دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد تست‌های روزانه کرونا در مشهد مثبت است.

جمعیت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون حدود ۶۰۰ تست روزانه از مراجعان دریافت می‌شود که نتیجه حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از این تعداد مثبت است.

او افزود: هم اکنون ۲۹ مرکز خدمات جامع سلامت در مناطق زیر پوشش این دانشگاه به طور ویژه به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ خدمات ارائه می‌دهند که از این تعداد ۱۸ مرکز در شهرستان‌ها فعال است و دیگر مراکز در مشهد به مراجعان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: با توجه به افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا، با هدف ارائه خدمات به این بیماران، زمان فعالیت مراکز ویژه خدمات جامع سلامت تا ۲۰ شب افزایش یافته که علاوه بر افزایش زمان خدمات رسانی، در هر مرکز دو پزشک نیز مستقر شده است.

درخشان بیان کرد: تا پیش از این زمان فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت ویژه ارائه دهنده خدمات به بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۸ بود.

کد خبر 528487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha