مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۰
۰ نفر

یک شبکه تونلی در میدان تجریش احداث خواهد شد که به جهت مسائل شهر سازی و بحث‌های فرهنگی مانند قرارداشتن امام زاده درآن و عوارضی که از نظر طبیعی با آن درگیر است

مثل رودخانه و موضوعات ترافیکی و... مطالعات مهم و حساسی را می طلبد.
احمد دنیا مالی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با بیان این مطلب به خبرنگار سما گفت: این مجموعه در قالب یک طرح جامع شهر سازی، حمل ونقل و ترافیک و فرهنگی اجتماعی دیده شده و به لحاظ اهمیت پروژه مطالعات دقیقی برروی در حال انجام است.

وی ادامه داد: مشابه پروژه میدان تجریش به لحاظ ویژگی های خاص آن در میان پروژه هایمان نداریم، ولی در حال بررسی میدان هفت تیر و میدان ونک که متولی آن سازمان زیباسازی است، هستیم.

شایان ذکر است، در پروژه میدان تجریش  تمامی  پایانه اتوبوسرانی و ایستگاه های تاکسی و تمامی نقل و انتقالات این میدان به زیر زمین منتقل خواهد شد.

براساس این طرح مجموعه میدان تجریش فعلی از امتداد خیابان ولی عصر(عج) به سمت شرق به عمق منفی یک، زیر سطح زمین منتقل می‌شود و سطح فعلی نیز به پیاده راهی تبدیل می‌شود.

همچنین راه های دسترسی به پارکینگ طبقاتی موجود در ضلع جنوبی این میدان، ایستگاه قدمگاه و دیگر بخش‌هایی که روی سطح قرار دارند به صورتی تعبیه می‌شوند که  خوردوها به صورت زیرزمینی وارد پارکینگ شوند.

کد خبر 53194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز