جمعه ۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

همشهری امارات: علی کریمی مهمترین سوژه فوتبال ماست. بازیکنی که اخراج عجیبش از تیم ملی با واکنش منفی رسانه‌ها نسبت به تلویزیون روبه‌رو شده است

علی کریمی می‌گوید: «فقط یک گفت‌وگوی تلویزیونی انجام دادم و بازتاب آن در رسانه‌های مکتوب منتشر شد. پس از آن مصاحبه دیگر با هیچ رسانه‌ای گفت‌وگو نکرده‌ام؛ اما برخی قصد ایجاد جنجال‌آفرینی در تیم ملی دارند و می‌خواهند سوءاستفاده کنند.»

کریمی با اشاره به این موضوع که هیچ مشکلی با دایی ندارد می گوید: «هرگز نگفته‌ام عقده رکوردشکنی ندارم. هیچ مشکلی با علی دایی نداشتم. صبح زود اردبیل را ترک کردم و به دبی آمدم و با هیچ بازیکنی هم صحبت نکرده‌‌ام.»

او عنوان کرد: «حرف‌هایی که در آن مصاحبه زدم، جهت بهبود شرایط تیم ملی و فوتبال ایران بود. به هیچ‌ عنوان قصد تهمت‌زدن به کسی را نداشتم و نمی‌خواستم شخصی را تضعیف کنم.

فدراسیون هر حکمی بدهد می‌پذیرم؛ اما باید قبول کرد مشکل فوتبال ایران با محرومیت من حل نمی‌شود. فقط هشدار دادم؛ اما برخی نیز از زبان من حرف‌هایی را نوشتند که هرگز آنها را نزده‌ام.»

کاپیتان تیم ملی می‌گوید:‌ «حرف‌هایی را که علیه فدراسیون زدم، تکذیب نمی‌کنم؛ اما دیروز خیلی تعجب کردم که این همه مصاحبه از زبان من به چاپ رسیده بود، ‌در حالی که من مطلقا با هیچ روزنامه‌ای حرف نزدم، البته نظراتم درباره فدراسیون سر جایش هست.»

کد خبر 52790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز