شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در ۹ استان کشور طی دو روز آینده خبر داد.

باد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت‌: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۵ روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان طی بعد از ظهر رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، امروز و فردا شنبه و یکشنبه ۲۱ و ۲۲ تیر در بعضی ساعات در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، سمنان، قم، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان در ادامه گفت: طی سه روز آینده نواحی شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر همراه با افزایش باد و احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه نیز قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر نیمه ابری با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 529686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha