به مناسبت ولادت امام رضا (ع) کتابخانه مرکزی، تصاویر تمامی نسخه‌های خطی خود را که در وبسایت این کتابخانه کتابخانه دیجیتال قرار دارد، به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده است.

کتابخانه مرکزی کتابخانه دانشگاه تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به مناسبت ولادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) کتابخانه مرکزی، تصاویر تمامی نسخه‌های خطی خود را که در وبسایت این کتابخانه کتابخانه دیجیتال قرار دارد، به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده است. این تصمیم مطابق مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه بوده و محدودیت زمانی ندارد.

بدین ترتیب تمامی تصاویر نسخ خطی ما که در حال حاضر ۱۲۹۵۰ نسخه است، در کتابخانه دیجیتال این کتابخانه (http://utdlib.ut.ac.ir/) قابل دسترسی است.

متقاضیان می توانند با ثبت نام و احراز هویت، بر اساس راهنمایی که هم در وبسایت و هم در ذیل این خبر آمده، نسخه‌های درخواستی را بر اساس جست‌وجوی شماره نسخه، دریافت کنند. توصیه شده است هر متقاضی ابتدا راهنما را با دقت خوانده و مطابق آن درخواست خویش را دنبال کند.

طبیعی است که زمانی برای تأیید احراز هویت اشخاص متقاضی لازم است و اشخاص، پس از تأیید احراز هویت آنان که توسط ایمیل اطلاع داده می شود، می‌توانند نسخه خود را دانلود کنند. در حال حاضر، محدودیت دانلود روزانه دو نسخه وجود دارد که به تدریج برداشته خواهد شد.

لینک راهنمای دانلود نسخه: http://utdlib.ut.ac.ir/Info/Introduce

کد خبر 527484

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha