر حرکتی و داشتن شهروندانی با نشاط و بانوانی سالم که زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم، شاداب و بانشاط خواهند بود باید هرچه بیشتر به این برنامه‌ها توجه شود.»

وی با بیان اینکه تا به حال حقوق شهروندی شهرنشینان در زمینه ورزش به درستی به آنها داده نشده، گفت: «در نظر داریم با افزایش امکانات سخت‌افزاری و همچنین به کارگیری نیروهای متخصص و از همه مهمتر ارزان کردن ورزش شهروندی، این مقوله مهم را در پایتخت نهادینه کنیم.» 

سازمان ورزش شهرداری تهران با فرارسیدن مناسبت‌ها و ایام خاص با برگزاری چنین همایش‌هایی در تلاش است ورزش‌همگانی و شهروندی را در سبد زندگی مردم و شهرنشینان وارد کند.

چندی پیش نیز همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور بیش از ۵۰ هزار نفر شهروند تهرانی در مسیر میدان سپاه تا میدان فلسطین برگزار شده بود.

کد خبر 53597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز