همزمان با روز عرفه برای بهره مندی از برکات معنوی دعای این روز پر برکت، مراسم پرفیض دعای عرفه در کنار مزار شهدای گمنام بوستان رضوان در تکه دهم پایتخت برگزار می شود.

عرفه

همشهری آنلاین- بهاره خسروی:با توجه به شیوع بیماری «کووید 19 » امکان حضور در اماکن عمومی و بقعه های متبرکه برای همه شهروندان امکان پذیر نیست. به همین دلیل با اجرای پخش زنده دعای عرفه در فضای مجازی امکان عبادات جمعی روز عرفه برای شهروندان تکه دهم پایتخت فراهم می شود.

مدیر اداره فرهنگی پازل دهم پایتخت با اعلام این خبر افزود:« آیین پر فیض دعای معنوی عرفه امروز پنجشنبه، ساعت 15 در کنار مقبره شهدای گمنام در بوستان رضوان برگزار می شود و در این برنامه «حجت السلام دکتر علیرضا توحیدلو» درباره فلسفه دعای عرفه و وقایع مهم  این روز بزرگ سخنرانی می کند.»

به گفته  «محمد محسن درختی» مداحی مراسم پرفیض دعای عرفه را «حاج سید جواد میری» بر عهده دارد. علاقه مندان برای شرکت در این مراسم باشکوه و بهره مندی از مزایای معنوی آن می توانند به نشانی :اینستاگرام haftchenar_news و shahrdarii10 مراجعه کنند.

کد خبر 535694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • AE ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    1 0
    سلام من ديدم خيلي مراسمتون عالي بود خدا به همه شماها خير بده مخصوصا اين داستاني كه روحاني تون راجب امام حسين و اوني مادري كه پسرشو نفرين كرده بود ممنون
  • AE ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    1 0
    ☀️ قسمتی از دعای امام حسین (ع) در روز عرفه : « مَا ذَا وَجَدَ مَنْ فَقَدَكَ وَ مَا الَّذِي فَقَدَ مَنْ وَجَدَك » آن کس که تو را ندارد،چه دارد؟ وآن کسي که تورا يافته است،چه ندارد؟
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    1 0
    سلام با شهدا محشور شوید پس از مدتها‌صدای طنین یا حسین و داستانی که روحانی معظمتان تعریف کرد باععث سبک شدن دلهایمان گشت