سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز ۱۷ تیر ماه این کمیسیون با وزیر اطلاعات پیرو بررسی حادثه نطنز گفت: براساس گزارش مدعوین در این جلسه، تاکنون نتایجی قابل توجهی درباره حادثه نطنز حاصل شده و بررسی دقیق‌تر ابعاد مخلتف این حادثه همچنان ادامه دارد.

نطنز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، ابوالفضل عمویی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی»  پیرو  بررسی حادثه نطنز گفت: این کمیسیون در ادامه جلسات خود و برای بررسی حادثه نطنز، عصر امروز جلسه‌ای با حضور وزیر اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین علوی و معاونین مربوطه، مقامات ارشد فرماندهی پدافند هوایی ارتش و مقامات ارشد نیروی انتظامی برگزار کرد.

وی بیان کرد: در این جلسه، مقامات مربوطه با ارائه گزارشی از حوزه مسؤلیت خود، به تشریح ابعاد امنیتی حادثه نطنز پرداختند و ضمن استماع نظرات اعضای کمیسیون، به سوالات آن‌ها پاسخ دادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بر اساس گزارش مدعوین جلسه، تاکنون نتایجی قابل توجهی در این باره حاصل شده و بررسی دقیق‌تر ابعاد مخلتف موضوع انفجار نطنز، ادامه دارد. با پایان بررسی دقیق و فنی موضوع، نتایج قطعی از طریق دستگاه‌های ذیربط به اطلاع مردم عزیز کشورمان هم خواهد رسید.

در همین زمینه:

کد خبر 528914

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha