عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان مجلس جدید، ابراز کرد: متأسفانه با نگاهی به اخبار رسانه‌های خارج از کشور می‌بینیم که از برخوردهای اخیر اصولگرایان سوءاستفاده شده و به نقل از نمایندگان مجلس ایران، تیتر زده‌اند که وزیر امور خارجه «دروغگو» است.

حسن غفوری فرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جماران، حسن غفوری‌فرد، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شرایط کشور به‌گونه‌ای است که فارغ از اینکه در رأس دولت یا درون آن چه کسانی حضور دارند، باید نهایت کمک را به دولت و مسئولان داشت. بنا بر اندیشه و تأسی از حضرت امام که همیشه از دولت‌ها حمایت می‌کردند و همین‌طور مقام معظم رهبری که بارها گفته‌اند از دولت‌ها حمایت می‌کنند، اصولگرایان نیز همین‌گونه عمل خواهند کرد.

او تأکید کرد: مملکت مشکلات فراوانی دارد؛ متأسفانه فروش نفت ایران تقریبا به صفر رسیده و مسائلی نظیر کرونا، نقدینگی، رکود و همچنین مشکلات دیگر دامن کشور را گرفته است. بنابراین، سیاست اصولگرایان این‌گونه خواهد بود که از دولت حمایت کنند. این شعارها که «دولت باید سقوط کند»، نه مورد تأیید رهبری است و نه مورد تأیید اصولگرایان؛ ولی اصولگرایان این حق را دارند که انتقادهای خود را مطرح کنند و انتقادها نباید به‌گونه‌ای باشد که مورد سوءاستفاده دیگران قرار گیرد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان مجلس جدید، ابراز کرد: متأسفانه با نگاهی به اخبار رسانه‌های خارج از کشور می‌بینیم که از برخوردهای اخیر اصولگرایان سوءاستفاده شده و به نقل از نمایندگان مجلس ایران، تیتر زده‌اند که وزیر امور خارجه «دروغگو» است. بنابراین برخوردها باید سنجیده باشد. اصولگرایان همیشه این مشی را داشته‌اند و به‌عنوان نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری {از تشکل‌های اصلی اصولگرایان} عرض می‌کنم وظیفه ما همیشه این بوده که در عین بیان انتقادهای خود از دولت حمایت کنیم.

این سیاست‌مدار اصولگرا با تأکید بر حمایت از دولت کنونی، اظهار کرد: به‌ویژه امروز که دولت در حال جنگ نرم با آمریکاست، این‌طور نمی‌شود که ما گروهی را به مصاف جنگ با دشمن بفرستیم، اما پشتش را خالی کنیم. باید از دولت حمایت کرد؛ به‌خصوص در مسئله سیاست خارجی، دولت باید بتواند با اقتدار عمل کند تا ان‌شاءالله موفق شود. پیروزی دولت به مثابه پیروزی ملت است. به نظرم از آنجا که دولت در این مقطع در برابر بدخواهان ملت ایران قرار گرفته، باید از آن حمایت کرد.

غفوری‌فرد ادامه داد: مقام معظم رهبری همیشه این نظر را داشته‌اند که باید از دولتی که کار می‌کند، حتی با همه اشتباهاتی که دارد، حمایت کرد. بنابراین اصولگرایان اصیل از ابتدا چنین رویکردی داشته‌اند و تا زمانی که ولی فقیه از این دولت حمایت می‌کند، اصولگرایان نیز حمایت خواهند کرد، اما این مانع از آن نمی‌شود که اگر انتقادی دارند، بیان نکنند.

کد خبر 529963

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha