فهرست پرفروش‌های هفتگی نشریه نیویورک‌تایمز درحالی منتشر شده که کتاب جنجالی «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی ایالات‌ متحده در صدر فهرست کتاب‌های غیرداستانی دیده می‌شود.

جان بولتون در صدر پر فروشهای نیویورک تایمز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا کتابی را با عنوان «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» درباره دوران مسئولیتش در دولت ترامپ به رغم تلاش‌ رئیس جمهوری آمریکا برای جلوگیری از انتشار این کتاب، از تاریخ بیست و سوم ژوئن روانه بازار کرد.

این کتاب به رویدادهای پشت ‌پرده کاخ سفید در دوران ترامپ می‌پردازد و برخی رفتارها، سیاست‌ها و اشتباهات او در آن شرح داده شده است.

اکنون با گذشت سه هفته از حضور «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» در پرفروش‌های غیرداستانی نشریه نیویورک‌تایمز، این اثر در رتبه نخست دیده می‌شود.

«چطور یک ضدنژادپرست باشیم» نوشته «ایبرام ایکس کندی»، «من و برتری سفید» نوشته «لیلا سعد»، «کنترل‌نشده» نوشته «گلنون دویل» و «جداشده» نوشته «جیکوب سوبروف» در رتبه‌های بعدی فهرست آثار غیرداستانی بخش جلد سخت قرار دارند.

در بخش داستانی  نیز رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اوئنز»، «نیمه محوشونده» نوشته «بریت بنت»، «۲۸ تابستان» نوشته «الین هیلدربرند»، «تلاش زیبای احمقانه» نوشته «هانک گرین» و «کامینو» نوشته «جان گریشام» به ترتیب در رتبه‌های نخست تا پنجم قرار دارند.

کد خبر 532769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha