سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

اگر تست کووید ۱۹ یک تنیسور در جریان دو گرند اسلم سال مثبت اعلام شود باعث لغو بازی‌ها نمی‌شود.

تنیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا دو گرند اسلم اپن آمریکا و رولان گاروس فرانسه  با توجه به ویروس کرونا برگزار می‌شوند. احتمال انجام این کار کم بود اما در صورت بدتر شدن بحران کرونا ممکن است در برنامه بازی‌ها تغییراتی ایجاد شود. البته اگر مورد مثبت در جریان دو گرند اسلم سال تایید شود موجب توقف بازی‌ها نخواهد شد.

آس اسپانیا  در این باره نوشت :آندرئا گائودنزی، رییس ATP در مصاحبه اخیر خود به این موضوع اشاره کرد و گفت: هر روز تست خواهیم داشت و هر تنیسوری که به کووید ۱۹ مبتلا شده باشد قرنطینه می‌شود. لغو بازی‌ها زمانی که به یک چهارم نهایی رسیده باشد غیرممکن است. تا هر زمان که ماشین حرکت کند باید ادامه داد.

رییس ایتالیایی تور جهانی ATP در ادامه اظهار کرد: ما می‌خواهیم به پیشرفت خود ادامه دهیم و مانند ورزش‌هایی هم‌چون گلف عمل کنیم. برای ما یک الگوی خوب است و می‌توانیم همان کاری را که NBA  کرد انجام دهیم.

او در پایان گفت: ATP یک پروتکل ۷۰ صفحه‌ای نوشته است تا امنیت تنیسورها تامین شود. مشکل بحث قرنطینه است. اگر قرار باشد تنیسورها چه درون و چه بیرون از آمریکا در قرنطینه بمانند برنامه به هم می‌ریزد.

کد خبر 530924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha