شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
۰ نفر

سرپرست شهرداری سقز با بیان اینکه سقز و کردستان هنوز جزو استان‌های قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا هستند، گفت: درهای آرامستان‌های این شهر بسته و هر گونه مراجعه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

آرامستان

به‌ گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، وریا نعمانی اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هر گونه حضور در آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در این اماکن بسته است.

وی افزود: برگزاری مراسم ترحیم و عزاداری در شهرستان ممنوع است و در زمان خاکسپاری اموات نیز تنها تعداد محدودی از بستگان درجه یک متوفی امکان حضور در آرامستان و انجام مراسم تشییع و تدفین دارند.

سرپرست شهرداری سقز گفت: از همشهریان خواهشمندیم از هر گونه مراجعه و رفت و آمد غیرضروری به آرامستان‌ها جدا خوداری کنند تا اینگونه تجمعات موجب گسترش ویروس کرونا در سطح شهرستان نشود و زنحیره انتقال این بیماری قطع شود.

نعمانی یادآور شد: کارکنان و کارگران حوزه آرامستان‌ها به‌دلیل نوع فعالیت کاری جزو سخت ترین مشاغل محسوب شده و یکی از بخش های شهرداری است که طی چند ماه اخیر از زمان شیوع کرونا با از خود گذشتگی و ایثار تلاش خالصانه‌ای داشتند.

سرپرست شهرداری سقز با اشاره به اینکه ورود به پارک‌های سطح شهر نیز کماکان ممنوع است، تاکید کرد: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان، ورود به پارک‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است بنابراین همشهریان از تجمع و برپایی دورهمی در این اماکن جدا خودداری کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

کد خبر 527759

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha