دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ١۴ متهم دیگر امروز ۶ مرداد به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد.

مسعودی‌مقام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، در ابتدای جلسه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ١۴ متهم دیگر، قاضی مسعودی‌مقام در تذکری گفت: در ابتدا به متهمان به ویژه مرجان شیخ‌الاسلامی و علی‌اشرف ریاحی تذکر می‌دهم که از این اقدامات تهدیدآمیز نسبت به قضات محکمه و مزاحمت‌های تلفنی به شعبه که از خارج از کشور و داخل کشور انجام می‌گیرد، خودداری کنند.

وی ادامه داد: همه باید در دادگاه حاضر شوند و دفاع کنند. این افراد جزء متهمان اقتصادی هستند و به جای این اقدامات، سعی کنند اموال به تاراج رفته بیت‌المال را برگردانند.

قاضی گفت: اگر بعضی مواقع فکر می‌کنند اطلاعاتی که دارند بسیار ذی‌قیمت است، می‌توانند این اطلاعات را در اختیار وکلایشان قرار دهند. آنچه که این متهمان می‌دانند سابقا در اختیار ما قرار گرفته است. به گونه‌ای که هم ضابطان این اطلاعات را به ما دادند و هم خودمان آن را به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: اینکه علی‌اشرف ریاحی علیه سبحانی، حمزه‌لو و مرجان شیخ‌الاسلامی و همچنین برعکس خانم مرجان شیخ الاسلامی علیه آقایان حمزه‌لو، سبحانی و احمدیان می‌خواهند مستنداتی ارائه دهند، باید بگوییم که ما به اندازه کافی مستند داریم و این مستنداتی که می‌خواهید ارسال کنید، به وکلایتان بدهید تا آن‌ها دفاع کنند و به صورت غیرمتعارف وارد این موضوعات نشوید.

قاضی مسعودی‌مقام گفت: ما تمام مراتب را به تمام مراجع امنیتی و انتظامی و همچنین مسئولان قوه قضاییه منعکس کردیم که این افراد پا را فراتر از حدشان گذاشتند و متاسفانه به دنبال اقداماتی هستند که تاثیری در پرونده نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: هرکاری که می‌خواهید علیه قضات و این دادگاه انجام دهید اما پول بیت‌المال را باید برگردانید.

کد خبر 534735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha