رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با تشیح ضوابط و مقررات ادامه تحصیل دانشجویان انصرافی گفت: تمام دانشجویان دارای معافیت تحصیلی در طول تحصیل تا مقطع دکتری فقط می‌توانند یک بار از تحصیل انصراف داده و در مقطع، رشته یا دانشگاه جدید ادامه تحصیل دهند.

دانشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری اظهار کرد: دانشجو باید فاقد غیبت بوده و تا مقطع دکتری فقط یک بار از تحصیل انصراف داده باشد.

وی اضافه کرد: انصراف از تحصیل دانشجو  باید در سال‌های اولیه تحصیل باشد. به عنوان مثال دانشجوی مقطع کارشناسی پیوسته که تمایل به انصراف از تحصیل دارد، تنها می‌تواند در سال‌های اولیه تحصیل یعنی سنوات تحصیلی پنج‌ساله اقدام کند و در سنوات ارفاقی امکان بهره‌مندی از این امتیاز نیست.

وی  افزود: از دیگر شرایط اصلی انصراف از تحصیل دانشجویان این است که از تاریخ انصراف در دانشگاه اولیه تا زمان شروع به تحصیل در دانشگاه، مقطع یا رشته تحصیلی جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد.

سردار مهری گفت: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوط مطلع شوند.

کد خبر 530469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha