مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: محققان اعلام کردند که زن‌ها به طور متوسط 10 سال از طول عمر خود را در رژیم به سر می‌برند.

به گزارش دیلی، تحقیقات نشان می‌دهد که هر زنی معمولا در طول سال دو بار رژیم غذایی می‌گیرد که اگر هر کدام از این رژیم‌ها تقریبا 5 هفته به طول بینجامد باعث می‌شود تا از سن 18 تا 70 سالگی ده سال را در رژیم باشد.

این تحقیق در حالی انجام شده است که نشان می‌دهد در بسیاری از موارد، رژیم به دو بار در سال خاتمه نمی‌یابد و برخی زن‌ها 25 سال عمر خود را رژیم هستند.

مطالعه روی 4000 زن انگلیسی نشان داده است که رژیم گرفتن خانم‌ها معمولا از حدود سنی 16 سال آغاز شده و حتی ممکن است تا 70 سالگی ادامه پیدا کند.

از این تعداد زن مورد مطالعه در لندن 39 درصد آنها علت رژیم خود را متناسب شدن و 32 درصد نیز علت آن ار ترس از به دنیا آردن فرزندان بسیار چاق عنوان کرده‌اند.

به گفته محققان،حدود یک چهارم زنانی که در طول سال رژیم می‌گیرند معمولا هیچ وزنی کم نمی‌کنند و از آنجایی که معمولا دو بار در سال رژیم می‌گیرند می‌توان این نتیجه را گرفت که رژیم‌های آنها جواب خوبی به آنان نداده است.

نکته جالب در مورد این تحقیق آن است که حدود 41 درصد زنان مورد مطالعه اعتراف کردند که احساس می‌کنند همه عمر خود را رژیم بوده‌اند و 44 درصد نیز معتقدند با اینکه از نظر غذایی بسیار رعایت می‌کنند هیچ وزنی از آنها کم نمی‌شود و 59 درصد نیز آینده خود را بد هیکل می‌بینند.

کد خبر 53109

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز