ایوانکا ترامپ به عنوان مشاور پدرش در اداره شرکت‌های تحت مالکیت او رقم بسیار بالایی دریافت می‌کند، تا آنجا که در زمره چند زن دارای بالاترین درآمد در آمریکا به شمار می‌رود.

ایوانکا ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتمادآنلاین،‌ رسانه‌های عربی خبر دادند ایوانکا دختر ۳۸ساله دونالد ترامپ به عنوان مشاور پدرش در اداره شرکت‌های تحت مالکیت او رقم بسیار بالایی دریافت می‌کند تا آنجا که در زمره چند زن دارای بالاترین درآمد در آمریکا به شمار می‌رود.

بنا بر گفته‌ها، ایوانکا از تمامی شرکت‌های تحت مالکیت پدرش و البته شوهرش که جزو غول‌های ساختمان‌سازی آمریکا محسوب می‌شوند حقوق دریافت می‌کند.

او سالانه ۸۰۰ هزار دلار از شرکت مشاوره‌ای «تی تی تی» و ۶۰۰ هزار دلار دیگر نیز از همین شرکت بابت پروژه‌ها دریافت می‌کند؛ مضاف بر اینکه از شرکت «اینترنشنال ریالتی» هم که در مالکیت پدرش است ۱۰۰ هزار دلار حقوق می‌گیرد.

گزارش‌های جمع‌آوری‌شده در مورد درآمد ایوانکا ترامپ نشان می‌دهد او سالانه در حدود یک و نیم میلیون دلار از این شرکت‌ها درآمدزایی دارد.

گفته می‌شود دارایی‌های ایوانکا در حال حاضر حدود ۷۴۰ میلیون دلار است و به نوشته روزنامه نیویورک تایمز خانواده جرد کوشنر که خود از خانواده‌های بسیار ثروتمند آمریکاست نیز بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار درآمد دارد.

درباره ایوانکا ترامپ همچنین بخوانید:

تصاویر | ایوانکا ترامپ در حال توزیع بسته‌های غذایی

تصاویر | ایوانکا ترامپ برخلاف دونالد اینگونه ماسک می‌زند

تصاویر | لباس ایوانکا ترامپ باز هم جنجال به پا کرد

کد خبر 534051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha