چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
۰ نفر

هشتمین قسمت از برنامه «ما ایرانی‌ها» میزبان «سالار عقیلی» و «مصطفی امیراحمدی زاده» مدیرعامل موسسه خیریه دارالاکرام همزمان با شب عید سعید قربان است.

ما ایرانی ها

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: به گزارش روابط عمومی برنامه ما ایرانی ها، این هفته برنامه با حضور «سالار عقیلی» خواننده سرشناس موسیقی پاپ و «مصطفی میراحمدی زاده» مدیرعامل موسسه خیریه دارالاکرام که ۵ هزار کودک نیازمند را در ۱۷ سال گذشته بورس تحصیلی کرده است، ساعت ۲۲ از شبکه ۵ تهران پخش می شود. این برنامه ویژه عید سعید قربان است و مهمانان تلاش می کنند لحظات خوشی برای بینندگان خلق کنند.
سالار عقیلی در این ویژه برنامه، تصنیف های «خوشه چین» و «وطنم» را اجرا می کند و در بخش دیگر  چندتن از دانش آموزانی که در گذشته بورسیه تحصیلی موسسه دارالاکرام بوده اند و اکنون با طی کردن مدارج علمی، تبدیل به خیران حامی دانش آموزان نیازمند شده اند، خاطرات روزهای تحصیل و حال خوب شان را روایت می کنند.
«ما ایرانی ها» برنامه ترکیبی–تولیدی و گفتگو محور کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی «قاسم اورنگی» است که تلاش می کند آخر هفته ها با معرفی خیرین گمنام و الگوسازی فعالیت نیکوکارانه در جامعه، نشاط و حال خوب به مخاطبان، تزریق کند.
پخش «ما ایرانی ها» پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۲ و تکرار آن جمعه  ساعت ۱۹  است.
 

کد خبر 535502

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha