یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: جامعه کش و قوس‌ها و درگیری‌هایی که بین قوا و مسئولین هست را پس می‌زند.

احمد حکیمی‌پور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، «احمد حکیمی‌پور»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره ادامه تقابل مجلس با دولت به‌رغم توصیه مقام معظم رهبری گفت: امیدوارم که مجلس خیلی زود روی ریل اصلی‌اش قرار بگیرد. در چند ماه گذشته مجلس یازدهم برخورد هیجانی با مسائل را نشان داده است. مجلس باید برنامه‌اش را برای حل مشکلات و برای چهار سال پیش رو تعریف و آن را دنبال کند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه چهار سال خیلی زود به پایان می‌رسد و مردم کارنامه می‌خواهند، اظهار کرد: مجلس یازدهم یکدست است و نمایندگان نمی‌توانند به بهانه اختلاف نظر بگویند به هدف‌مان نرسیدیم‌. مجلس هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری و فرصت‌سوزی ندارد. 

حکیمی‌پور توصیه کرد: توصیه من این است که مجلس از حجم حواشی بکاهد و بگوید برای چهار سال چه برنامه عملی دارد که به حل مشکلات کشور کمک کند. مردم و جامعه از دعوای سیاسی خسته هستند. جامعه، کش و قوس‌ها و درگیری‌هایی که بین قوا و مسئولین هست را پس می‌زند. بهتر است مجلس در تله دعوای سیاسی، تندروی و حاشیه‌سازی نیفتد. 

او درباره تاثیر تندروی‌های مجلس بر مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد: مردم شاهد عملکرد مجلس هستند. مردم از شعار دادن و فقط حرف زدن خسته شده‌اند. آنها کسی را می‌خواهند که کم‌حرف و پرکار باشد. 

کد خبر 533008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 0
    مجلس از حواشی کم کنه و بگه چه برنامه عملی داره؟