آتالانتا با تساوی برابر یوونتوس صدرنشین فرصت رسیدن به رده دوم جدول را به راختی از دست داد.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ودوم سری‌آ ایتالیا، میان دو تیم یوونتوس و آتالانتا در ورزشگاه آلیانز برگزار شد وشاگردان گاسپرینی با توقف مقابل قهرمان دوره پیش فرصت رسیدن به رده دوم جدول را از دست دادند.

این دیدار که به دلیل شکست لاتزیو و فرصت پیش‌آمده برای آتالانتا برای صعود به رده دوم، جذابیت بیشتری پیدا کرده بود، با بازی بهتر آتالانتا آغاز شد و این تیم در دقیقه ۱۶ توسط دوان زاپاتا به گل نخست رسید. نیمۀ نخست این دیدار گل دیگر نداشت و با نتیجه ۰-۱ به سود آتالانتا به پایان رسید و ساری و شاگردانش با شکست راهی رختکن شدند.

با آغاز  نیمۀ دوم یوونتوس صاحب پنالتی شد. کریستیانو ورونالدو موفق شد در دقیقه ۵۵ بازی را مساوی کند. آتالانتا که برای پیروزی پا به زمین گذاشته بود، دست از تلاش نکشید و در دقیقه ۸۰ با  ضربه زیبای مالینوفسکی به گل دوم رسید تا شاگردان ساری خطر دومین شکست متوالی را احساس کنند.

در دقیقه ۹۰ اما برای یوونتوس پنالتی دیگری اعلام شد و باز هم رونالدو پشت توپ ایستاده شد و برای تیمش گلزنی کرد. در ادامه توپ  دیگری از خط دروازه عبور نکرد و بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

با این نتیجه یوونتوس ۷۶ امتیازی شد و در همچنان در صدر باقی ماند و آتالانتا هم ۶۷ امتیازی شد و فرصت صعود به رده دوم را از دست داد.

کد خبر 529997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha