مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از هموطنان خواست ارز مورد نیاز خود را از مسیرهای مشخص‌شده از سوی بانک مرکزی تهیه کنند.

شهاب امینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به دستگیری فردی که با ادعای تحویل ارز با نرخ دولتی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا پس از دریافت اخبار و گزارش‌های مربوط به فعالیت یک صرافی غیرمجاز موفق شدند فردی را که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

وی بیان کرد: متهم دستگیرشده مجوزی برای انجام فعالیت خود نداشته و مبالغی را از مردم با روش‌های متقلبانه کلاهبرداری کرده است.

امینی گفت: نباید صرفا با مشاهده تبلیغات و وعده‌های وسوسه‌انگیز در جراید و فضای مجازی، سرمایه خود را به دست افراد متقلب سپرد، پلیس همواره پیروی از دستورالعمل‌ها و مقررات صادره از سوی بانک مرکزی را در خصوص ارز به هم‌میهنان توصیه می‌کند و از آنان می‌خواهد از خرید و فروش ارز از دلالان خودداری کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا گفت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود برای تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت چارچوب‌های قانونی، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 534053

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha