مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

همه شما به خوبی می دانید که اصلی ترین فضایی که در منزل همیشه مورد توجه است اتاق نشیمن است. مبل راحتی این امر را برای شما فراهم می کند که بتوانید به یک دکوراسیون بسیار لوکس در اتاق نشیمن خود دسترسی پیدا کنید.

image-20200707105050-1.jpeg

از آنجایی که راحتی و زیبایی دو پارامتر مهم در این فضا محسوب می شود شما به سادگی می توانید با استفاده از یک مبل راحتی شیک و لوکس به این دو مهم دست پیدا کنید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون تم های رنگی که برای مبل راحتی می توان مد نظر قرار داد مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. شما می توانید مبل لمسه دوزی شده، مبل ساده، مبل کلاسیک با ترکیب مبل راحتی و یا هر مبل دیگری که نیاز دارید را به صورت غیر حضوری خریداری کنید. اگر می خواهید خاص تر از دوستان و آشنایان خود بدون محدود کردن فضا دست به ایده پردازی بزنید به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه شوید. انتخاب تم رنگی دلخواه، سبک طراحی متفاوت و ده ها پارامتر دیگر از جمله عواملی است که در مقاله پیش رو در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود.

تم های رنگی مبل راحتی

مبل راحتی شما می تواند تم رنگی طوسی را به عنوان پایه مد نظر قرار هد. اگر شما طرفدار سبک های مینیمالیست هستید باید به شما بگویم رنگ پایه شما باید حتما طوسی باشد. حالا می توانید رنگ طوسی را با یک رنگ شاد مثل سرخ آبی ترکیب کنید و یا با تم رنگی مترداف البته با تنالیته روشن تر مد نظر قرار دهید. از آنجایی که تم رنگی طوسی یک رنگ زمینه خنثی محسوب می شود به سادگی می توانید سایر تم های رنگی را در چیدمان خود وارد کنید. بر فرض شما می توانید کاناپه سه نفره خود را با طوسی سیر انتخاب کنید و دو مبل تکی و کاناپه دو نفره را با طوسی روشن مد نظر قرار دهید. انتخاب تم رنگی طوسی سیر را می توانید با رنگ بنفش زیبا تر به تصویر بکشید. از آنجایی که رنگ طوسی یا زغالی به تنهایی سبب تیره شدن اتاق شما می شود توصیه می شود این تنالیته رنگی را به تنهایی برای سرویس مبلمان خود مد نظر قرار ندهید. البته اگر از رنگ پردازی خوشتان نمی آید اجباری به استفاده از رنگ های شاد نیست به سادگی می توانید این رنگ را با سفید ترکیب کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روزها بیشتر مبل های تخت خواب شو با تم رنگی طوسی سیر و طوسی روشن مد نظر قرار داده می شود تا یک تضاد رنگی زیبایی را به تصویر بکشد. شما می توانید از رنگ های شاد برای استفاده صندلی های مهمان بهره بگیرید. البته اگر فضا برای جایگذاری سرویس مبل نه نفره در اختیار شما قرار دارد. تم های رنگی بهتر است هم راستا با سبک ایده پردازی منزل دنبال شود تا تضادی که حادث می شود خیلی سبب بهم خوردن هارمونی رنگ منزل شما نشود.

سبک طراحی مبل راحتی

همان طور که می دانید مبل های راحتی با سبک های بسیار متمایزی این روزها طراحی و تولید می شود. مبل راحتی شما می تواند تنها یک کاناپه سه نفره باشد که برای قسمت روبروی میز نهار خوری مد نظر قرار داده اید. این مهم البته در اختیار شما قرار دارد که دو صندلی مهمان را نیز در کنارهای این کاناپه تعبیه کنید. البته اگر فضا به اندازه کافی برای شما فراهم است. خرید سرویس مبل راحتی هفت نفره عرف ترین کاری است که این روزها دنبال می شود. عموما افراد برای دکوراسیون کردن اتاق نشیمن خود از دو کاناپه سه نفره و دو نفره و دو مبل تکی استفاده می کنند و گاها کاناپه دو نفره خود را به سه نفره نیز تغییر سایز می دهند. در ادامه شما می توانید از مبل های ال مانند که قابلیت جایگذاری در قاب های متفاوت را هم برای شما فراهم کرده است بهره بگیرید. این روزها مبل های ال با سه صندلی مجزا از هم به صورت سه نفره، دو نفره و تک نفره طراحی و تولید می شود. شما می توانید با جایگذاری هر کدام از این وسایل در بخشی از منزل سبکی را برای خود رقم بزنید. در نهایت می توانید از مبل های راحتی نیم دایره ای که قدری نیاز به فضای بزرگتری نسبت به مبل های ال هفت نفره دارد بهره بگیرید. توصیه می شود مبل های نیم دایره ای برای سالن های استفاده شود که ارتفاع سقف آن بلند تر است تا دکوراسیون شما زیبا تر به رخ کشیده شود.

خرید مبل راحتی برای اتاق نشیمن خانه آپارتمانی

مبل راحتی شما اگر قرار است برای خانه های آپارتمانی خریداری شود باید با دقت نظر بیشتری این امر دنبال شود. در قدم اول به شما توصیه می کنیم مبل های چستر را برای این مهم مد نظر قرار دهید. همان طور که می دانید دسته و پشتی مبل های چستر از ارتفاع خیلی بلندی بهره نگرفته است به همین خاطر مشکلی را برای خانه های آپارتمانی که سقف کوتاه تری نسبت به خانه های ویلایی دارد حادث نمی کند. شما می توانید از مبل های چستر لمسه دوزی شده با تم های رنگی روشن برای خانه های آپارتمانی بهره بگیرید. همان طور که در جریان هستید رنگ های تیره فضاهای کوچک را بسیار کوچک تر می کند پس باید از تم های رنگی روشن در این راستا بهره گرفته شود تا قدری حال و هوای دکوراسیون داخلی منزل روشن تر جلوه کند. شما می توانید با یک دسته بندی به زیبا سازی منزل خود نیز بپردازید. برای این دسته بندی به یک سرویس مبل نه نفره نیاز دارید. در قدم اول باید کاناپه سه نفره به همراه مبل های تکی را در قسمت روبروی میز تلویزیون در اتاق نشیمن قرار دهید. در قدم بعد می توانید از دو صندلی مهمان به صورت ویژه همراه با یک پاف جلو تختی البته با سایز کوچک تر به اندازه یک میز عسلی برای اتاق خواب خود بهره بگیرید. در نهایت از کاناپه دو نفره می توانید برای اتاق کار خود استفاده کنید و یک روز آرامش بخش را برای خود فراهم کنید.

 خرید مبل راحتی به صورت آنلاین

مبلمان راحتی خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید و از مزیت های متمایز این سبک از خرید بهره بگیرید. در ابتدا باید بگویم دیگر نیازی نیست هزینه ایاب و ذهاب پرداخت شود زیرا مرسوله خریداری شده شما درب منزل به شما تحویل داده می شود. درگام بعدی انتخاب مقایسه رنج های قیمتی در اختیار شما قرار دارد. بر فرض شما می توانید قیمتی را مد نظر قرار دهید و متناسب با آن رنج قیمتی سرچ های خرید آنلاین را دنبال کنید. این گونه شما بدون کمترین مشکلی می توانید با بودجه ای که در اختیار دارید محصول مد نظر خود را خریداری کنید. خرید به صورت آنلاین انتخاب تم رنگی ایده ال شما را نیز ساده تر می کند. برفرض شما با اشرافی که از منزل به وسایل خود دارید به سادگی می توانید رنگ دلخواه خود را خریداری کنید. رنگ مد نظر شما با این سبک خرید ساده تر از هر زمان دیگری هم راستا با دکوراسیون منزلتان مد نظر قرار داده می شود. اگر می خواهید خرید آنلاین را تجربه کنید به شما توصیه می کنیم به وب سایت های معتبری که در این راستا مشغول به فعالیت هستند مراجعه کنید تا ایده ال ترین ها در اختیار شما قرار بگیرد. کیفیت یک محصول که می تواند از فوم سی و پنج کیلویی، استر رویه مبل و لمسه دوخت هویدا باشد به سادگی در خریدهای آنلاین نیز برای شما در نظر گرفته می شود.

کلام آخر پیرامون مبل های راحتی

مبل راحتی همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه شد به دو سبک راحتی و تخت خواب شو عموما ساخته می شود. اگر در خانه فرد سالمندی دارید یا اینکه در یک پاسیو دانشجویی به سر می برید و قابلیت استفاده از تخت خواب برای شما فراهم نیست انتخاب مبل تخت خواب شو یک فکر بسیار درستی است. از سوی دیگر شما می توانید متناسب با تم رنگی مبل های تخت خواب شو دست به انتخاب بزنید. اگر می خواهید برای یک فضای کوچک مبل راحتی خود را خریداری کنید می توانید تم های رنگی روشن را مد نظر قرار دهید. حال اگر فضا به اندازه کافی در اختیار شما قرار دارد انتخاب تم رنگی تیره برای شما مشکلی را پیش نخواهد آورد. رنگ پردازی هم راستا با رنگ چوبی که در فضا از آن بهره گرفته اید نیز برای ایده پردازی دکوراسیون داخلی منزل شما توصیه می شود. شما به سادگی می توانید از چوبی که برای میز پذیرایی، میز عسلی، میز تلویزیون و کنسول خود استفاده کرده اید برای ایده پردازی سرویس خواب خود نیز استفاده کنید. پس در کنار طراحی مبل و سرویس چوب انتخاب تم های رنگی نیز بسیار مهم تلقی می شود. امید است مطالب پیش رو توانسته باشد راهی را در جهت خرید یک مبل راحتی لوکس و زیبا در پیش روی شما باز کرده باشد و از این پس ایده ال ترین ها در اختیار شما قرار بگیرد.

کد خبر 528748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha