دارو بوسیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ پس از صحبت‌های رسول پناه درباره پرونده این مربی جوابیه‌ای را صادر کرد.

برانكو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، امروز صبح (چهارشنبه) دارو بوسیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ درباره مطالبات این مربی کروات از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: کمیته انضباطی فیفا چهارشنبه هفته قبل به باشگاه پرسپولیس دستور داد که تمام بدهی به برانکو و دستیاراش را پرداخت کند و مدرک این پرداخت را در ۶ روز به این مرجع ارسال کند. دیروز (سه شنبه) مهلت ۶ روزه به پایان رسیده و امروز (چهارشنبه) کمیته انضباطی فیفا مراحل ایجاد محرومیت را برای پرسپولیس آغاز می‌کند.

پس از صحبت‌های وکیل برانکو، رسول پناه (سرپرست باشگاه پرسپولیس)   بیان کرد: روز گذشته (سه شنبه) دادگاه CAS به ما نامه زد و درخواست کرد تا یکی، ۲ روز دیگر لایحه و مدارک خود را برای آن‌ها ارسال کنیم. موضوع پایان وقت پرسپولیس صحت ندارد و در حال حاضر پرونده در دادگاه CAS باز است.

پس از صحبت‌های رسول پناه، دارو بوسیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ جوابیه‌ای را  به شرح زیر منتشر کرد:

" فرصت برای ارسال پرونده به CAS بیش از یک ماه است که به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس به ما اعلام کرد که تجدید نظر کرده و به همین دلیل ما یک ماه بیشتر صبر کردیم، اما هیچ پاسخی از دادگاه CAS دریافت نکردیم و پرونده را برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم.

شاید پرسپولیس پرونده را در دادگاه CAS ثبت کرده باشد، اما اگر آن‌ها پول دادرسی را پرداخت نکرده باشند (که احتمال زیاد پرداخت نکرده اند)، دادگاه عالی ورزش پرونده رو بررسی نمی‌کند. CAS بدون پول هیچ کاری را انجام نخواهد داد.

در هر صورت، هفته گذشته با توجه به درخواست ما کمیته انضباطی فیفا به AFC، فدراسیون فوتبال و پرسپولیس اطلاع داده که اگر باشگاه مدرکی برای پرداخت پول تا دیروز ارائه نداده باشد، باید منتظر محرومیت بماند.

محرومیت از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی یکی از محرومیت‌ها در انتظار باشگاه پرسپولیس است و باقی این محرومیت ها را می‌توانید در سایت فیفا بخوانید.

کد خبر 531309

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha