مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۱۰۵ پروژه ورزشی در شهرستان‌های مختلف این استان در دست ساخت است.

ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سیدمحمدتقی علوی اظهار کرد:  ۱۰۵ پروژه ورزشی شامل سالن، استخر و چمن مصنوعی در شهرستان‌های مختلف این استان از محل اعتبارات استانی، ملی، هدایای خاص وزارت نفت و ۲۷ صدم ارزش افزون در دست ساخت است.

وی به اینکه سال گذشته ۲۴ پروژه عمرانی و ورزشی در شهرستان‌های مختلف افتتاح و به بهره برداری رسید، اشاره و عنوان کرد: هتل ورزش یاسوج، استخر شنای بانوان گچساران و سرای کوهنوردان شهرستان دنا از جمله مهمترین پروژه‌های در دست ساخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ۵ سالن ورزشی در شهرستان گچساران و باشت و ۱۰ چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در دست ساخت بوده که امیدوارم در کمترین زمان ممکن افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

تقوی تخصیص ندادن اعتبار برای تکمیل، تجهیز و تعمیرات اماکن و پروژه‌های عمرانی را از مهمترین مشکلات این اداره دانست و افزود: انتظار می‌رود مسئولان استانی، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه وزارت ورزش و جوانان به ورزش نگاه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: استخر شنای بانوان گچساران در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع و با اعتباری افزون‌بر ۴۰ میلیارد ریال از محل هدایایی خاص وزارت نفت در سال ۹۶ آغاز شد و هم اکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به در دست اجرا بودن فاز دوم پروژه استادیوم تختی گچساران اشاره کرد و ادامه داد: فاز اول این پروژه شامل جدول کشی، خاکبرداری و خاکریزی، ماکادوم، بتون ریزی سکوی تماشاگران با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان از دی‌ماه ۹۸ آغاز و هم اکنون عملیات اجرایی آن تکمیل و به اتمام رسیده است.

تقوی تصریح کرد: فاز دوم این پروژه شامل کشت چمن با مساحت ۸ هزار و ۱۴۰ متر مربع با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان و از محل اعتبار استانی آغاز و هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 527537

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha