سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

همشهری امارات: مهدی مهدوی‌‌کیا این روزها در آلمان است. اکثر لژیونرها بعد از تعطیلات لیگ‌های اروپایی به تهران آمده‌اند اما مهدی مجبور است که فعلا در فرانکفورت بماند.

«پزشک تیم گفته که باید سه هفته دیگر بمانم. مراحل فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارم و از سه هفته دیگر مشکلی برای شروع تمرینات سبک ندارم.»

مهدی قبل از آخرین بازی اینتراخت در بوندسلیگا آسیب دید تا بدشانسی را کامل کند. او در فصلی که تمام شد بی‌شک بدشانس‌ترین بازیکن ایرانی بوندسلیگا بود.

بارها آسیب دید. «به جرات می‌توانم بگویم این بدترین نیم فصل‌ فوتبالی‌ام بود. خیلی مصدوم شدم. در همان شروع نیم فصل آسیب دیدم که این باعث شد چند هفته را از دست بدهم. با اینحال با انگیزه تمریناتم را ادامه دادم و حتی آماده شده بودم. ولی از شانس بد در یکی از تمرینات دوباره زانویم آسیب دید.»

مهدی سعی کرده با این مصدومیت‌ها کنار بیاید. شاید هر بازیکن دیگری بود از این بدشانسی، کلافه می‌شد اما مهدی می‌گوید: «به هر حال این مشکل ممکن است برای هر بازیکنی به وجود بیاید. برای من هم قابل پیش‌بینی نبود. فکر می‌کنم دلیل اصلی این آسیب‌دید‌گی‌ام خستگی بود. الان 4،5 سالی است که درست و حسابی استراحت نکرده‌ام.»

مهدی نیم فصل بدی را که گذشت با سال 2002 قیاس می‌کند. او در این‌باره توضیح می‌دهد: «در آن سال من کمرم را عمل کردم و خیلی از بازیها را از دست دادم. در نیم فصل دوم هم همینطور بود. ولی من انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم.»

مهدی که خیلی دوست داشت در اردوی تیم ملی حاضر باشد و در دیدار امارات بازی کند، با مصدومیت همه چیز را از دست رفته دید. او می‌گوید: «کم و بیش اخبار تیم ملی را پیگیری می‌کنم.»

این روزها مهم‌ترین بحث تیم ملی محرومیت علی کریمی است. بازیکنی که در نبود مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان تیم ملی بود. او را محروم کرده‌اند تا فعلا کاپیتان تیم جواد نکونام باشد.

مهدی در این باره می‌گوید: «من این مسئله را پیگیری کردم. ولی به هر صورت تیم ملی الان نیاز به آرامش دارد. فکر می‌کنم بهتر است کاری کنیم که این آرامش حفظ شود. ما شرایط حساسی داریم.»

مهدی به حمایت از علی کریمی می‌پردازد و می‌گوید: «به نظر من حرفهایی که علی زده خیلی طبیعی بوده. در این مدت خیلی‌ها از فدراسیون انتقاد کرده‌اند و نمی‌شود گفت که حرف‌های علی کریمی تازه بوده.»

منبع: همشهری امارات

کد خبر 53332

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز